Αυτό αποκάλυψε σήμερα ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γεώργιος Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια συζήτησης στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας – καινοτομίας BEYOND, στη Θεσσαλονίκη.
Ως προς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τον εντοπισμό αδήλωτων πισίνων, ο κ. Πιτσιλής επισήμανε ότι ο αλγόριθμος σάρωσε συγκεκριμένα σημεία του χάρτη και εντόπισε τα μπλε σημεία, ενώ στη συνέχεια το νευρωνικό δίκτυο ξεχώρισε ποια από αυτά είναι όντως κολυμβητικές δεξαμενές και όχι κάτι άλλο, έβγαλε τις συντεταγμένες και ακολούθησε διασταύρωση μέσω Κτηματολογίου. «Τώρα είμαστε σε φάση που διασταυρώνουμε τα στοιχεία. Τις επόμενες εβδομάδες θα γνωρίζουμε περισσότερα ώστε στη συνέχεια να το τρέξουμε και πανελλαδικά», επισήμανε και πρόσθεσε πως το εργαλείο της Τεχνητής Νοημοσύνης θα χρησιμοποιηθεί και ευρύτερα για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
Ο κ. Πιτσιλής χαρακτήρισε το «MyData» ως την πιο επιδραστική ψηφιακή πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα, η οποία αφορά την καθημερινότητα 1,234 εκατ. επιχειρήσεων. «Ξεπεράσαμε ήδη το 1,5 τρισ. καταγεγραμμένες συναλλαγές και πάνω από 2,1 δισ. παραστατικά» σημείωσε και πρόσθεσε ότι το έργο έχει αναγνωριστεί και διεθνώς ως καινοτόμο και βραβευτεί κατά τη Σύνοδο των Επικεφαλής Φορολογικών Διοικήσεων στη Ρόδο, τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ υπογράμμισε ακόμα ότι υπάρχει πάρα πολύς χώρος για να γίνει πιο ψηφιακή η εφορία, καθώς η διοικητική οργάνωση των ΔΟΥ είναι πάνω-κάτω η ίδια από το 1850. Παραδέχτηκε ότι εξακολουθεί να υπάρχει ψηφιακή γραφειοκρατία και πρόσθεσε ότι η ψηφιοποίηση του «γκισέ», που έχει συντελεστεί, δίνει ήδη πολύτιμη πληροφορία στην ΑΑΔΕ ώστε να καταγράψει ποιες διαδικασίες και υπηρεσίες έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και να θέσει προτεραιότητες, προκειμένου όλες τους να γίνουν «end-to-end» (να ολοκληρώνονται απευθείας από άκρο σε άκρο).
Σχετικά με την ψηφιοποίηση της τελωνειακής διοίκησης, υπενθύμισε ότι ήδη υπάρχουν σε εξέλιξη έργα όπως το «single window» (ενιαία θυρίδα) για τις προτελωνειακές διαδικασίες, οι οποίες ουσιαστικά ενώνονται στο σύνολό τους σε ένα σημείο, για να μπορεί η όλη διαδικασία να διεκπεραιώνεται αυτοματοποιημένα και να διευκολύνονται οι συναλλαγές. «Αυτό είναι προγραμματισμένο να τελειώσει μέχρι το τέλος του 2023» σημείωσε ο κ. Πιτσιλής και αναφέρθηκε ακόμα στο νέο πληροφοριακό σύστημα των τελωνείων, που βρίσκεται σε εξέλιξη, στο «πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα» παρακολούθησης φορτηγών και εμπορευματοκιβωτίων, ήδη από τη στιγμή που εισέρχονται σε ελληνικό έδαφος και στο σύστημα εισροών-εκροών στα πρατήρια καυσίμων.
Πηγή: Νewsbomb.gr
Ακούστε Active Radio
Like Us On Facebook







Leave a comment