Breaking News
ΔΥΟ ΑΙΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΛΥΚΟΣΚΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ;
ΡΩΣΙΚΑ ΜΕΤΑΓΩΓΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ, ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝΟΥΣ ΥΛΙΚΟΥ
ΝΕΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ: ΕΚΑΝΕ ΕΛΙΓΜΟΥΣ 200 ΜΕΤΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΚΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ: 200 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΗΝ 90ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΕΡΛΙΚΙΑ – ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! – Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΟΥΛΤΟΥ: ΠΟΙΟΣ ΕIΝΑΙ Ο ΣΤOΧΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ;
ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗ ΓΙΟΥΧΑ;
ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ
ΤΟΠΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Η ΜΟΣΧΑ ΦΟΒΑΤΑΙ «ΝΈΟ ΚΥΜΑ ΕΝΤΑΣΕΩΝ» ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛAΝ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚA
ΜΟΣΚΟΒΙΣΊ: Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ
ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ
ΣΤΟ EURΟGROUP ΤΗΣ 5ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΣΕΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ: ΤΑ «ΒΑΤΡΑΧΙΑ» ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ»
26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΝΔΡΑΣ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ (ΒΙΝΤΕΟ)
ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΣΤΑ «ΓΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ» Ο ΚΥΡΙΆΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
XAΘΗKE AKOMA MIA ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Του Τάκη Τρακουσέλλη*

Τα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση στην αυτοκινητοβιομηχανία, δημιουργεί και νέες ευκαιρίες για επενδύσεις. “Μήλον της έριδος” έχουν γίνει τα Βαλκάνια, με την Ελλάδα να κοιμάται τον… αριστερό ύπνο του δικαίου.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων αναζητούν νέες περιοχές στην Ευρώπη για να κατασκευάσουν μονάδες παραγωγής, θέλοντας να μετατρέψουν τις υπάρχουσες σε παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων. Η περιοχή των Βαλκανίων είναι σε πρώτη προτεραιότητα, κυρίως λόγο του στρατηγικού -για τις εταιρείες-  γεωγραφικού προσδιορισμού, που μειώνει κατά πολύ τα μεταφορικά έξοδα προς την ανατολή και το νότο. Καλό είναι να τονιστεί, πως -για παράδειγμα- η εξαγωγή ενός Γερμανικού αυτοκινήτου από εργοστάσιο της Σλοβακίας, καταγράφεται εξαγωγή της συγκεκριμένης χώρας, η οποία και εισπράττει τους ανάλογους δασμούς και φόρους.

Η Ελλάδα λοιπόν, την εποχή των ευκαιριών στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, δεν προσεγγίζει καν τους επίδοξους επενδυτές, χάνοντας την ευκαιρία μεγάλων επενδύσεων και χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας. Σημειώστε πως μία πλήρης μονάδα παραγωγής οχημάτων μπορεί να απασχολήσει και 10.000 εργαζόμενους…

Πρόσφατο παράδειγμα αυτό τους VW γκρουπ, το οποίο θέλει να κατασκευάσει μία μεγάλη μονάδα στη γύρω περιοχή των Βαλκανίων για την SKODA και την SEAT.

Μαθαίνω ότι η Ελλάδα δε προσέγγισε καν την εταιρεία να συνομιλήσει με την εταιρεία κάτι που έκανε αρχικά η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σερβία, με την τελευταία όπως όλα δείχνουν, να είναι και η επιλογή τους.
Σημειώστε δε, πως μετά και την συμφωνία των Πρεσπών, δυνατά στο παιχνίδι διεκδίκησης επενδύσεων στην περιοχή έχουν μπει και τα Σκόπια… –ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ
*(newsauto@newsauto.gr)
Πηγή: Νewsauto.gr

 

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!