Breaking News
ΞΗΡΟΦΘΑΛΜΙΑ
OHE: ΑΥΤO ΠΟΥ ΧΡΕΙAΖΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΓOΝΤΩΣ ΟΙ ΠΡOΣΦΥΓΕΣ ΕIΝΑΙ Η ΕΙΡHΝΗ
ΠΕΘΑΝΕ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΒΕΡΥΦΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΙ ΕΥΡΩΑΣΙΑΤΙΚEΣ ΣΧEΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΔΙΑΜOΡΦΩΣΗ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ
ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ «ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ» ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΜΠΑΟΥΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ «ΑΝΟΙΞΕ» Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΖ. ΙΝΤ
REACTION CYPRUS: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΓΑΡΩΝ Α.Ο. «ΚΟΥΡΟΣ»
ΓΙΟΥΝΚΕΡ: ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2004 – 2009
20 ιουνιου 2019: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ 3η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ
ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΜΒΡΟ: 47 ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΙ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΑΚΗΣ: «ΟΙ 5 ΣΤΟΧΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΤΙΑ».
ΠΡΩΤOΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡA Ο ΜΠOΡΙΣ ΤΖOΝΣΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕYΤΕΡΗ ΨΗΦΟΦΟΡIΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣIΑ ΤΩΝ ΤOΡΙΣ
19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΒΡΕΤΑΝΙΑ: ΕΚΤΟΣ ΚΟΥΡΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΤΟΡΙΣ Ο ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΡΑΑΜΠ
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
XAΘΗKE AKOMA MIA ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Του Τάκη Τρακουσέλλη*

Τα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση στην αυτοκινητοβιομηχανία, δημιουργεί και νέες ευκαιρίες για επενδύσεις. “Μήλον της έριδος” έχουν γίνει τα Βαλκάνια, με την Ελλάδα να κοιμάται τον… αριστερό ύπνο του δικαίου.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων αναζητούν νέες περιοχές στην Ευρώπη για να κατασκευάσουν μονάδες παραγωγής, θέλοντας να μετατρέψουν τις υπάρχουσες σε παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων. Η περιοχή των Βαλκανίων είναι σε πρώτη προτεραιότητα, κυρίως λόγο του στρατηγικού -για τις εταιρείες-  γεωγραφικού προσδιορισμού, που μειώνει κατά πολύ τα μεταφορικά έξοδα προς την ανατολή και το νότο. Καλό είναι να τονιστεί, πως -για παράδειγμα- η εξαγωγή ενός Γερμανικού αυτοκινήτου από εργοστάσιο της Σλοβακίας, καταγράφεται εξαγωγή της συγκεκριμένης χώρας, η οποία και εισπράττει τους ανάλογους δασμούς και φόρους.

Η Ελλάδα λοιπόν, την εποχή των ευκαιριών στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, δεν προσεγγίζει καν τους επίδοξους επενδυτές, χάνοντας την ευκαιρία μεγάλων επενδύσεων και χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας. Σημειώστε πως μία πλήρης μονάδα παραγωγής οχημάτων μπορεί να απασχολήσει και 10.000 εργαζόμενους…

Πρόσφατο παράδειγμα αυτό τους VW γκρουπ, το οποίο θέλει να κατασκευάσει μία μεγάλη μονάδα στη γύρω περιοχή των Βαλκανίων για την SKODA και την SEAT.

Μαθαίνω ότι η Ελλάδα δε προσέγγισε καν την εταιρεία να συνομιλήσει με την εταιρεία κάτι που έκανε αρχικά η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σερβία, με την τελευταία όπως όλα δείχνουν, να είναι και η επιλογή τους.
Σημειώστε δε, πως μετά και την συμφωνία των Πρεσπών, δυνατά στο παιχνίδι διεκδίκησης επενδύσεων στην περιοχή έχουν μπει και τα Σκόπια… –ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ
*(newsauto@newsauto.gr)
Πηγή: Νewsauto.gr

 

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!