Breaking News
ΜEΡΚΕΛ: «ΦYΓΕΤΕ ΑΠΌ ΤΗ ΛΙΒYΗ» – ΕΡΝΤΟΓAΝ: «Η ΕΛΛAΔΑ ΦΤΑIΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑIΟ»
ΠΡOΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜEΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟYΡΚΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟY ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΚΥΠΡΙΑΚΟ: Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ
BREAKING DEFENSE: Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ
ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ: «ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ» Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΗΠΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΠΑΤΕΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΟ
ΜΕΤΑΚΙΝHΣΕΙΣ ΑΠO ΝΟΜO ΣΕ ΝΟΜO ΜΕ SELF-TEST ή ΕΜΒOΛΙΟ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: 2.093 ΝEΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ, 96 ΘAΝΑΤΟΙ, 765 ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜEΝΟΙ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ: ΟΙ 10 ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚEΣ ΠΗΓEΣ: ΣΤΗΝ ΘΡAΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟYΝ 260 ΤΕΜEΝΗ
ΜΙΣEΛ: ΕΠΙΣΤΟΛH ΣΤΟΥΣ 27 ΗΓEΤΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ-ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟ
ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ Ο ΜΠΛΙΝΚΕΝ ΓΙΑ ΝΑ «ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΑΚΛΟΝΗΤΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»
ΟΙ ΥΠΕΞ ΤΗΣ G7 ΑΝΗΣΥΧΟYΝ ΓΙΑ «ΤΗΝ ΑΝΕYΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΙΚH ΣΤAΣΗ» ΤΗΣ ΡΩΣIΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΞ ΤΗΣ ΚΡΟΑΤΙΑΣ: ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΩΝ Δ. ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
KYΠΡΟΣ: ΤΟ ΥΣΤΑΤΟ ΧΑΙΡΕ ΣΤΟΝ ΒΑΣΟ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ
H AΛΒΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΙΛΙΡ ΜΕΤΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ – ΠΕΝΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ “ΠΡΑΣΙΝΗ ΛΙΣΤΑ” ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ: «ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ»
ΙΣΠΑΝΙΑ: NΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗΣ ΙΣΑΒΕΛ ΝΤΙΑΣ ΑΓΙΟΥΣΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ
ΔΕΙΠΝΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΚΥΠΡΙΑΚΟ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
TEΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ FORD MONDEO ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ

Η Ford έκανε γνωστό ότι το Μάρτιο του 2022 το Mondeo θα περάσει και επίσημα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Από τη στιγμή που η Ford σταμάτησε να κατασκευάζει το Fusion (το αμερικανικό Mondeo δηλαδή) στο εργοστάσιο της στο Μεξικό τον Αύγουστο του 2020, πολλοί ήταν αυτοί που μίλησαν ανοιχτά για τέλος εποχής του ιστορικού μοντέλου της φίρμας. Κάτι που μεταξύ μας ήταν θέμα χρόνου να συμβεί λόγο και της τεράστιας ζήτησης που εμφανίζουν τα crossover και SUV μοντέλα παγκοσμίως, σε αντίθεση με την ταχεία πτώση των 4θυρων αμαξωμάτων.

Η Ford Europe λοιπόν, ανακοίνωσε και αυτή με τη σειρά της, ότι τα τελευταία Mondeo θα κυλήσουν στην παραγωγή έως το Μάρτιο του 2022. Μάλιστα, η φίρμα, δε σκοπεύει να προχωρήσει στην αντικατάσταση του μοντέλου με κάποια νέα γενιά, καταργώντας το ουσιαστικά από τη γκάμα της! 

Με… την αποχώρηση του Mondeo από την γκάμα της Ford, η μπλε οβάλ φίρμα, θα είναι «sedan-free» στην ευρωπαϊκή αγορά για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες! Τα χάτσμπακ αμαξώματα θα περιορίζονται στα Fiesta και Focus, με τη μόνη στέισον πρόταση να ακούει στο όνομα Focus SW.

Όσο για το crossover μοντέλο κατηγορίας D-Segment που φημολογείται πως θα αντικαταστήσει τα Mondeo, S-Max και Galaxy, προφανώς αναμένεται να παρουσιαστεί με άλλο όνομα

«Οι αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών, μας οδήγησαν ουσιαστικά σε αυτήν την απόφαση. Τα μεγάλα crossover και πολυχρηστικά μοντέλα μας όπως το 7θέσιο Galaxy και το S-Max, θα συνεχίσουν να παράγονται σε πλήρως όμως υβριδικές εκδόσεις όπως αυτές που κυκλοφόρησαν πρόσφατα», ανέφεραν υψηλόβαθμα στελέχη της ευρωπαϊκής Ford στις επίσημες ανακοινώσεις της.

Θυμίζουμε, ότι η πρώτη γενιά Mondeo (αντικατέστησε το Sierra) παρουσιάστηκε το 1992 και υπήρξε το πρώτο «παγκόσμιο αυτοκίνητο» της εταιρείας και μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της, τη δεκαετία του 1990. Συνολικά, η οικογένεια Mondeo έχει πουλήσει περισσότερα από 5 εκ. αντίτυπα στην Ευρώπη σε αυτά τα 29 χρόνια ζωής της.

Πηγή: Νewsit.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *