ΔΙΕΘΝΗ
LUXOTTICA, ΓΑΛΛΙΚO ΠΡOΣΤΙΜΟ 125 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡIΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜEΣ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ: “ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΒΑΣΙΜΗ
Σύμφωνα με την Αρχή, μεταξύ 2005 και 2014 «επέβαλε» τιμές λιανικής σε οπτικούς στη Γαλλία και τους απαγόρευσε να πωλούν στο Διαδίκτυο.

ΜΙΛΑΝΟ – Οι τιμές πώλησης των γυαλιών που παρήγαγε η Luxottica κατέληξαν στο σταυρόνημα της Γαλλικής Αντιμονοπωλιακής Δημοκρατίας, η οποία εξέδωσε πρόστιμο άνω των 125 εκατομμυρίων ευρώ.

Η Διααλπική Αρχή επέβαλε πρόστιμο άνω των 125 εκατομμυρίων για την “επιβολή” τιμών λιανικής στη Γαλλία “σε οπτικούς και για την αποτροπή τους από την πώληση στο Διαδίκτυο”. Η LVMH και η Chanel επιβλήθηκαν επίσης πρόστιμα 500.000 και 130.000 ευρώ αντίστοιχα, το πρώτο για τους ίδιους λόγους, το δεύτερο αποκλειστικά για την απαγόρευση των διαδικτυακών πωλήσεων.

Αυτές οι κακές πρακτικές έχουν επηρεάσει τις «μεγάλες εθνικές μάρκες» οπτικών, όπως οι Alain Afflelou, Krys, Grandvision ή Optical Center, εξήγησε το Antitrust.

Η Luxottica, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με την Essilor και απέκτησε την ίδια την Grandvision , “μεταξύ 2005 και 2014 διέθεσε” προτεινόμενες τιμές σε διανομείς και τους ενθάρρυνε να διατηρήσουν ένα ορισμένο επίπεδο λιανικής για τα προϊόντα της “για τα γυαλιά Chanel., Ray Ban, Oakley, Prada, Burberry, Bulgari, Dolce & Gabbana, Armani, Michael Kors, Miu Miu, Ralph Lauren.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Αρχή, έχει συνάψει συμβάσεις διανομής “που ερμηνεύονται ως απαγόρευση εκπτώσεων και προώθησης στις λιανικές πωλήσεις” και “επέβαλε περιορισμούς στους διανομείς για τις τιμές διαφήμισης, παρακολουθώντας τις”. “Οι οπτικοί που εξακολουθούν να αγνοούν τα μηνύματα της Luxottica υποβλήθηκαν σε αντίποινα”, δήλωσε ο Αντιμονοπωλιακός, προσθέτοντας ότι οι συμφωνίες αδειοδότησης και μεταπώλησης “απαγόρευαν την πώληση διαδικτυακών γυαλιών ηλίου και οπτικών πλαισίων”

Η αντίδραση της Luxottica ήρθε το απόγευμα. Η EssilorLuxottica “εκφράζει τη βαθιά διαφωνία της με την απόφαση της Αρχής και πιστεύει ότι η κύρωση είναι δυσανάλογη και αβάσιμη”.

 

 

 

Πηγή: La Repubblica.it

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *