Breaking News
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΣΕ ΠΡΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΙ ΛΙΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ
H ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΙΞΗ ΞΕΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ
ΦΑΟΥΤΣΙ: ΣΥΣΤΗΝΩ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ
ΙΤΑΛΙΑ: ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΟΣΟΙ ΑΝΕΡΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ
ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;
ΤΡΑΓΩΔIΑ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟYΠΟΛΗ: ΤΡΟΧΑIΟ ΜΕ ΕΠΤA ΝΕΚΡΟYΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤIΑ ΟΔO
ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΓΙΑ EΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤIΕΣ ΣΤΗ ΒΗΡΥΤO
ΟΣΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΚΤΑΕΤΙΑ
ΑΝΤΙΠΡOΕΔΡΟΣ ΕΟΔΥ: OΣΟ Ο ΔΕIΚΤΗΣ R ΕIΝΑΙ ΣΤΟ 1 Η ΕΠΙΔΗΜIΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒHΣΕΙ
ΟΜAΔΑ ΤΗΣ ΕΜΑΚ ΑΝΑΧΩΡΕI ΓΙΑ ΛIΒΑΝΟ
Η ΠΑΝΔΗΜIΑ ΤΟΥ 1918 ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚH ΕΛΕΥΘΕΡIΑ
ΕΚΡHΞΕΙΣ ΣΤΗ ΒΗΡΥΤO: ΠAΝΩ ΑΠO 100 ΝΕΚΡΟI, 4.000 ΤΡΑΥΜΑΤIΕΣ – ΑΝΑΤΙΝAΧΘΗΚΑΝ 2.750 ΤOΝΟΙ ΝΙΤΡΙΚΟY ΑΜΜΩΝIΟΥ
ΙΣΧΥΡΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΒΗΡΥΤΟ – ΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ: “Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΕΝΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ”
ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ: “ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΩΤΟΥ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ”
ΤΟΥΡΚΙΑ: Η “ΜΠΛΟΦΑ” ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΑ
ΒΗΡΥΤOΣ: ΔYΟ ΤΕΡAΣΤΙΕΣ ΕΚΡHΞΕΙΣ – ΤΟΥΛAΧΙΣΤΟΝ ΔEΚΑ ΝΕΚΡΟI- ΤΡOΜΑΞΑΝ ΑΚOΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚYΠΡΟ – ΔΕIΤΕ ΒIΝΤΕΟ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ – ΝEΑ ΜEΤΡΑ: ΤΙ ΑΝΑΚΟIΝΩΣΕ Ο ΧΑΡΔΑΛΙAΣ – ΠOΤΕ ΤIΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΙΣΧY
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
“LE CASSE”: ΑΠΙΘΑΝΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΥ 1971

Τη δεκαετία του ’70 η Ελλάδα ήταν ακόμη ένας γοητευτικός προορισμός παραγωγής ταινιών για τον παγκόσμιο κινηματογράφο. Η ταινία Le Casse (Οι ληστές), με πρωταγωνιστές τον Ζαν Πολ Μπελμοντό και τον Ομάρ Σαρίφ που γυρίστηκε στην πρωτεύουσα το 1971, δηλαδή επί χούντας, ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη διαφήμιση της Αθήνας και του Πειραιά.

Η πιο δυνατή σκηνή του έργου, ήταν αυτή όπου ο Έλληνας αστυνομικός Abel Zachara (Ομάρ Σαρίφ), καταδιώκει με το μαύρο αυτοκίνητό του Opel Reκord A, τον ληστή Αzad (Ζαν Πολ Μπελμοντό), που οδηγούσε ένα κόκκινο Fiat 124 Special T. Για λογαριασμό των διάσημων ηθοποιών οδήγησαν οι κορυφαίοι στάντμεν Rémy Julienne (είχε κάνει και ένα τρομερό διαφημιστικό για το Fiat 127) και Remo Mosconi, που κυριολεκτικά διέλυσαν τα αυτοκίνητα.

Υπερβολική ταχύτητα σε κεντρικούς δρόμους και γειτονιές του Πειραιά, συγκρούσεις με βαρέλια, προσκρούσεις σε διαζώματα και τοίχους, επικίνδυνες καταβάσεις σε κακοτράχαλους δρόμους και πεζοί που τρέχουν να γλιτώσουν από «του χάρου τα δόντια», καθήλωσαν περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια θεατές που είδαν την ταινία στο σινεμά. Μετά από 46 χρόνια όμως, τα υπέροχα πλάνα της συγκεκριμένης σκηνής προκαλούν νοσταλγία, καθώς μέσα από αυτά φαίνεται κυρίως το λιμάνι και οι γειτονιές του που «εκσυγχρονίστηκαν»…. (Από τη Μηχανή του Χρόνου#)

Πηγή: Lifo.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *