Breaking News
O ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΣΥΝΑΓΕΡΜOΣ ΜΕΤA ΤΗΝ ΑΠOΡΡΗΤΗ ΕΝΗΜEΡΩΣΗ ΣIΣΙ ΠΡΟΣ ΜΗΤΣΟΤAΚΗ – ΑΝΑΣΤΑΣΙAΔΗ «ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕIΤΕ ΓΙΑ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤEΣ»
ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ: O ΕΥΓΕΝΗΣ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΣΤΟ ΠΙΟ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ» DEBATE
ΚΑΡE – ΚΑΡE Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ… ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΜΑΚΡOΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΤΡΕΜΙΣΜΟΥ – ΣΚΙΤΣΑ ΤΟΥ CHARLIE HEBDO ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
Μ. ΠΟΜΠΕΟ: ΚΑΛΕΣΕ ΑΡΜΕΝΙΑ ΚΑΙ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΟ ΝΑΓΚΟΡΝΟ ΚΑΡΑΜΠΑΧ
ΙΤΑΛΙΑ: ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 24ΩΡΟ
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΝΕΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: ΤΡΕΙΣ NAVTEX ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΌ 27 ΕΩΣ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
STANDARD & POOR’S: ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟ ΒΒ- ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ – ΡΕΚΟΡ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ: ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΒΙΕΝΝΗΣ
24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ WEBINAR ΤΟΥ ΚΕΔΙΣΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: “ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ, 19-20/10/2020
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΚΑΒΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ – ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 50
ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ
ΚΟΡΟΝΟΪOΣ: ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚH 290 ΑΠO ΤΑ 841 ΝEΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ, ΑΡΝΗΤΙΚO ΡΕΚOΡ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝIΚΗ – 10 ΝΕΚΡΟI
ΓΚ. ΜΑΓΙΟΡΚIΝΗΣ: ΤΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛAΔΑ ΔΙΠΛΑΣΙAΣΤΗΚΑΝ ΜEΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜAΔΑ
YΠΕΞ: Η ΕΛΛAΔΑ ΧΑΙΡΕΤIΖΕΙ ΤΗ ΜOΝΙΜΗ ΕΚΕΧΕΙΡIΑ ΣΤΗ ΛΙΒYΗ
ΜΕ ΝEΑ ΝAVTEX ΑΠΑΝΤAΕΙ Η ΤΟΥΡΚIΑ ΣΤΗΝ ΝAVTEX ΤΗΣ ΕΛΛAΔΑΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
“LE CASSE”: ΑΠΙΘΑΝΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΥ 1971

Τη δεκαετία του ’70 η Ελλάδα ήταν ακόμη ένας γοητευτικός προορισμός παραγωγής ταινιών για τον παγκόσμιο κινηματογράφο. Η ταινία Le Casse (Οι ληστές), με πρωταγωνιστές τον Ζαν Πολ Μπελμοντό και τον Ομάρ Σαρίφ που γυρίστηκε στην πρωτεύουσα το 1971, δηλαδή επί χούντας, ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη διαφήμιση της Αθήνας και του Πειραιά.

Η πιο δυνατή σκηνή του έργου, ήταν αυτή όπου ο Έλληνας αστυνομικός Abel Zachara (Ομάρ Σαρίφ), καταδιώκει με το μαύρο αυτοκίνητό του Opel Reκord A, τον ληστή Αzad (Ζαν Πολ Μπελμοντό), που οδηγούσε ένα κόκκινο Fiat 124 Special T. Για λογαριασμό των διάσημων ηθοποιών οδήγησαν οι κορυφαίοι στάντμεν Rémy Julienne (είχε κάνει και ένα τρομερό διαφημιστικό για το Fiat 127) και Remo Mosconi, που κυριολεκτικά διέλυσαν τα αυτοκίνητα.

Υπερβολική ταχύτητα σε κεντρικούς δρόμους και γειτονιές του Πειραιά, συγκρούσεις με βαρέλια, προσκρούσεις σε διαζώματα και τοίχους, επικίνδυνες καταβάσεις σε κακοτράχαλους δρόμους και πεζοί που τρέχουν να γλιτώσουν από «του χάρου τα δόντια», καθήλωσαν περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια θεατές που είδαν την ταινία στο σινεμά. Μετά από 46 χρόνια όμως, τα υπέροχα πλάνα της συγκεκριμένης σκηνής προκαλούν νοσταλγία, καθώς μέσα από αυτά φαίνεται κυρίως το λιμάνι και οι γειτονιές του που «εκσυγχρονίστηκαν»…. (Από τη Μηχανή του Χρόνου#)

Πηγή: Lifo.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *