ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ Η ΝΕΑ SKODA OCTAVIA RS

Η Skoda συμπληρώνει το λανσάρισμα της 4ης γενιάς του best-seller μοντέλου της με την έναρξη διάθεσης της Octavia RS. Βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις RS πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας την plug-in υβριδική RS iV των 245 ίππων, η οποία είχε παρουσιαστεί πρώτη. 

Με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0,25, η Octavia RS είναι αεροδυναμική, με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Διατίθεται τόσο σε Grand Coupe όσο και σε Sportswagon αμάξωμα. Πολλά από τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά, όπως οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και η πίσω διακριτική αεροτομή της GrandCoupe, ενώ στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλλουν και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος.

Κινητήρες και πλαίσιο 

Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων απαρτίζεται από τον 2λιτρο TSI των 245 ίππων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6-τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα της έκδοσης φτάνει στα 250 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται με το DSG κιβώτιο σε 6,7 δευτερόλεπτα.

Skoda Octavia_03

                          © Παρέχεται από: capital.gr Skoda Octavia_03

Διαθέσιμη θα είναι όμως και μια έκδοση πετρελαίου (TDI) με 2λιτρο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 200 ίππων, με τετρακίνηση με νέο πολύδισκο συμπλέκτη ή μπροστινή κίνησ,. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αποκλειστικά διπλού συμπλέκτη, με 7 σχέσεις επίσης. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου φτάνει στα 243 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται στην τετρακίνητη έκδοση σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα.

Οι εκδόσεις RS εφοδιάζονται με σπορ ανάρτηση με στάνταρ μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, ενώ προαιρετικά διατίθενται με προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (DCC – Dynamic Chassis Control).

Skoda Octavia_04

                         © Παρέχεται από: capital.gr Skoda Octavia_04

Στη νέα Skoda Octavia RS το ντεμπούτο της πραγματοποιεί η τεχνολογία shift-by-wire σε ότι αφορά στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης αλλά και νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Collision Avoidance Assist (Υποβοήθηση Αποφυγής Σύγκρουσης) και Turn Assist (Υποβοήθηση Στροφής), ενώ το Front Assist -συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων προστασίας πεζών και ποδηλατών Predictive Pedestrian and Cyclist Protection- προειδοποιεί οπτικοακουστικά καθώς και με μία απαλή επέμβαση στα φρένα για επικείμενες συγκρούσεις, και αν είναι απαραίτητο επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Επίσης, ανιχνεύει κινούμενα και ακίνητα οχήματα στο ρεύμα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, καθώς και ποδηλάτες και άτομα που κινούνται μπροστά από αυτό.

Skoda Octavia_05

                         © Παρέχεται από: capital.gr Skoda Octavia_05

Σχεδιαστικά, η μάσκα και οι εξωτερικοί καθρέφτες σε γυαλιστερό μαύρο αποτελούν το ιδιαίτερο αναγνωριστικό χαρακτηριστικό της νέας Octavia RS, ενώ στάνταρ είναι οι προβολείς full LED Matrix, τα πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας, οι μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Το εσωτερικό κοσμείται από σπορ καθίσματα και συνδυασμό όψης ανθρακονημάτων και επένδυσης Alcantara, ενώ επανασχεδιασμένο είναι το δερμάτινο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι με τις τρεις ακτίνες και το λογότυπο RS. Το “παρών” δίνει και ο νέος κεντρικός αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό για ακόμα μεγαλύτερη προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. 

                         © Παρέχεται από: capital.gr Skoda Octavia_05

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *