ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΤΟ “FLYING-V”

Ένα μοντέλο κλίμακας του “Flying-V”, ενός πειραματικού σχεδιασμού αεροσκαφών με τεράστια φτερά, ξεκίνησε πρόσφατα στη Γερμανία. Η ιδέα του αεροσκάφους μικτής πτέρυγας είναι ένα έργο του Τεχνικού Πανεπιστημίου Delft (TU Delft) στις Κάτω Χώρες, με οικονομική υποστήριξη από την KLM Airlines. Πρόσφατα μεταφέρθηκε από μια γερμανική αεροπορική βάση, με την υποστήριξη μιας ομάδας από την Airbus .

Το Flying-V σχεδιάστηκε ως αεροσκάφος μεγάλης απόδοσης με αποδοτικότητα καυσίμου, στο οποίο τα καθίσματα των επιβατών, οι δεξαμενές καυσίμου και οι αποσκευές είναι ενσωματωμένα στα φτερά. Η έρευνα δείχνει ότι ο ασυνήθιστος σχεδιασμός έχει έως και 20% καλύτερη απόδοση καυσίμου από το αεροσκάφος Airbus A350, που θεωρείται ο πιο προηγμένος σχεδιασμός του σήμερα. Είναι επίσης περίπου 15 τοις εκατό πιο αεροδυναμικά αποτελεσματικό από τα συμβατικά αεροσκάφη. Σε πλήρη κλίμακα, το Flying-V θα φιλοξενήσει 314 επιβάτες σε δύο κατηγορίες.

Το μοντέλο κλίμακας ελέγχθηκε μέσω ραδιοφωνικής σύνδεσης από έναν μαθητή από την TU Delft, ο οποίος το πέταξε σαν drone. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες «αγωγού» με αγωγούς 4kW τροφοδοτήθηκαν από μπαταρία πολυμερούς λιθίου. Ο μαθητής μετακίνησε το Flying-V μέσω μιας σειράς ελιγμών, συμπεριλαμβανομένων απογείωσης, στροφών και προσεγγίσεων και προσγείωσης.

 

 

Οδηγω

Ο ασυνήθιστος σχεδιασμός θα έβαζε επιβάτες, δεξαμενές καυσίμων και αποσκευές στα μεγάλα φτερά.  KLM

«Μία από τις ανησυχίες μας ήταν ότι το αεροσκάφος μπορεί να έχει κάποια δυσκολία στην απογείωση, καθώς οι προηγούμενοι υπολογισμοί έδειξαν ότι η« περιστροφή »θα μπορούσε να είναι ένα πρόβλημα», δήλωσε ο Roelof Vos, επίκουρος καθηγητής επιδόσεων πτήσης και προώθησης στο TU Delft . com. «Η ομάδα βελτιστοποίησε το μοντέλο κλιμακωτής πτήσης για να αποτρέψει το ζήτημα. Αλλά πρέπει να πετάξετε για να ξέρετε σίγουρα. “

Ο Vos είπε ότι η ώθηση του αεροσκάφους ήταν ισχυρή και ότι οι ταχύτητες και οι γωνίες πτήσης συνέβησαν ακριβώς όπως είχε προβλέψει η ομάδα. Το μοντέλο κλίμακας είχε «κάπως τραχιά προσγείωση», είπε ο Vos, λόγω του σχήματος του αεροσκάφους και της δυσκολίας στη διατήρηση των φτερών. Αυτό είχε προβλεφθεί, είπε, στα αρχικά δεδομένα. Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα πτήσης για να δημιουργήσει μια αεροδυναμική έκδοση του μοντέλου κλίμακας.

κλίμακα

Συνεργάτες: Οι ολλανδικές αεροπορικές εταιρείες KLM θέτουν τη βιωσιμότητα ως κορυφαία προτεραιότητα, ενώ το τμήμα αεροπορίας στο Πανεπιστήμιο TU Delft θέλει να σχεδιάσει αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων χωρίς εκπομπές.  KLM

«Ο σχεδιασμός εντάσσεται στην πρωτοβουλία Fly Responsively, που αντιπροσωπεύει ό, τι κάνουμε και θα κάνουμε για να βελτιώσουμε τη βιωσιμότητά μας», δήλωσε ο Pieter Elbers, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της KLM, μετά από μια επιτυχημένη πτήση. «Θέλουμε ένα βιώσιμο μέλλον για την αεροπορία και η καινοτομία είναι μέρος αυτού».

Η KLM ανακοίνωσε πέρυσι ότι κατασκευάζει ένα πλήρες πρότυπο εσωτερικού, το οποίο σχεδίαζε να παρουσιάσει τον Οκτώβριο στο πλαίσιο της 100ετούς επετείου του.

 

 

 

Πηγή: Oroposreoport.blogspot.com

Tag

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *