Breaking News
ΚΟΡΟΝΑΙΟΣ: ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΣΤΙΑ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ – 500 ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΕ ΦΥΛΑΚΕΣ
ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: ΑΥΤΟΥΣ “ΚΟΒΕΙ” Η ΕΦΟΡΙΑ
ΧΑΦΤΑΡ: Η ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
“ΕΤΟΙΜΗ” Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ: ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΝΑΤΟ: ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ – ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΩΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΝΤΟΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ?…
21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΒΡΗΚΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΟ
«ΞΑΝΑΖΕΣΤΑΙΝΕΙ» ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ Η ΤΟΥΡΚΙΑ
ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΙΜΑΚΩΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
ΣΥΡΙΑ: ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΑΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ 150 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΕΝΌΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΑ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΗΠΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΕΠΙΘΕΣΕΙΣ
Ο ΜΑΚΡΟΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΑΠΟΣΧΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
ΑΠΌ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΟΒΙΚΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΤΖEΦΡΙ ΠΑΙΑΤ: Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑΣ -ΛΙΒΥΗΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΝΟΜΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Η ΤΟΥΡΚIΑ EΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΕΝΑEΡΙΟ ΧΩΡΟ ΣΕ ΡΩΣΙΚΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ
ΓΕΡΜΑΝIΑ: EΝΤΕΚΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟI ΣΤΗ «ΧΕΙΡOΤΕΡΗ» ΝYΧΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠOΛΗ ΧΑΝAΟΥ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ: ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ FIAT PUNTO;

Το γεγονός της χρονιάς, ενδεχομένως και της δεκαετίας, για τα τεκταινόμενα στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι η συγχώνευση του Groupe PSA με την Fiat-Chrysler Automobiles. Με το που έσκασε η «βόμβα», οι εξελίξεις άρχισαν να καλπάζουν – μαζί τους και η φημολογία. Στο επίκεντρο, η επιστροφή του Fiat Punto.

Οι Ιταλοί σταμάτησαν την παραγωγή του λαοφιλούς σουπερμίνι το 2018, έπειτα από 25 χρόνια καριέρας. Πλάνα αντικατάστασης δεν υπήρχαν, τουλάχιστον για το εγγύς μέλλον, με το βάρος να έπεφτε στον αντικαταστάτη των Panda/500. Πρόθεση της Fiat ήταν να μετατρέψει τα δυο μικρά σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα, ώστε να είναι εκ των πρωτοπόρων της ηλεκτροκίνησης στα mainstream μοντέλα. Η συγκεκριμένη απόφαση δημιούργησε πολλά ερωτηματικά τόσο στους φίλους της φίρμας, όσο και τους ειδικούς με τα βιομηχανικά δρώμενα της αυτοκίνησης. Κι αυτό διότι το Punto αποτέλεσε έναν από τους διαχρονικούς εμπορικούς πυλώνες της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Τορίνο.

Υπήρχαν πολλοί ψίθυροι -εντός και εκτός Fiat- που ανέφεραν πως η εταιρία ήθελε να συνεχίσει το Punto, αλλά δεν μπορούσε. Η υπάρχουσα πλατφόρμα Small Wide είναι από το 2005, οπότε παρουσίαση διαδόχου βασισμένου σε αυτή -με δεδομένο το «μακελειό» που επικρατεί στα σουπερμίνι- θα ισοδυναμούσε με αποστολή προβάτου επί σφαγής. Τροποποίηση της εξαιρετικής Giorgio (βλέπε Alfa Romeo Giulia/Stelvio) είναι ασύμφορη οικονομικά, πόσο μάλλον εξέλιξη νέας εκ του μηδενός. Οπότε το τράβηγμα της «τράβηγμα της πρίζας» ήταν ένα είδος θυσίας.

Μια εβδομάδα μετά τη συμφωνία Γάλλων-Ιταλοαμερικανών, ο CEO της FCA δήλωσε το εξής: «στο εγγύς μέλλον θα εστιάσουμε την προσοχή μας στη μεγαλύτερη και πιο προσοδοφόρα κατηγορία, εγκαταλείποντας αυτή των μοντέλων πόλης». Τι ήθελε να πει ο Mike Manley; Ουσιαστικά πως τα Panda/500 μπαίνουν «στο ψυγείο» (προς ώρας ή μόνιμα θα δείξει), με την έμφαση να μετατίθεται στον διάδοχο του Punto! Πώς άλλαξε γνώμη η Fiat; Η απάντηση είναι απλή: CMP (Common Modular Platform).

Αυτή είναι η ονομασία της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί το PSA για τα σουπερμίνι τους, φιλοξενώντας τα Peugeot 208/DS3 Crossback και Opel Corsa. Υποστηρίζει βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ούσα μια από τις πιο σύγχρονες στον χώρο του αυτοκινήτου. Και πλέον, το πιθανότερο σενάριο αναγέννησης του πολυαγαπημένου Punto! Επίσημη επιβεβαίωση είναι πολύ νωρίς για να υπάρξει, αλλά το όλο σκηνικό αρχίζει να θυμίζει το αντίστοιχο με την απορία για την προέλευση του νιαουρίσματος από τα κεραμίδια.

Η γενικότερη αίσθηση που απορρέουν Γάλλοι και Ιταλοί (κυρίως οι δεύτεροι), θέλει το νέο Punto -αν παρουσιαστεί τελικά- να εμφανίζεται στο τέλος του 2021 με αρχές 2022.

Πηγή: Autogreeknews.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!