Breaking News
O ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΣΥΝΑΓΕΡΜOΣ ΜΕΤA ΤΗΝ ΑΠOΡΡΗΤΗ ΕΝΗΜEΡΩΣΗ ΣIΣΙ ΠΡΟΣ ΜΗΤΣΟΤAΚΗ – ΑΝΑΣΤΑΣΙAΔΗ «ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕIΤΕ ΓΙΑ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤEΣ»
ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ: O ΕΥΓΕΝΗΣ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΣΤΟ ΠΙΟ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ» DEBATE
ΚΑΡE – ΚΑΡE Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ… ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΜΑΚΡOΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΤΡΕΜΙΣΜΟΥ – ΣΚΙΤΣΑ ΤΟΥ CHARLIE HEBDO ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
Μ. ΠΟΜΠΕΟ: ΚΑΛΕΣΕ ΑΡΜΕΝΙΑ ΚΑΙ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΟ ΝΑΓΚΟΡΝΟ ΚΑΡΑΜΠΑΧ
ΙΤΑΛΙΑ: ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 24ΩΡΟ
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΝΕΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: ΤΡΕΙΣ NAVTEX ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΌ 27 ΕΩΣ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
STANDARD & POOR’S: ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟ ΒΒ- ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ – ΡΕΚΟΡ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ: ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΒΙΕΝΝΗΣ
24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ WEBINAR ΤΟΥ ΚΕΔΙΣΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: “ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ, 19-20/10/2020
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΚΑΒΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ – ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 50
ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ
ΚΟΡΟΝΟΪOΣ: ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚH 290 ΑΠO ΤΑ 841 ΝEΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ, ΑΡΝΗΤΙΚO ΡΕΚOΡ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝIΚΗ – 10 ΝΕΚΡΟI
ΓΚ. ΜΑΓΙΟΡΚIΝΗΣ: ΤΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛAΔΑ ΔΙΠΛΑΣΙAΣΤΗΚΑΝ ΜEΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜAΔΑ
YΠΕΞ: Η ΕΛΛAΔΑ ΧΑΙΡΕΤIΖΕΙ ΤΗ ΜOΝΙΜΗ ΕΚΕΧΕΙΡIΑ ΣΤΗ ΛΙΒYΗ
ΜΕ ΝEΑ ΝAVTEX ΑΠΑΝΤAΕΙ Η ΤΟΥΡΚIΑ ΣΤΗΝ ΝAVTEX ΤΗΣ ΕΛΛAΔΑΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ FIAT-PEUGEOT: ΕΝΑΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall,) και η ιταλοαμερικανική Fiat-Chrysler (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Dodge, Maserati και Chrysler) υπέγραψαν «δεσμευτική συμφωνία προσέγγισης» ενόψει της συγχώνευσης μεταξύ ίσων των δραστηριοτήτων τους «ώστε να σχηματισθεί ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφεραν οι δύο όμιλοι με κοινή ανακοίνωσή τους.

Με τη συνδυασμένη οικονομική ισχύ και τις δυνατότητες που θα έχει, η συγχωνευθείσα εταιρεία θα παρέχει καινοτόμες, καθαρές και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας, τόσο σε ταχέως αστικοποιημένο περιβάλλον όσο και σε αγροτικές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Τα κέρδη που θα προέρχονται από μεγαλύτερους όγκους, παραγωγής και πωλήσεων, θα εξασφαλίσουν ότι οι συνδυασμένες επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν σε όλους τους πελάτες τα κατάλληλα προϊόντα, τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες που πρέπει να έχουν σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό τομέα.

Η συγχωνευμένη εταιρεία θα έχει ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων, με έσοδα σχεδόν 170 δισεκατομμύρια ευρώ τζίρο, λειτουργικά κέρδη άνω των 11 δισεκατομμυρίων και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,6%, βασισμένα στα αποτελέσματα του 2018 αποτελεσμάτων. Ο ισχυρός, συνδυασμένος ισολογισμός, θα παρέχει σημαντική οικονομική ευελιξία για την εκτέλεση στρατηγικών σχεδίων αλλά και για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες.

Η συνδυασμένη οντότητα θα έχει μια ισορροπημένη και κερδοφόρα παγκόσμια παρουσία με ένα ιδιαίτερα χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων που θα καλύπτει όλα τα βασικά τμήματα οχημάτων από πολυτελή, premium και mainstream επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι SUV και φορτηγά & ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Αυτό θα υποστηριχθεί από την ισχύ της FCA στη Βόρεια Αμερική και τη Λατινική Αμερική και τη σταθερή θέση της Groupe PSA στην Ευρώπη. Ο νέος Όμιλος θα έχει πολύ μεγαλύτερη γεωγραφική ισορροπία, με το 46% των εσόδων από την Ευρώπη και 43% από τη Βόρεια Αμερική, με βάση τα συνολικά στοιχεία κάθε εταιρείας το 2018. Ο συνδυασμός θα δώσει την ευκαιρία στη νέα εταιρεία να αναμορφώσει τη στρατηγική σε άλλες περιοχές.

Επίσης, περισσότερα από τα δύο τρίτα των όγκων παραγωγής, θα συγκεντρωθούν σε 2 πλατφόρμες, με περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως σε κάθε μία από τη μικρή πλατφόρμα και την πλατφόρμα μικρού μεγέθους / μέσου μεγέθους.

Αυτές οι εξοικονομήσεις που σχετίζονται με τεχνολογία, προϊόντα και πλατφόρμες, αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% των συνολικών ετήσιων εξόδων, από τα 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ που θα είναι οι ετήσιες εκτιμώμενες συγχρηματοδοτούμενες συνέργειες, χωρίς κλείσιμο εργοστασίου που προκύπτει από τη συναλλαγή. Ενα ακόμα 40% θα αφορά άλλες συνέργειες, ενώ τομείς όπως το μάρκετινγκ, η πληροφορική και η εφοδιαστική αλυσίδα, θα αντιπροσωπεύουν το υπόλοιπο 20%. Προβλέπεται δε, ότι το 80% των συνεργειών θα επιτευχθεί έως το έτος 4.

Αυτές οι συνέργειες θα επιτρέψουν σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογίες και υπηρεσίες που θα διαμορφώσουν την κινητικότητα του μέλλοντος, ενώ παράλληλα θα ικανοποιούν τις παγκόσμιες απαιτήσεις για περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Με ένα ήδη ισχυρό παγκόσμιο αποτύπωμα Ερευνας και Εξέλιξης, η συνδυασμένη οντότητα θα διαθέτει μια δυνατή πλατφόρμα για την προώθηση της καινοτομίας και τον μετασχηματισμό σε νέα ενεργειακά οχήματα, τη βιώσιμη κινητικότητα, την αυτόνομη οδήγηση και τη συνδεσιμότητα.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο

Το διοικητικό συμβούλιο, θα αποτελείται από 11 μέλη. Πέντε μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου θα διοριστούν από την FCA και τον μέτοχο (συμπεριλαμβανομένου του John Elkann ως πρόεδρο) και πέντε θα διοριστούν από την Groupe PSA και τους μετόχους (συμπεριλαμβανομένου του ανώτερου μη εκτελεστικού διευθυντή και του αντιπροέδρου). Κατά το κλείσιμο του Διοικητικού Συμβουλίου θα συμμετέχουν δύο μέλη που εκπροσωπούν τους υπαλλήλους της FCA και του Groupe PSA. Ο Carlos Tavares, του PSA, θα είναι διευθύνων σύμβουλος με αρχική θητεία πέντε ετών και θα είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Ο Carlos Tavares, ο Mike Manley και οι εκτελεστικές τους ομάδες, έχουν μια θετική ιστορία σε επιτυχείς συγχωνεύσεις.

Η μητρική εταιρεία που εδρεύει στην Ολλανδία, θα είναι εισηγμένη στο Euronext (Παρίσι), στο Borsa Italiana (Μιλάνο) και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και θα επωφεληθεί από την ισχυρή παρουσία της στη Γαλλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ.

Βάσει του καταστατικού της εταιρείας, κανένας μέτοχος δεν θα έχει την εξουσία να ασκεί περισσότερο από το 30% των ψήφων που δίνονται στις συνεδριάσεις των μετόχων. Προβλέπεται επίσης ότι δεν θα υπάρξει μεταφορά των υφιστάμενων διπλών δικαιωμάτων ψήφου, αλλά ότι τα νέα διπλά δικαιώματα ψήφου θα προκύψουν μετά από τριετή περίοδο συμμετοχής μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης.

Πριν από το κλείσιμο, η FCA θα διανείμει στους μετόχους της ένα ειδικό μέρισμα ύψους 5,5 δισ. ευρώ, ενώ το Groupe PSA θα διανείμει στους μετόχους του το 46% της Faurecia. Επιπλέον, κάθε εταιρεία σκοπεύει να διανείμει συνολικό μέρισμα ύψους 1,1 δισ. ευρώ το 2020, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2019, με την επιφύλαξη έγκρισης από το Διοικητικό Συμβούλιο και τους μετόχους της κάθε εταιρείας.

Ο Carlos Tavares, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Groupe PSA, δήλωσε: “Η συγχώνευσή μας είναι μια τεράστια ευκαιρία να πάρουμε ισχυρότερη θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία καθώς επιδιώκουμε να κατακτήσουμε τη μετάβαση σε έναν κόσμο καθαρής, ασφαλούς και βιώσιμης κινητικότητας και να παρέχουμε σε πελάτες μας προϊόντα, τεχνολογία και υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης. Έχω την πεποίθηση ότι με το τεράστιο ταλέντο τους και τη συνεργατική νοοτροπία τους, οι ομάδες μας θα επιτύχουν με μεγαλοπρέπεια και ενθουσιασμό τις μέγιστες επιδόσεις.”

Ο Mike Manley, διευθύνων σύμβουλος της FCA, πρόσθεσε: “Πρόκειται για μια ένωση δύο εταιριών με απίστευτες μάρκες και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό. Και οι δύο έχουν αντιμετωπίσει τις πιο δύσκολες στιγμές και έχουν αναδειχθεί ως ευέλικτοι, έξυπνοι, φοβεροί ανταγωνιστές. Εχουν δε ένα κοινό χαρακτηριστικό, να βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες, για να κάνουν κάτι καλύτερο από αυτό που κάνουμε.”

Πηγή: News247.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *