Breaking News
BLOOMBERG: ΤΟ ΕΜΒOΛΙΟ ΟΞΦOΡΔΗΣ-ASTRAZENECA ΕΓΕIΡΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛIΕΣ ΜΕΤA ΤΟ ΤΕΧΝΙΚO ΛAΘΟΣ
ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡH ΕΠΙΒΟΛH ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ
ΣΥΝΑΓΕΡΜOΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝIΚΗ: ΕΞΑΦΑΝIΣΤΗΚΕ 16ΧΡΟΝΗ
ΤΡΟΧΑIΟ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛIΣΣΗΣ ΣΟΦIΑΣ: ΟΔΗΓOΣ ΠΑΡEΣΥΡΕ ΜΗΧΑΝH ΤΗΣ ΟΜAΔΑΣ ΔΙΑΣ – ΔYΟ ΤΡΑΥΜΑΤIΕΣ
ΒOΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝIΑ: ΘYΕΛΛΑ ΑΝΤΙΔΡAΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΖΑΕΦ ΠΕΡΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
ΚΑΙ OΜΩΣ, Η ΟΜAΔΑ ΑIΜΑΤΟΣ EΧΕΙ ΣΗΜΑΣIΑ: ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕIΝΑΙ ΜΕΙΩΜEΝΟΣ Ο ΚIΝΔΥΝΟΣ ΛΟIΜΩΞΗΣ ΑΠO ΚΟΡΩΝΟΪO
«ΜEΔΟΥΣΑ 10»: ΑΝΤΙΤΟΥΡΚΙΚO ΤΕIΧΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣOΓΕΙΟ – ΜHΝΥΜΑ ΑΠO ΕΛΛAΔΑ, ΚYΠΡΟ, ΑIΓΥΠΤΟ, ΓΑΛΛIΑ, ΕΜΙΡAΤΑ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: ΠΡΩΤΗ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΙΧΕIΡΗΣΗ ΣΚΟYΠΑ ΚΑΤA ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ
ΓΑΛΛΙΑ: ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ TΥΠΟ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;
Ο ΤΡΑΜΠ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΜΑΙΚΛ ΦΛΙΝ: Η ΡΩΣΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ Ο… ΓΚΙΟΥΛΕΝ
ΣΤΑ OΡΙA ΤΟΥΣ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕIΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝIΚΗΣ – ΕΠIΣΚΕΨΗ ΜΗΤΣΟΤAΚΗ ΤΟ ΣAΒΒΑΤΟ
ΤΑ 66Α ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ
Ο ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΟΜ ΝΤΟΝΙΛΟΝ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ CIA
Η ΜΕΓAΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦH ΤΗΣ ΕΛΛAΔΑΣ ΣΤΗ ΜEΣΗ ΑΝΑΤΟΛH
ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΠΕΘΑΝΕ Ο ΝΤΙΕΓΚΟ ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΟΚ
26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠOΣΟ ΕYΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕI ΚΑΝΕIΣ ΝΑ «ΧΑΚAΡΕΙ» 45 ΕΚΑΤ. ΔΟΛAΡΙΑ ΑΠO ΤΑ ΚΡΥΠΤΟΝΟΜIΣΜΑΤΑ
ΕΛΛΑΔΑ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Στα τέλη του 2020 εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει το τραμ στον Πειραιά, με… 69 μήνες καθυστέρησης από το αρχικό του πρόγραμμα.

Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά ξεκίνησε στις αρχές του 2013, με υπολογισμένη περίοδο ολοκλήρωσης του έργου τους 25 μήνες. Επτά και πλέον χρόνια αργότερα ο Πειραιάς ακόμη περιμένει το railbus κι αν η προοπτική για τα τέλη του 2020 ευδοκιμήσει, τότε θα μιλάμε για 94 μήνες συνολικά ως το αίσιο τέλος αυτής της υπόθεσης, με την καθυστέρηση να φτάνει τους 69 μήνες! Για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν τα έργα μετατόπισης της γραμμής του τραμ στην περιοχή του Φαληρικού όρμου, του οποίου η ανάπλαση έχει θέσει εκτός λειτουργίας από τις 16 Μαρτίου της χρονιάς που διανύουμε τη διαδρομή Μπάτης-ΣΕΦ. Για την αργοπορία του συγκεκριμένου έργου, που προβλεπόταν να τελειώσει σε ενάμιση μήνα, ευθύνεται η πανδημία του κορονοϊού covid-19. Στα έργα συμπεριλαμβάνεται η μετατόπιση των στάσεων «Τζιτζιφιές» και «Καλλιθέα» σε νέα θέση.

Το γεγονός είναι βέβαια ότι η πρώτη μεγάλη επέκταση του τραμ από το Φάληρο στον Πειραιά έχει ολοκληρωθεί και τον Φεβρουάριο, όμως η φωτιά που ξέσπασε σε διατηρητέο της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση, δημιούργησε προβλήματα στην παράδοσή της, αφού με απόφαση της Τροχαίας απαγορεύτηκε η χρήση της γραμμής λόγω επικινδυνότητας. Η συνέχεια ανήκει στην διαβόητη και επιβλαβή ελληνική γραφειοκρατία, στην οποία εμπλέκονται το Υπουργείο Πολιτισμού και ο Δήμος Πειραιά. Ύστερα από όλα αυτά, η παράδοση και λειτουργία της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά μήκους 5,4 χιλιομέτρων με ένδεκα στάσεις, πιστεύεται ότι θα λειτουργήσει περίπου στα τέλη του 2020. Για έργο αυτού του μεγέθους, πρόκειται για παγκόσμιο ρεκόρ καθυστέρησης.

Πηγή: 4troxoi.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *