Breaking News
GAULT & MILLAU HELLAS 2020: Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΣΕ ΠΡΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΙ ΛΙΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ
H ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΙΞΗ ΞΕΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ
ΦΑΟΥΤΣΙ: ΣΥΣΤΗΝΩ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ
ΙΤΑΛΙΑ: ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΟΣΟΙ ΑΝΕΡΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ
ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;
ΤΡΑΓΩΔIΑ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟYΠΟΛΗ: ΤΡΟΧΑIΟ ΜΕ ΕΠΤA ΝΕΚΡΟYΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤIΑ ΟΔO
ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΓΙΑ EΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤIΕΣ ΣΤΗ ΒΗΡΥΤO
ΟΣΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΚΤΑΕΤΙΑ
ΑΝΤΙΠΡOΕΔΡΟΣ ΕΟΔΥ: OΣΟ Ο ΔΕIΚΤΗΣ R ΕIΝΑΙ ΣΤΟ 1 Η ΕΠΙΔΗΜIΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒHΣΕΙ
ΟΜAΔΑ ΤΗΣ ΕΜΑΚ ΑΝΑΧΩΡΕI ΓΙΑ ΛIΒΑΝΟ
Η ΠΑΝΔΗΜIΑ ΤΟΥ 1918 ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚH ΕΛΕΥΘΕΡIΑ
ΕΚΡHΞΕΙΣ ΣΤΗ ΒΗΡΥΤO: ΠAΝΩ ΑΠO 100 ΝΕΚΡΟI, 4.000 ΤΡΑΥΜΑΤIΕΣ – ΑΝΑΤΙΝAΧΘΗΚΑΝ 2.750 ΤOΝΟΙ ΝΙΤΡΙΚΟY ΑΜΜΩΝIΟΥ
ΙΣΧΥΡΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΒΗΡΥΤΟ – ΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ: “Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΕΝΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ”
ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ: “ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΩΤΟΥ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ”
ΤΟΥΡΚΙΑ: Η “ΜΠΛΟΦΑ” ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ 2000;

Η αγορά του αυτοκινήτου έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, τόσο στον αριθμό των οχημάτων που ταξινομούνται, όσο και στα μοντέλα που επιλέγονται. Γυρνώντας το χρόνο πίσω 20 έτη και συγκεκριμένα στο μακρινό πλέον millenium του 2000, είχαν ταξινομηθεί στην Ελλάδα συνολικά 290.225 αυτοκίνητα, με πρώτο το Hyundai Accent με 14.361 οχήματα. Συγκριτικά το 2019 ταξινομήθηκαν 114.019 οχήματα με πρώτο το Toyota Yaris και 6.992 μονάδες.

Εδώ και δέκα χρόνια (από το 2010) το Hyundai Accent δεν διατίθεται, ενώ μοντέλα που ήταν το 2000 στο Top 20 έχουν πλέον «εξαφανιστεί». Ενδεικτικά αναφέρουμε το άλλοτε best seller Fiat Punto, το Nissan Almera, το Fiat Seicento, το Daewoo Lanos, το SEAT Cordoba, το Citroen Xsara και το Toyota Avensis. Άλλα πάλι έχουν αλλάξει ονομασίες, όπως είναι το Citroen Saxo σε C3, το Hyundai Atos σε i10 και το Peugeot 206 σε 208.

Το 2000 το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς είχε συγκεντρώσει η μικρομεσαία κατηγορία με ποσοστό 35%, ενώ το 2019 έφτασε μόλις το 13,86%. Δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία ήταν αυτή των μικρών αυτοκινήτων με μερίδιο 27,9%, η οποία το 2019 έκλεισε με μεγαλύτερο μερίδιο (32,95%). Τα 4×4 είχαν μερίδιο πριν από 20 χρόνια 5,5%, με πρώτο το Suzuki Jimny (2.232 ταξινομήσεις). Σήμερα τα SUV έχουν το πάνω χέρι, αφού το 2019 κυριάρχησαν με μερίδιο 35,13% και συνεχώς πληθαίνουν και ανεβαίνουν σε νούμερα.

Πριν από 20 χρόνια, αρκετά μοντέλα στις αρχικές τους εκδόσεις είχαν πολλές ελλείψεις στον εξοπλισμό τους, όπως ABS, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα μέχρι και υδραυλικό τιμόνι. Βέβαια οι τιμές τους ήταν πολύ χαμηλότερες συγκριτικά με των σημερινών αυτοκινήτων. Ωστόσο, μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν ακριβύνει, όμως είναι με χαοτική διαφορά πιο ασφαλή, πλούσια εξοπλισμένα και με τεχνολογίες που ούτε της φανταζόταν κανείς το 2000.

α/αΜάρκα/μοντέλοΠωλήσεις 2000
1Hyundai Accent14.361
2Opel Astra13.484
3Fiat Punto11.490
4Citroen Saxo11.395
5Hyundai Atos11.265
6Peugeot 20610.139
7ToyotA Corolla9.651
8Toyota Yaris9.539
9SEAT Ibiza7.830
10VW Golf7.603
11Nissan Almera7.558
12Fiat Seicento7.417
12Daewoo Lanos7.236
14VW Polo7.081
15SEAT Cordoba5.069
16Citroen Xsara4.965
17Nissan Primera4.916
18Ford Focus4.817
19Toyota Avensis4.654
20Renault Clio4.644
Πηγή: Autogreeknews.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *