Breaking News
Κ. ΦΛΩΡΟΣ: ΥΨΗΛΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΗΠΑ
Ν. ΠΑΝΑΓΙΩΤOΠΟΥΛΟΣ: Η ΕΛΛAΔΑ ΠAΝΤΑ ΣΕ ΕΤΟΙΜOΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠIΣΕΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚA ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΔΕΝ ΒΛEΠΕΤΕ ΣΤΟ ΣΚΟΤAΔΙ; ΤΙ ΜΠΟΡΕI ΝΑ ΣΥΜΒΑIΝΕΙ;
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: 2.691 ΝEΑ ΚΡΟYΣΜΑΤΑ, 63 ΘAΝΑΤΟΙ, 749 ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜEΝΟΙ
ΣΥΝΕΛHΦΘΗ ΣΤΗΝ ΜOΣΧΑ ΜEΛΟΣ ΤΩΝ PUSSY RIOT
Η ΠΙΟ ΑΙΜΑΤΗΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΦΑΒΕΛΑ ΤΟΥ ΡΙΟ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
ASTRAZENECA: ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΠΑΣΚΑΛ ΣΟΡΙΟ – «ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΩΣΑΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ»
Ο EMA ΑΞΙΟΛΟΓΕI ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦAΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡOΜΟΥ GUILLAIN-BARRÉ ΜΕΤA ΤΟ ΕΜΒOΛΙΟ ΤΗΣ ASTRAZENECA
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΟΔΟΧΟ ΠΗΓΗ
ΤΙ «ΜAΘΑΜΕ» ΚΑΙ ΤΙ OΧΙ ΑΠO ΤΗΝ ΠΡOΣΦΑΤΗ ΚΡIΣΗ ΟΥΚΡΑΝIΑΣ – ΡΩΣIΑΣ
ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΧΕΙΑΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΑΠΟ 13 ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ «ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ»
ΣΤΗΝ «ΑΓΚΑΛΙΑ» ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΟΣΤΡΕΧΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ, ΕΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΤΩΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗ PFIZER ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ «ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ»
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΣΕ ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΥ «ΜΟΙΑΖΕΙ» ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΓΚΡΕΝΦΕΛ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ: ΝΕΚΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ – ΕΙΧΕ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΕΔΡΑ
ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ – ΙΡΑΝ: ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΤΖΕΦΡΙ ΠΑΙΑΤ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ S-70: Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ, ΤΗΣ LOCKHEED MARTIN ΚΑΙ ΤΗΣ AEROSERVICES ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΟΜΒΟ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ: ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥ

Τις δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της Αθήνας μέσω του Μεγάλου Περιπάτου, παρουσίασε ο Δήμος Αθηναίων την Πέμπτη στους δημοσιογράφους και τους τουριστικούς φορείς.

Στην εκδήλωση στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Αθήνας, προσκλήθηκαν οι τουριστικοί φορείς της πόλης, για να ακούσουν περιληπτικά τα περιεχόμενα του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάδειξης του Μεγάλου Περιπάτου, που εκπονήθηκε από την Marketing Greece και να καταθέσουν τις απόψεις τους. Στη διαβούλευση έλαβαν μέρος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ο πρόεδρος του HATTA, μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, ο πρόεδρος της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής (ΣΕΤΕΥΔΑ), η εκπρόσωπος του HAPCO και η διευθύντρια της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού.

ΣΥΝΕΝΤΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ MARKETING GREECE, ΙΩΑΝΝΑΣ ΔΡΕΤΤΑ//ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

 “Σπουδαία επένδυση για την Αθήνα”

Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης ανοίγοντας την εκδήλωση αναφέρθηκε στον Μεγάλο Περίπατο τονίζοντας ότι πρόκειται για μία σπουδαία επένδυση για την Αθήνα και τους ανθρώπους της και μίλησε για τον σχεδιασμό που γίνεται, ώστε ο Μεγάλος Περίπατος να αποτελέσει, εκτός των άλλων, σημαντικό μέσο για τη διάχυση των τουριστικών ροών σε περισσότερα σημεία της Αθήνας και για να συμβάλει στον εθνικό τουριστικό στόχο, να αυξήσουμε τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών μας, όταν η κρίση της πανδημίας θα έχει αντιμετωπιστεί.

«Είναι το πρώτο έργο σε ολόκληρη τη χώρα που εξελίσσεται και διαμορφώνεται από το διάλογο. Το αξιολογούμε όλοι μαζί, το κρίνουμε όλοι μαζί και το συνδιαμορφώνουμε» επεσήμανε ο δήμαρχος Αθηναίων. Υπογράμμισε ότι ο Δήμος Αθηναίων θεωρεί τον Μεγάλο Περίπατο μία σπουδαία επένδυση για την Αθήνα και τους ανθρώπους της, λέγοντας πως το σχέδιο είναι:

– «Να καταγράψουμε τις ανάγκες και τις τάσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς με βάση και τα νέα δεδομένα της, και λόγω της πανδημίας. Με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στις πρακτικές που μετατρέπουν τον τουρίστα σε φιλοξενούμενο της πόλης, φιλοξενούμενο στο σπίτι μας».

– «Να χαρτογραφήσουμε την τουριστική εμπειρία του Μεγάλου Περιπάτου και τις πολλαπλές διαδρομές που δημιουργούνται από τις αρτηρίες του. Δηλαδή, διαδρομές που εξυπηρετούν και ικανοποιούν κάθε φιλοξενούμενό μας. Από την επίσκεψη στους αρχαιολογικούς χώρους, μέχρι τη βόλτα για ένα ποτό ή φαγητό και από την επίσκεψη στα αξιοθέατα μέχρι την επίσκεψη στα εμπορικά καταστήματα».

-«Να υλοποιήσουμε τους στρατηγικούς μας στόχους. Δηλαδή να χρησιμοποιήσουμε τον Μεγάλο Περίπατο ως μέσο για τη διάχυση των τουριστικών ροών σε περισσότερα σημεία της Αθήνας, να ενοποιήσουμε και να αναβιώσουμε το κέντρο της πόλης με την παράλληλη ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μας αλλά και να συμβάλλουμε στον εθνικό τουριστικό στόχο, να αυξήσουμε τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών μας».

Το Στρατηγικό Σχέδιο ενίσχυσης της ταξιδιωτικής ταυτότητας μέσω των παρεμβάσεων του Μεγάλου Περιπάτου, στο μητροπολιτικό κέντρο της Αθήνας παρουσιάστηκε από τη διευθύνουσα σύμβουλο της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

«Ανησυχούμε μήπως είναι απλά όραμα»

Από την πλευρά των φορέων, ενστάσεις εξέφρασε η κ. Θεωνά, μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, η οποία παίρνοντας τον λόγο, είπε: «Έχουμε μια μεγάλη ανησυχία, καθώς εμείς είμαστε που παραλαμβάνουμε τον τουρίστα και πρέπει να κινηθούμε στο κέντρο. Αυτή την περίοδο δεν υπάρχει δουλειά, ωστόσο ήδη τρομάζουμε για το τι πρόκειται να γίνει όταν θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε. Αν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα είχαμε τα πούλμαν, τι θα γινόταν; Αποφεύγουμε το κέντρο γιατί είναι δυσάρεστο.

Αποφεύγουμε το κέντρο. Προσωπικά, χρειάστηκε να φτάσω στην Πανεπιστημίου με ταξί και δεν μπόρεσε να με αφήσει σε κάποιο σημείο του δρόμου, γιατί δεν υπάρχει χώρος να κάνει στην άκρη. Αν είχα γκρουπ τουριστών στο Τιτάνια και το Ηλέκτρα, δεν θα μπορούσε να σταματήσει κάποιο λεωφορείο. Αγαπώ την Αθήνα, κάνω αυτή τη δουλειά 30 χρόνια και αντιπροσωπεύω έναν κλάδο που ανησυχεί πως ο μεγάλος Περίπατος μπορεί να είναι όραμα, αλλά να μην φέρει αποτέλεσμα».

Το σχέδιο που παρουσίασε η Marketing Greece

Αναφορικά με το σχέδιο που παρουσίασε η Marketing Greece, η διευθύνουσα σύμβουλος, μίλησε για τις σημαντικές ευκαιρίες που δίνει το έργο στην τουριστική αναβάθμισης της πόλης και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην βελτίωση της προσβασιμότητας και της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη καθώς, όπως είπε:

• Έχει την δυνατότητα να μετατρέψει τμήματα του κέντρου της Αθήνας από σημεία διέλευσης σε “προορισμούς”, αποδίδοντας πολύτιμο, δημόσιο χώρο στον επισκέπτη

•Αυξάνει τους χώρους πρασίνου, μειώνει την ατμοσφαιρική ρύπανση και τα επίπεδα θορύβου, δημιουργώντας μια πόλη πιο φιλική και ελκυστική

•Ενθαρρύνει τρόπους μετακίνησης εναλλακτικούς του ΙΧ και ιδιαίτερα το ποδήλατο, φέρνοντας την Αθήνα πιο κοντά στο ισχυρό cycling culture χωρών της

•Βελτιώνει την προσβασιμότητα και κάνει την πόλη πιο φιλική σε επισκέπτες ΑΜΕΑ.

Σε ό,τι αφορά την ανάδειξη του πολύπλευρου πολιτισμικού κεφαλαίου της Αθήνας, ο Μεγάλος Περίπατος, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρίας:

• Ενώνει σημεία με διαφορετική ιστορία και πολιτισμό, και κατά αυτό τον τρόπο μπορεί να αποκαλύψει τις διάφορες φάσεις της Αθήνας και αναδεικνύοντας όχι μόνο τον αρχαίο πολιτισμό της, για τον οποίο είναι φημισμένη, αλλά και την πορεία της τον 19ο και 20ο αιώνα

• Στην ακτίνα επιρροής του, περιλαμβάνει λιγότερο γνωστά μουσεία της πόλης, που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον

• Τα σημεία που περιλαμβάνει μπορούν να αναδείξουν μια σύγχρονη πολιτισμική πλευρά της Αθήνας, μέσα από χώρους πολιτισμού, θέατρα, εκθέσεις, ακόμη και μέσα από τα Αθηναϊκά graffiti (όχι τα tags)

Επίσης ο Μεγάλος Περίπατος δημιουργεί πρόσβαση σε σημεία με πιο έντονη της αίσθηση της γειτονιάς:

• Διευρύνει τον πυρήνα του κέντρου της Αθήνας με σημεία που δεν είναι ως τώρα στην καθιερωμένη πορεία του επισκέπτη

• Δίνει ευκολότερη πρόσβαση σε γειτονιές που βρίσκονται γύρω από τον Περίπατο και μπορούν να αποτελέσουν προέκτασή του. Κατά αυτό τον τρόπο, προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει από κοντά πώς ζουν οι Αθηναίοι, πέρα από τα τουριστικά μέρη, και να αποκτήσει την αίσθηση του Localhood, η έλλειψη του οποίου τώρα καταγράφεται ως μια από τις αδυναμίες της πόλης

• Παράλληλα, αναδεικνύει τις αντιθέσεις της Αθήνας π.χ. Καλλιμάρμαρο VS Βαρβάκειος Αγορά – που είναι ιδιαίτερα ελκυστικές στον επισκέπτη

• Γενικότερα, ενθαρρύνει τον επισκέπτη να ανακαλύψει την πόλη σε βάθος.

Ακόμα, περιηγούμενος στον Μεγάλο Περίπατο, ο επισκέπτης ανακαλύπτει πτυχές που συνθέτουν την αστική προσωπικότητα της Αθήνας:

• Γαστρονομία με μια μεγάλη γκάμα γαστρονομικών επιλογών, από παραδοσιακές ταβέρνες μέχρι βραβευμένα εστιατόρια που αντιπροσωπεύουν την ελληνική/ μεσογειακή και διεθνή γαστρονομική σκηνή.

Παράλληλα, στο Εμπορικό Τρίγωνο και ιδίως στην οδό Αθηνάς, ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί σε markets με ελληνικά προϊόντα ή να συμμετάσχει σε βιωματικές εμπειρίες. Αγορές/ ψώνια με πολλές επιλογές από διεθνή brands αλλά και Έλληνες designers (π.χ. επώνυμα είδη στην Βουκουρεστίου και το Κολωνάκι, υπαίθρια αγορά στο Μοναστηράκι, ποικιλία brands στα πολυκαταστήματα του κέντρου, μια πιο παραδοσιακή αγορά στο Εμπορικό Τρίγωνο κ.α.)

• Νυχτερινή Ζωή με πολλά μαγαζάκια με μοναδική αισθητική, cozy bars, μεζεδοπωλεία, open-air χώρους, rooftops, wine bars κ.λ.π.

Παράλληλα, έγινε αναφορά και στις προκλήσεις που δημιουργεί ο Μεγάλος Περίπατος: Την ανάγκη να διατηρείται το ενδιαφέρον του επισκέπτη σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής, την ανάγκη η πόλη να διατηρήσει την ποικιλομορφία της και το διαφορετικό της χρώμα ανά γειτονιά, το γεγονός ότι ο μεγάλος περίπατος φέρνει στην επιφάνεια διαχρονικά προβλήματα της πόλης που επηρεάζουν την εμπειρία του επισκέπτη (υποδομές, πράσινο, καθαριότητα, εγκληματικότητα κλπ) και την όχληση κατά τη διάρκεια των έργων.

Τέλος παρουσιάστηκαν προτάσεις που θα μπορούσαν να ενταχθούν στον σχεδιασμό του Μεγάλου Περιπάτου μεταξύ των οποίων:

• Δημιουργία «instagrammable» σημείων σε όλο το μήκος του Περιπάτου

• Διαμόρφωση μικρότερων Περιπάτων με θεματικό ενδιαφέρον • Δημιουργία φεστιβάλ και event για τον Περίπατο

• Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου & εργαλείων • Σύνδεση με άλλες δράσεις/ προγράμματα που αναβαθμίζουν το κέντρο της Αθήνας (του Δήμου αλλά και ιδιωτών»

• Ανάπτυξη κάρτας πόλης

• Διεύρυνση και εμπλουτισμός τουριστικής εμπειρίας με νέες εμπειρίες (π.χ. για οικογένειες)

• Ανάμειξη locals στη διαμόρφωση της τουριστικής εμπειρίας

• Έμφαση στην τοπικότητα και στο τοπικό χρώμα της πόλης

Πηγή: Νews247.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *