Breaking News
ΤΖΕΝΗ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ: “ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ”
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
ΑΥΤEΣ ΕIΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ
ΣΗΜΕΡΑ Η ΝΕΚΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ 26ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΟ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ
ΟΡΥΚΤΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ, ΤΟ GREEN DEAL ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: EΚΤΑΚΤΗ ΣYΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΑΞIΜΟΥ – ΣΤΟ «ΤΡΑΠEΖΙ» ΝEΑ ΜEΤΡΑ
ΘΡIΛΕΡ ΣΤΑ ΤΡIΚΑΛΑ: ΑΝHΛΙΚΟ ΤΟ ΚΟΡIΤΣΙ ΠΟΥ ΒΡEΘΗΚΕ ΝΕΚΡO ΚΟΝΤA ΣΕ ΕΚΚΛΗΣAΚΙ
ΠΩΣ Ο ΚΟΡΩΝΟΪOΣ ΚΑΘΙΣΤA «ΤΟΞΙΚO» ΤΟ ΧΡEΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
ΝΕΚΡO ΒΡEΦΟΣ ΣΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤIΑ: ΤΙ EΔΕΙΞΕ Η ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚH ΕΞEΤΑΣΗ
ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΗΛ. ΜOΣΙΑΛΟΣ: ΣΤΑ ΧEΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ LOCKDOWN
DEUTSCHE WELLE: ΦΡΕΝΙΤΙΔΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΞΟΧΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠO ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ
ΓΕΩΤΡHΣΕΙΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚA ΤΗΣ ΚYΠΡΟΥ ΑΝΑΚΟIΝΩΣΕ ΜΕ NAVTEX Η ΤΟΥΡΚIΑ
ΓΙΑΤI Ο «ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜOΣ» ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚOΤΗΤΑΣ ΕIΝΑΙ ΚΑΚH ΙΔEΑ
ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ!
ΤΣΕΧΙΑ: ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ
ΙΑΠΩΝIΑ: ΟΙ ΑΡΧEΣ ΘΑ ΑΥΞHΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜEΓΙΣΤΟ ΤΟ ΕΠIΠΕΔΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟY
Η ΣΥΝAΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛIΝΟΥ ΚΑΙ Η «ΣΠEΚΟΥΛΑ» ΤΗΣ AΓΚΥΡΑΣ
ΣΥΡΙΖΑ: ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΔΡΟΜΟ 700 ΧΛΜ. ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ

Ένα τεράστιο έργο ολοκλήρωσαν οι Ρώσοι, οι οποίοι κατασκεύασαν έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, συνδέοντας τη Μόσχα με την Αγία Πετρούπολη.

Το τιτάνιο, αλλά εξαιρετικά σημαντικό έργο κόστισε 550 δισεκατομμύρια ρούβλια (7,8 δις. ευρώ) και χρειάστηκαν 7 χρόνια για την κατασκευή του, μιας και οι τεχνικοί είχαν να παλέψουν με δύσκολες συνθήκες, αφού ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος περνάει μέσα από τους βάλτους και τα τεράστια δάση της Ρωσίας.

Το συνολικό μήκος του Μ-11 (όπως ονομάζεται ο νέος δρόμος) ανέρχεται σε 684 χλμ.,μειώνοντας τη διαδρομή Αγία Πετρούπολη – Μόσχα, κατά 5 ώρες περίπου. Οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι εξαιρετικά υψηλές, ενώ οι οδηγοί σε πολλά κομμάτια του αυτοκινητοδρόμου θα έχουν στη διάθεσή τους μέχρι και 8 λωρίδες. Όπως δήλωσε κι ο Υπουργός Μεταφορών της Ρωσίας, κατά την κατασκευή του Μ-11 δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή για την χλωρίδα και την πανίδα των περιοχών από τις οποίες πέρασε. Όμως οι ανακαλύψεις κατά την κατασκευή ήταν συγκλονιστικές και καθυστερούσαν την πορεία των έργων, μιας βρέθηκαν αρχαιολογικά ευρήματα, οικισμοί του 16ου αιώνα και οστά στρατιωτών από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, για τους οποίους θα κατασκευαστεί μνημείο.

Πέρα όμως από τους πεσόντες, βρέθηκαν κι άπειρα πυρομαχικά, που απομάκρυνε ο στρατός. Το έργο ήταν πραγματικά τεράστιο και εξαιτίας της δύσκολης τοποθεσίας του, έπρεπε να είναι άρτια οργανωμένο ότι είχε να κάνει με την προμήθεια των υλικών που ήταν απαραίτητα για την κατασκευή του. Τα φορτηγά μέσω προσωρινών δρόμων εξυπηρέτησης που είχαν ανοιχτεί, μετέφεραν συνολικά περισσότερα από 13 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου, καθώς και 1,8 εκατομμύρια τόνους σκυροδέματος. Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως ήταν να συνδυαστεί ο νέος αυτοκινητόδρομος με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο, κάτι που επιλύθηκε με σήραγγα που κατασκευάστηκε χωρίς σημαντικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία των τρένων.

Πηγή: Autogreeknews.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *