Breaking News
ΕΦΕΤ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΕΛΙΑ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΠΑΠ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: ΕΤΣΙ «ΒΑΦΤΗΚΕ ΠΡΑΣΙΝΟ» ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ
ΤΟ ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
TO 8o ATHENS FILM FACTORY ΤΗΣ ΕΑΚ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ HYUNDAI NEXO
7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΡ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
TΟΥΛAΧΙΣΤΟΝ 7.000 AΝΘΡΩΠΟΙ EΧΟΥΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕI ΣΤΟ ΙΡAΝ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠH ΤΡΑΜΠ ΑΝΑΚΟIΝΩΣΕ Η ΠΕΛOΖΙ
Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΚΥΡΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΟ ΝΑΤΟ
ΑΝΑΣΤΑΣΙAΔΗΣ: Η ΠΡΟΣΦΥΓH ΣΤΗ ΧAΓΗ ΣΤOΧΟ EΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣIΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΤΖ. ΠΑΙΑΤ: ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΛΙΒΥΗΣ
ΣΤΑ ΧEΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚHΣ ΠΛΕΥΡAΣ ΤΟ ΜΝΗΜOΝΙΟ ΤΟΥΡΚIΑΣ – ΛΙΒYΗΣ
ΠΟΛΕΜΙΚA ΣΚAΦΗ ΜΕ ΙΣΧΥΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΥΡΙΓΟΣ: ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΦΙΛΕΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019: ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
ΤΕΛΕΤΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΕΞΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΔΡΟΜΟ 700 ΧΛΜ. ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ

Ένα τεράστιο έργο ολοκλήρωσαν οι Ρώσοι, οι οποίοι κατασκεύασαν έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, συνδέοντας τη Μόσχα με την Αγία Πετρούπολη.

Το τιτάνιο, αλλά εξαιρετικά σημαντικό έργο κόστισε 550 δισεκατομμύρια ρούβλια (7,8 δις. ευρώ) και χρειάστηκαν 7 χρόνια για την κατασκευή του, μιας και οι τεχνικοί είχαν να παλέψουν με δύσκολες συνθήκες, αφού ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος περνάει μέσα από τους βάλτους και τα τεράστια δάση της Ρωσίας.

Το συνολικό μήκος του Μ-11 (όπως ονομάζεται ο νέος δρόμος) ανέρχεται σε 684 χλμ.,μειώνοντας τη διαδρομή Αγία Πετρούπολη – Μόσχα, κατά 5 ώρες περίπου. Οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι εξαιρετικά υψηλές, ενώ οι οδηγοί σε πολλά κομμάτια του αυτοκινητοδρόμου θα έχουν στη διάθεσή τους μέχρι και 8 λωρίδες. Όπως δήλωσε κι ο Υπουργός Μεταφορών της Ρωσίας, κατά την κατασκευή του Μ-11 δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή για την χλωρίδα και την πανίδα των περιοχών από τις οποίες πέρασε. Όμως οι ανακαλύψεις κατά την κατασκευή ήταν συγκλονιστικές και καθυστερούσαν την πορεία των έργων, μιας βρέθηκαν αρχαιολογικά ευρήματα, οικισμοί του 16ου αιώνα και οστά στρατιωτών από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, για τους οποίους θα κατασκευαστεί μνημείο.

Πέρα όμως από τους πεσόντες, βρέθηκαν κι άπειρα πυρομαχικά, που απομάκρυνε ο στρατός. Το έργο ήταν πραγματικά τεράστιο και εξαιτίας της δύσκολης τοποθεσίας του, έπρεπε να είναι άρτια οργανωμένο ότι είχε να κάνει με την προμήθεια των υλικών που ήταν απαραίτητα για την κατασκευή του. Τα φορτηγά μέσω προσωρινών δρόμων εξυπηρέτησης που είχαν ανοιχτεί, μετέφεραν συνολικά περισσότερα από 13 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου, καθώς και 1,8 εκατομμύρια τόνους σκυροδέματος. Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως ήταν να συνδυαστεί ο νέος αυτοκινητόδρομος με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο, κάτι που επιλύθηκε με σήραγγα που κατασκευάστηκε χωρίς σημαντικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία των τρένων.

Πηγή: Autogreeknews.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!