Breaking News
«ΝΑΙ» ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
GAZPROM: ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΡΟΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΤΟΥΡΚΙΑ: ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΗΣ TURKSTAT ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ
ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΗ Η ΓΕΝΙΑ Ζ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ
ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ
ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ
Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΟΡΓΙΣΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΩΝ 9 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΡΗΤΡΑ ΔΙΑΦΥΓΗΣ: ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2023 – ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΔΙΣΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ»-ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΜΑΙΟΥ 2022
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Η THALES ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ NETWORK RAIL ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΙΣ ΙΣΟΠΕΔΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Η Network Rail υπέγραψε συμβόλαιο με την Thales για να επαναχρησιμοποιήσει το δοκιμασμένο και δοκιμασμένο σύστημα ανίχνευσης αμαξοστοιχίας της για να αντικαταστήσει γερασμένα μηχανικά πέλματα σε κρίσιμες τοποθεσίες τροχιάς για την ασφάλεια.

 

Μετρητής άξονα Az LM

 

 

 

Το οκταετές πλαίσιο θα δει τις ομάδες της Thales με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία να αναπτύσσουν και να προμηθεύουν το Az Lx, ένα νέο ηλεκτρονικό πέλμα, για εφαρμογές σε όλο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των ισόπεδων διασταυρώσεων, που θα βελτιώσει την αξιοπιστία και θα μειώσει τις καθυστερήσεις επιβατών.

Ο Tancred Porteous, Head of Operations for Main Line Signaling της Thales στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε: «Αυτή η σύμβαση θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στο Network Rail επειδή αντιμετωπίζουμε ένα σημαντικό αγκάθι στα πλευρά τους που εμποδίζει τους επιβάτες να φτάσουν έγκαιρα στους προορισμούς τους».

Και πρόσθεσε: «Αυτή είναι μια συναρπαστική ευκαιρία και για εμάς. Το συμβόλαιο όχι μόνο επιβεβαιώνει τη θέση της Thales ως συνεργάτη και προμηθευτή συστημάτων ανίχνευσης τρένων στο Network Rail, αλλά προσθέτει επίσης ένα νέο προϊόν στο χαρτοφυλάκιό μας που ενδεχομένως έχει ευρύτερες εφαρμογές για τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους».

Ο μετρητής αξόνων Az LM της Thales αποτελεί αναπόσπαστο και αξιόπιστο μέρος της στρατηγικής τοποθέτησης τρένων της Network Rail στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και δύο δεκαετίες.

Ωστόσο, το Network Rail έχει πρόβλημα με την αξιοπιστία του παλιού συστήματος των 11.000 παρατρόχιων ηλεκτρονικών και μηχανικών πέλματος που τοποθετούνται, ειδικότερα, στις προσεγγίσεις των ισόπεδων διασταυρώσεων και των εργασιών χρήστη. Ένα μεγάλο ποσοστό κλεισίματος σιδηροδρομικών γραμμών και καθυστερήσεων στην εξυπηρέτηση των επιβατών οφείλονται στην αστοχία των πέλματος που προκαλούν φράγματα στις ισόπεδες διαβάσεις.

Έτσι, το 2020, η Network Rail υπέβαλε σε διαγωνισμό μια σύμβαση προδιαγραφών και πλαίσιο για έναν προμηθευτή για την ανάπτυξη και την παροχή ενός πιο αξιόπιστου συστήματος αντικατάστασης.

Τα πέλματα είναι απλές παρατρόχιες συσκευές που καταγράφουν ένα διερχόμενο τρένο και την κατεύθυνσή του σε ένα μόνο χρονικό σημείο, μέσω του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που δημιουργεί σε όλη την τροχιά.

 Η λύση της Thales είναι να χρησιμοποιήσει το δοκιμασμένο, υψηλής πιστότητας σύστημα μονάδας Az LM, το οποίο παράγεται στην τοποθεσία Arnstadt της Thales στη Γερμανία, και να προσαρμόσει έναν αριθμό από τις εσωτερικές πλακέτες της ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές.

«Η ανάπτυξη ενός νέου συστήματος θα ήταν περίπλοκη, δαπανηρή και χρονοβόρα», εξήγησε η Sabrina Naussedat, Διευθύντρια Πωλήσεων της Thales Γερμανίας. «Η λήψη ενός υπάρχοντος προϊόντος, αντί να ξεκινά από το μηδέν, μειώνει το κόστος ανάπτυξης και τις ανάγκες επανεκπαίδευσης για χειριστές και εγκαταστάτες. Εκτός από το ότι δεν χρειάζεται συντήρηση, η πλειονότητα των ανταλλακτικών του είναι κοινά στην Az LM, γεγονός που μειώνει στη συνέχεια το κόστος ζωής.

«Ωστόσο, υπήρχαν προκλήσεις. Δεν ήταν εύκολο να πάρετε ένα σύστημα υψηλής πιστότητας και να το αφαιρέσετε για επαναχρησιμοποίηση χωρίς να αλλάξετε την απόδοση και την αξιοπιστία του προϊόντος».

Η Thales στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία θα συνεργαστεί τώρα σε δοκιμές εργασίας του συστήματος, με χορηγία της Network Rail, προτού το Az Lx κατασκευαστεί και κυκλοφορήσει σε εθνικό επίπεδο.

14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

 

 

 

Πηγή: Thalesgroup.com

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *