Breaking News
AMEΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ TAXISNET
FIFA: Ο ΙΝΦΑΝΤΙΝΟ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟI ΤΗΣ ΘΡOΜΒΩΣΗΣ ΜΕΤA ΤΑ ΕΜΒOΛΙΑ ASTRAZENECA- J&J ΠΟΥ ΠΕΡΙEΧΟΥΝ ΑΔΕΝΟΪO
16 AΠΡΙΛΙΟΥ 2021: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΗΠΑ: ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ FEDEX- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΘΥΜΑΤΑ
ΛΩΡIΔΑ ΤΗΣ ΓAΖΑΣ: ΙΣΡΑΗΛΙΝA ΠΛHΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΤIΠΟΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤOΞΕΥΣΗ ΡΟΥΚEΤΑΣ
Ν. ΤΖΑΝΑΚΗΣ: ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 200.000 ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ – ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ
Η ΟΔΗΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΕ ΔΕΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΤΑΣΗΣ
ΤΑ ΡΟΜΠOΤ ΑΠΟΚΤΟYΝ ΝΕΥΡΙΚO ΣYΣΤΗΜΑ
ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ
ΕΝΑ ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
ΟΙ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ – ΑΠΕΛΑΣΗ 10 ΡΩΣΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Η ΕΛΛAΔΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓOΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
ΖΕΛΕΝΣΚΙ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΕ Ε.Ε ΚΑΙ ΝΑΤΟ
ΙΣΡΑΗΛ-ΙΡΑΝ: ΜΙΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
«ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ» ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝΔΙΑ – ΤΣΑΒΟΥΣΟΓΛΟΥ
ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚEΣ ΠΗΓEΣ: Ο Ν. ΔEΝΔΙΑΣ ΕIΧΕ ΕΝΤΟΛH ΑΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕI ΝΑ ΑΠΑΝΤHΣΕΙ
ΤΟ ΙΡΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΕΥΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΙ
ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚA ΡΟYΧΑ ΤΑ ΜEΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚHΣ ΟΙΚΟΓEΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕIΑ ΤΟΥ ΦIΛΙΠΠΟΥ – ΑΠOΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΙΣAΒΕΤ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΝΕΑ S-CLAS ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΙΜΩΤΑΣ
Η νέα S-Class βιώνεται με πολλές αισθήσεις: την όραση, την αφή, την ακοή και την όσφρηση στους τομείς της υποστήριξης, της προστασίας, της αλληλεπίδρασης και της ευεξίας:

Επισκόπηση σημαντικότερων χαρακτηριστικών
Επαναστατική εσωτερική σχεδίαση που θυμίζει αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου και σχεδίαση θαλαμηγού:
• Η νέα S-Class είναι προσανατολισμένη στις έξι βασικές αρχές του κώδικα σχεδίασης της Mercedes-Benz:
1. «Απρόσμενες στιγμές» 
 Νέα αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου και νέα φιλοσοφία εμπειρίας χρήστη για ένα ευρύχωρο, χαλαρωτικό περιβάλλον
 Το ταμπλό οργάνων ενοποιείται με τον διάκοσμο του μπροστινού τμήματος σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο
 Μεγάλες οθόνες και κεντρική οθόνη σε κατακόρυφη διάταξη
2. «Τονωτικές αντιθέσεις» 
 Φως και σκοτάδι
 Οπτικά μαλακές (δέρμα) και σκληρές επιφάνειες (ξύλο, λάκα πιάνου)
 Γενναιόδωρες διαστάσεις του ταμπλό και λιτές επιφάνειες οθονών 
Mercedes-Benz S-Klasse, V223, 2020
Mercedes-Benz S-Klasse, My MBUX (Mercedes-Benz User Experience) // Mercedes-Benz S-Class, My MBUX (Mercedes-Benz User Experience)
3. «Συγκλονιστικές αναλογίες»
 Τα ασυνήθιστα μεγάλα διακοσμητικά στοιχεία δίνουν επιβλητική όψη στις αριστοτεχνικά επεξεργασμένες επιφάνειες από υψηλής ποιότητας ξύλο: χειροποίητη διαμόρφωση σε πήλινο πρόπλασμα για να επιτευχθούν οι καλύτερες δυνατές αναλογίες
4. «Ελευθερία και γεωμετρία»
 Τα διακοσμητικά στοιχεία κατασκευάζονται με ξυλεία καταστρώματος θαλαμηγού και έχουν ρευστές γραμμές
 Η κεντρική οθόνη ακουμπά ελεύθερα στο ταμπλό και περνά ομαλά από τη δισδιάστατη γεωμετρία οθόνης σε μια γεωμετρία τρισδιάστατης εμπειρίας στην κεντρική κονσόλα
 Η μετάβαση από την οθόνη στο διακοσμητικό «Black Panel» αναδεικνύεται από την οριζόντια λωρίδα που φιλοξενεί την επάνω ζώνη χειριστηρίων
 Η σχεδίαση και η λειτουργικότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες στις ειδικά σχεδιασμένες και τέλεια εναρμονισμένες επενδύσεις των καθισμάτων, οι οποίες χαρακτηρίζονται από εμφανείς ραφές και διάτρητα τμήματα
5. «Σημαντικά γραφιστικά στοιχεία» 
 Τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία περιλαμβάνουν τέσσερις διακριτικούς κεντρικούς αεραγωγούς και οριζόντια διατεταγμένους διακόπτες ρύθμισης
 Δύο λεπτοί, κάθετοι αεραγωγοί σε κάθε πλευρά ολοκληρώνουν τη σχεδίαση του ταμπλό
 Η συστηματική μείωση του αριθμού χειριστηρίων και διακοπών υπογραμμίζει τη μοντέρνα μινιμαλιστική εμφάνιση του εσωτερικού: όσο το δυνατόν λιγότερα χειριστήρια και ακριβώς όσα χρειάζονται
 Διαχωρισμός σε ομάδες (π.χ. διακόπτες ρύθμισης καθισμάτων)
 Γραφιστική σχεδίαση ατμοσφαιρικού φωτισμού (βλ. παρακάτω για λεπτομέρειες), ο ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός για το επάνω τμήμα της καμπίνας βρίσκεται πίσω από την επιφάνεια «Black Panel»
6. «Πόλοι έλξης»
 Νέα γενιά καθισμάτων με ρευστή, τρισδιάστατη σχεδίαση: Ενσωματώνονται στον χώρο σαν «όστρακα»
 Κάθετο ξύλινο διακοσμητικό στοιχείο μεταξύ των δύο πίσω επιβατών όταν είναι τοποθετημένα δύο ανεξάρτητα, μονά καθίσματα
 Νέα γενιά τιμονιών με κυκλικό περίβλημα για τον αποσβεστήρα ενέργειας σύγκρουσης
Περιβάλλον ευεξίας μέρα και νύχτα χάρη στον ατμοσφαιρικό φωτισμό:
• Το φως περιβάλλει όλους τους επιβάτες (ατμοσφαιρικός φωτισμός επίσης στη μονάδα χειρισμού οροφής και την πίσω πλευρά των μπροστινών καθισμάτων)
• Υπάρχει μία λυχνία LED ανά 1,6 εκατοστά στην οπτική ίνα και περίπου 250 LED συνολικά
o Ελέγχονται σε πραγματικό χρόνο 
o Η οπτική ίνα και ο ανακλαστήρας διάχυσης δημιουργούν χρωματικές μεταβάσεις και καθιστούν εφικτή την αίσθηση της «φωτεινής ροής».
o Η φωτεινότητα είναι δεκαπλάσια από πριν (200 κηρίων ανά m2), ορατή ακόμη και την ημέρα, ενώ η αυτόματη εναλλαγή μεταξύ ημερήσιου και νυχτερινού τρόπου λειτουργίας εξαρτάται από τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος
o Τα χρώματα και η φωτεινότητα (20 επίπεδα) ρυθμίζονται μέσω του MBUX/φωνητικού βοηθού
o Πρόσθετες λειτουργίες ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού (προαιρετικά):
 Επισήμανση προειδοποιήσεων χάρη στην ενσωμάτωσή του στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
• Κόκκινη φωτεινή κινούμενη εικόνα, π.χ. με τα συστήματα Lane Keeping Assist και Brake Assist (υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και υποβοήθησης φρεναρίσματος), καθώς και με το σύστημα προειδοποίησης κατά την αποβίβαση
 Επιβεβαίωση ανταπόκρισης στις εντολές χειρισμού
• Η ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού σε χαμηλότερη ή υψηλότερη θερμοκρασία στις επιμέρους ζώνες προκαλεί έναν ορατό φωτεινό παλμό
• Ο φωνητικός βοηθός «Hey Mercedes» επισημαίνει την αντίστοιχη θέση καθίσματος, π.χ. όταν το σύστημα αναμένει μία φωνητική εντολή
 Ενσωμάτωση στο ENERGIZING Comfort
• Κατάλληλος χρωματισμός ανάλογα με το πρόγραμμα
Ακόμη πιο προηγμένα και νέου σχεδιασμού προγράμματα ENERGIZING Comfort:
• Στην S-Class έχουν ενσωματωθεί καινοτομίες, όπως ο ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός, μεγάλες οθόνες και νέο περιεχόμενο με κινούμενες εικόνες υψηλής ανάλυσης
• Ο χαρακτήρας των προγραμμάτων (Refresh, Vitality, Warmth, Joy, Comfort) έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο 
• Πιο ευέλικτη ακολουθία των επιμέρους λειτουργιών σε κάθε πρόγραμμα
o Λειτουργία «Join» (Συμμετοχή): Ο επιβάτης μπορεί να συμμετέχει σε πρόγραμμα τρεξίματος
o Λειτουργία «Share» (Κοινοποίηση): Ο επιβάτης μπορεί να προτείνει το δικό του πρόγραμμα σε άλλους επιβάτες
• Εν μέρει αποκλειστική χρήση των συστημάτων άνεσης, π.χ. Ειδική λειτουργία μασάζ στο πρόγραμμα «Vitality»
• Ενσωμάτωση του φωνητικού βοηθού «Hey Mercedes»: Εκφωνώντας μια φράση όπως «I feel stressed / Νιώθω αγχωμένος», για παράδειγμα, ενεργοποιεί αυτόματα το πρόγραμμα «Joy» που αναζωογονεί και ανεβάζει τη διάθεση
• Συνδυασμοί ήχων σε ποιότητα surround προσαρμοσμένοι για κάθε πρόγραμμα, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί από εταιρεία παραγωγής ήχου
• Ειδική γκάμα ENERGIZING Comfort για την Κίνα (όπου και έχει αναπτυχθεί)
• ENERGIZING COACH: Προτείνει προγράμματα ENERGIZING Comfort με βάση τα δεδομένα οχήματος και διαδρομής. O αλγόριθμος συνυπολογίζει επίσης πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα ύπνου και το επίπεδο άγχους εάν ο οδηγός έχει κατάλληλη wearable συσκευή. 
Πανίσχυρο σύστημα φίλτρων:
• ENERGIZING AIR CONTROL: Νέο σύστημα καθαρισμού αέρα, ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη συγκράτηση σκόνης, γύρης και οσμών
• Ανάλογα με την αγορά: Ένδειξη ποιότητας αέρα
• Πακέτο AIR BALANCE με ιονιστή και ενεργό αρωματισμό του χώρου με ειδικά αρώματα για την S-Class
Ειδικά σχεδιασμένη εργονομία για τον οδηγό και τον συνοδηγό και στις δύο εκδόσεις της S-Class, με κοντό και μακρύ μεταξόνιο:
• Σημαντικά βελτιωμένες εσωτερικές διαστάσεις για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες
• Καλά μελετημένες αναλογίες
o Ο κεντρικός άξονας του τιμονιού και το κέντρο του καθίσματος οδηγού ευθυγραμμίζονται: Συμμετρική θέση οδήγησης για όλους τους σωματότυπους
o Τροποποίηση του ελατηρίου ρύθμισης του τιμονιού και του καθίσματος οδηγού: Ακόμη πιο εξατομικευμένες ρυθμίσεις καθίσματος
o Η λαβή της στεφάνης τιμονιού μετατοπίστηκε ελαφρώς προς τα πίσω: Ακόμη πιο άνετη θέση για όσους κάθονται ψηλά
• Αυτόματη ρύθμιση καθίσματος και τιμονιού: ADAPT
o Ο οδηγός χρειάζεται απλώς να καταχωρήσει το ύψος του στο MBUX ή να πει το ύψος του στον φωνητικό βοηθό MBUX 
o Το ADAPT υπολογίζει τη βέλτιστη θέση καθίσματος με βάση το ύψος του οδηγού και ρυθμίζει αντίστοιχα το κάθισμά του καθώς και το τιμόνι και τους εξωτερικούς καθρέφτες. Φυσικά, υπάρχει η δυνατότητα αναπροσαρμογής της ρύθμισης
o Αναπτύχθηκε με τη βοήθεια ψηφιακών ανθρώπινων μοντέλων και επαληθεύτηκε σε μελέτες με πραγματικούς οδηγούς 
• Διαισθητικός σχεδιασμός χειρισμού και ενδείξεων: Βλ. Meet the S-Class DIGITAL, «My MBUX»
• Έλεγχος των γραμμών οπτικής επαφής σε «ψηφιακή εξέταση οδήγησης» 
o Οι ανακλαστικές ιδιότητες των διακοσμητικών στοιχείων στο εσωτερικό  βελτιστοποιούνται με τη χρήση οπτικών παραστάσεων υψηλής ανάλυσης που δημιουργούν πανίσχυροι ηλεκτρονικοί υπολογιστές
o Για τον σκοπό αυτό, ο υπολογιστής υπολογίζει τις θέσεις σε όλα τα καθίσματα με βάση ένα αντιπροσωπευτικό αριθμό ανθρώπινων μοντέλων, ώστε να μπορεί να μελετήσει τις γραμμές οπτικής επαφής από τα αντίστοιχα σημεία με αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή ορατότητα
Αναπαυτικά καθίσματα με πολυάριθμες επιλογές ρυθμίσεων και πολλές λειτουργίες άνεσης:
• Εντελώς νέα προσκέφαλα (και περισσότερος χώρος στο ύψος των γονάτων στα πίσω καθίσματα όταν βρίσκονται σε πλήρη ανάκλιση)
• π.χ. κάθισμα οδηγού και κάθισμα ανάπαυσης με σημαντικά βελτιωμένο εύρος/γωνία ρύθμισης
• Εκτενής, διευρυμένη σειρά χαρακτηριστικών άνεσης
o Κινηματική καθισμάτων ENERGIZING για πρώτη φορά στην S-Class: Υποστηρίζει ορθοπεδικά τις αλλαγές στη στάση σώματος, πραγματοποιώντας ανεπαίσθητες μεταβολές στην κλίση της πλάτης και της έδρας του καθίσματος
o Θέρμανση αυχένα στο «αναπαυτικό μαξιλάρι» των πίσω καθισμάτων: Η επιφάνεια θερμαίνεται μέσω του ενσωματωμένου θερμαινόμενου υποστρώματος, ενώ η τροφοδοσία ισχύος γίνεται μέσω στοιχείων πίεσης (χωρίς ενοχλητικά καλώδια)
o Κλιματιζόμενα καθίσματα, τώρα με ανεμιστήρες ακτίνων
o Μασάζ μαξιλαριού: Με έξι θαλάμους αέρα 
o Λειτουργία μασάζ: Οι θάλαμοι αέρα είναι πιο κοντά στην επιφάνεια, άρα πιο κοντά στον επιβάτη. Συνεπώς, η λειτουργία μασάζ γίνεται καλύτερα αισθητή
o Ηχεία ενσωματωμένα στα μπροστινά καθίσματα των ύψος των αυτιών
 Βελτιστοποίηση του περιβάλλοντος ήχου
 Ανακοινώσεις infotainment, π.χ. οι οδηγίες πλοήγησης ή/και οι πληροφορίες τηλεφώνου μπορούν να απευθύνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια στον οδηγό
• Όλα τα καθίσματα φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας AGR (γερμανική ένωση για την υγεία της σπονδυλικής στήλης)
• Έως πέντε διαθέσιμες εκδόσεις πίσω καθισμάτων, με δύο και τρία καθίσματα, λειτουργία καθίσματος ανάπαυσης, αναδιπλούμενο κεντρικό υποβραχιόνιο ή κεντρική κονσόλα business
Αθόρυβη οδηγική απόλαυση χάρη στα εκτενή μέτρα κατά του θορύβου και των κραδασμών (NVH) και εξαιρετική ποιότητα κύλισης χάρη στα καινοτόμα συστήματα ανάρτησης, όπως το E-ACTIVE BODY CONTROL
Οι βασικότερες καινοτομίες αναλυτικά
Ατμοσφαιρικός φωτισμός: Χρησιμοποιεί οπτική ίνα από διαφανές υλικό. Το φως των βασικών χρωμάτων, κόκκινο, πράσινο και μπλε, που παράγουν οι λυχνίες LED αντανακλάται στο όριο μεταξύ του οπτικά πυκνότερου και του οπτικά λιγότερο πυκνού υλικού. Εκτός από το στατικό φως, τα χρώματα εναλλάσσονται κατά μήκος ολόκληρης της οπτικής ίνας. Ο ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός παράγεται από μία φωτεινή λωρίδα που περιλαμβάνει περίπου 250 LED, διατεταγμένα το ένα μετά το άλλο σε απόσταση 1,6 εκατοστών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ως ένα πρόσθετο επίπεδο φωτισμού. Η οπτική ίνα είναι σχεδιασμένη να δημιουργεί μία συνεχή ροή φωτός. Τα δικτυωμένα LED ελέγχονται σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός διαύλου δεδομένων CAN. Χάρη στη συχνότητα ενεργοποίησης των 25 Hz, το ανθρώπινο μάτι μπορεί να αντιλαμβάνεται τη δυναμική του φωτισμού.
Κινηματική καθισμάτων ENERGIZING: Η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING αξιοποιεί την ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων. Όταν ο οδηγός επιλέγει αυτό το πρόγραμμα, η κλίση της έδρας και της πλάτης του καθίσματος αναπροσαρμόζονται ανεπαίσθητα διαρκώς με βάση τις ρυθμίσεις καθισμάτων που είχαν αρχικά επιλέξει ο οδηγός και ο συνοδηγός (αρχική θέση «Home»). Η μεταβολές είναι ελάχιστες – λίγες μοίρες ή χιλιοστά. Το κάθισμα αρχικά μετακινείται στην «κλειστή» θέση (όπου η έδρα του καθίσματα έχει κλίση προς τα πίσω και η πλάτη προς τα εμπρός) κι έπειτα στην «ανοικτή» θέση με αντίθετες κλίσεις. Εάν είναι εγκατεστημένα καθίσματα πολλαπλού περιγράμματος, η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING περιλαμβάνει επίσης λειτουργία οσφυϊκής στήριξης. Η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING βελτιώνει την υγεία της σπονδυλικής στήλης, επειδή η φυσική σύσπαση και χαλάρωση των μυών, σπονδύλων και δίσκων μπορεί να εξασφαλίζει μυϊκή χαλάρωση και καλύτερη τροφοδοσία θρεπτικών στοιχείων στους σπονδύλους και τους δίσκους. Η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING βασίζεται σε έναν αλγόριθμο -κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας- και προσφέρει τρία προγράμματα για κοντινές, μεσαίες και μακρινές διαδρομές, τα οποία διαφέρουν ως προς τον αριθμό των κύκλων ρύθμισης. Η επιλογή των προγραμμάτων διευκολύνεται οπτικά μέσω της κεντρικής οθόνης του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). 
Πηγή: Hellenicmediagroup.com

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *