Breaking News
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ COVID-19;
RADIO TIMES: Ο ΣΟΝ ΚΟΝΕΡΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ JAMES BOND
ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΘ
ΤΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΕ ΖΗΤΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΜΠEΟ: ΟΙ ΕΚΛΟΓEΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΟΡΩΣIΑ ΔΕΝ HΤΑΝ ΟYΤΕ ΕΛΕYΘΕΡΕΣ, ΟYΤΕ ΔIΚΑΙΕΣ
ΠΛΗΜΜYΡΕΣ ΕYΒΟΙΑ: ΤΑ ΑIΤΙΑ ΠΟΥ ΟΔHΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔIΑ – ΝEΑ ΣΤΟΙΧΕIΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘYΜΑΤΑ
ΤΟΥΡΚΙΑ: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΧΑΡΤΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΡΠΑΘΟ ΚΑΙ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
ΠOY ΕIΝΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ;
ΤΟ ΘΟΛΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΕΙ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
ΟΙ ΕΠOΜΕΝΕΣ ΚΙΝHΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΚΑΚΙEΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚHΣ ΜΕΣΟΓΕIΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗΣ: ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
ΝIΓΗΡΑΣ: EΝΟΠΛΟΙ ΣΚOΤΩΣΑΝ EΞΙ ΓAΛΛΟΥΣ ΤΟΥΡIΣΤΕΣ, ΤΟΝ ΟΔΗΓO ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΑΓO ΤΟΥΣ
«ΕIΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΜEΝΟΙ»: ΤΙ ΛEΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤAΡΧΗΣ ΑΠO ΤΗΝ ΕYΒΟΙΑ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ: ΘΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ 17 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
ΚΡHΤΗ: ΣΥΝΕΛHΦΘΗΣΑΝ 63 ΑΛΛΟΔΑΠΟI ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡOΜΙΑ ΜΕ ΠΛΑΣΤA ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚA EΓΓΡΑΦΑ
ΛHΜΝΟΣ: ΠHΓΕ ΓΙΑ ΣΥΝΑΥΛIΑ ΦΟΡΤΩΜEΝΟΣ ΜΕ ΚΟΚΑΪ́ΝΗ
ΤΡΑΓΩΔIΑ ΣΤΗΝ ΕYΒΟΙΑ: «ΔEΣΑΜΕ ΗΛΙΚΙΩΜEΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔEΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΜΕ» – ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΖ
ΑΛ. ΜΑΛΛΙΑΣ: ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ε.Ε.: ΕΡΧΕΤΑΙ ΒΑΡΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Οικονομική “βόμβα” θα είναι σύντομα τα παλιά αυτοκίνητα, με εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Η  αρχή θα γίνει με τα επόμενα  τέλη κυκλοφορίας…

Ακριβότερα θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων από το 2020 καθώς όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας οι αλλαγές που προγραμματίζονται θα έχουν στόχο την ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων και σύμφωνα με τις οδηγίες-εντολές της ΕΕ.

Τα Τέλη θα είναι η πρώτη επιβάρυνση καθώς η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 ώστε  να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα…

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός για τα Τέλη στο “Εθνος”: «Το σύστηµα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.

Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας». Αρχικά κάνει λόγο για το WLTP που έχουμε δημοσιεύσει από το καλοκαίρι του 2019 καθώς η Ελλάδα έπρεπε να το εφαρμόσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 αλλά τελικά η ισχύς του παρατάθηκε για την 1η Μαρτίου 2020.

Οπότε το οικονομικό επιτελείο θα είχε αρκετό χρόνο στην διάθεσή του για να αλλάξει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2020. Επίσης ο Υπουργός ξεκαθαρίζει πως θα γίνει δικαιότερη κατανομή της επιβάρυνσης αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων.

Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η δικαιότερη επιβάρυνση θα γίνει σε συνδυασμό με το στόχο της ανανέωσης των παλαιών αυτοκινήτων οπότε στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα Τέλη Κυκλοφορίας θα αυξηθούν ενώ στα καινούρια με χαμηλές εκπομπές ρύπων θα μειωθούν ενώ αντίθετα και τα νέα αλλά ρυπογόνα μοντέλα το κόστος χρήσης θα αυξηθεί…

Μένει να δούμε τα κίνητρα που θα αποφασιστούν να δοθούν στα λεγόμενα «καθαρά» αυτοκίνητα και ποιο θα είναι το όφελος για τους καταναλωτές.

Πηγή: Newsauto.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *