Breaking News
ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΞΑΝΑ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΑΤΟ: ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ – Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ
ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ – ΣΤΟ 12% ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
«ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ» ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΚΟΡOΝΟΪΟΥ: ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ Η ΚΟΡΥΦΩΣΗ, ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΧΘΕΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΖΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
ΟΥΚΡΑΝΙΑ: ΠΥΡΑΥΛΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΣΣΟ- ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 17 ΝΕΚΡΟΙ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ F-16 ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
ΚΙΝΑ: «ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΤΑΙΕΣ» ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΝΑ ΜΑΣ «ΣΠΙΛΩΣΕΙ»
ΦΟΝ ΝΤΕΡ ΛΑΙΕΝ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ: Η ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ “ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ”
ΓΑΛΛΙΑ: Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ: ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ “ΞΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ” ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ COVID ΣΤΗ ΧΩΡΑ
ΔΙΕΘΝΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ «ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ» ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝOΪΟΥ

Η έρευνα διεξήχθη τον Απρίλιο ανάμεσα σε πάνω από 370 μέλη του Επιμελητηρίου

Η αυστηρή πολιτική μηδενικών κρουσμάτων που ακολουθεί η Κίνα ως προς την πανδημία του κοροναϊού έχει οδηγήσει σε ραγδαία πτώση της εμπιστοσύνης μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα καθώς οι εφοδιαστικές αλυσίδες αντιμετωπίζουν προβλήματα, τα έσοδα των εταιρειών μειώνονται και το προσωπικό εγκαταλείπει τη χώρα, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Ευρωπαϊκό Εμπορικό Επιμελητήριο στην Κίνα.

Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις στην Κίνα επιδιώκουν να μεταφέρουν τις επενδύσεις τους σε άλλες αγορές και, σύμφωνα με έρευνα του Επιμελητηρίου, σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων μελών του σκέφτεται να μεταφέρει τις παρούσες ή τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις του εκτός Κίνας, υπερδιπλάσιος αριθμός σε σχέση με την αρχή του χρόνου.

«Τα μέλη μας έχουν μέχρι στιγμής ανταπεξέλθει, αλλά αν συνεχιστεί η παρούσα κατάσταση θα αρχίσουν όλο και περισσότερο να εξετάζουν εναλλακτικές της Κίνας» δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γεργκ Βούτκε.

Προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες

Τα lockdown έχουν προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων με το 92% των ερωτηθέντων να απαντά ότι έχει πληγεί από τα πρόσφατα κλεισίματα λιμανιών, από τη μείωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και από την αύξηση του κόστους των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών.

Μέχρι την Τρίτη 43 πόλεις βρίσκονταν σε πλήρες ή μερικό lockdown ή εφάρμοζαν ελέγχους στις μετακινήσεις των κατοίκων τους.

Το Πεκίνο επιμένει στην πολιτική του των μηδενικών κρουσμάτων εφαρμόζοντας στοχευμένα lockdown και μαζική διεξαγωγή διαγνωστικών τεστ παρότι η ραγδαία εξαπλούμενη παραλλαγή Ομικρον του κοροναϊού το καθιστά όλο και δυσκολότερο.

Το Επιμελητήριο κάνει λόγο για «αναστάτωση επικών διαστάσεων» που έχουν προκαλέσει τα περιοριστικά μέτρα σε δεκάδες κινεζικές πόλεις –ανάμεσά τους και τη μεγαλύτερη, τη Σανγκάη.

«Παρότι ο πόλεμος (στην Ουκρανία) είχε επιπτώσεις στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Κίνα, η Covid-19 συνιστά μια πολύ πιο άμεση πρόκληση και έχει προκαλέσει μια αξιοσημείωτη μείωση της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης» προσθέτει το Επιμελητήριο.

Η έρευνα διεξήχθη τον Απρίλιο ανάμεσα σε πάνω από 370 μέλη του Επιμελητηρίου.

Σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων αναθεώρησαν πτωτικά τις προβλέψεις τους για τα έσοδα για την τρέχουσα χρονιά, ενώ περίπου ένα τρίτο κατέγραψε μείωση του προσωπικού τους, σύμφωνα με την έρευνα.

«Η κινεζική αγορά έχει πάψει σε μεγάλο βαθμό να είναι ελκυστική για πολλούς από τους ερωτηθέντες» αναφέρεται στην έκθεση.

Σύμφωνα με το Επιμελητήριο, μια μεγάλη πλειονότητα των εταιρειών που ερωτήθηκαν συμφώνησαν με την πρόταση για εμβολιασμό ολόκληρου του κινεζικού πληθυσμού επιτρέποντας σε όσους βγαίνουν θετικοί, και είτε είναι ασυπτωματικοί ή έχουν ήπια συμπτώματα, να μπαίνουν σε καραντίνα στα σπίτια τους. Επίσης, τάσσεται υπέρ της χρήσης εμβολίων τύπου mRNA.

Οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με την έρευνα, πλήττονται και από τον πόλεμο στην Ουκρανία εξαιτίας των προβλημάτων που παρατηρούνται σε θέματα επιμελητείας από και προς την Ευρώπη.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές δεν αποτελούν πλέον επιλογή και τα εμπορικά αεροσκάφη πρέπει να παρακάμπτουν τον εναέριο χώρο της Ρωσίας και της Ουκρανίας, γεγονός που αυξάνει την απόσταση και επομένως τα κόστη.

Mε πληροφορίες από: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 

 

 

 

 

Πηγή: In.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *