Breaking News
ΘΕΜΑ «ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ» ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΒΟΥΣΟΓΛΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΉ ΔΙΆΣΚΕΨΗ
ΕΟΔΥ: «ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ ΝΟΣΗΡΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ» ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΕΘ «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ»: ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ – ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ
ΚΑΝΑΔAΣ: ΑΠΑΓOΡΕΥΣΕ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓH ΠΟΛΛΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
EΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦHΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚH ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡIΑ ΣΤΑ ΣΚOΠΙΑ
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Β. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΕΣΠΕΣ «ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΙΚΟΥΜ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΕΑ ΕΞΑΡΣΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
“ΠΡΑΣΙΝΟ” ΦΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΕΣΠΑ
Η ΕΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ (WEBINAR) ΜΕ ΘΕΜΑ: “Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ,  Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ” ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΔΙΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΗΣ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: ΝEΟ «ΜΑYΡΟ» ΡΕΚOΡ ΜΕ 121 ΘΑΝAΤΟΥΣ – 606 ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜEΝΟΙ ΚΑΙ 1.747 ΚΡΟYΣΜΑΤΑ
WIKILEAKS: 10 ΧΡOΝΙΑ ΑΠO ΤΗ ΜΕΓΑΛYΤΕΡΗ ΔΙΑΡΡΟH ΑΠOΡΡΗΤΩΝ ΕΓΓΡAΦΩΝ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ – ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ
ΚΥΠΡΟΣ: ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ “ΜΕΔΟΥΣΑ 2020”
ΡΩΣIΑ: ΑΔΙAΒΑΣΤΟ ΣΧΟΛΙΑΡΟΠΑΙΔΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΥΠ. ΑΜΥΝΑΣ
ΚΟΡΟΝΟΪOΣ – ΣAΛΟΣ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝIΑ: ΣΦAΛΜΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤHΡΙΟ EΒΓΑΛΕ 1.300 ΘΕΤΙΚA ΤΕΣΤ
ΕΡΝΤΟΓΑΝ: ΕΤΣΙ «ΛΑΔΩΝΕΙ» ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ – ΜΟΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ Η Ε.Ε. ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ

Αναστάτωση επικράτησε το μεσημέρι της Τρίτης στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά. Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι συρμός του ΗΣΑΠ προσέκρουσε σε τοιχίο της αποβάθρας με αποτέλεσμα να τραυματίσουν δέκα άτομα.

Στον τερματικό σταθμό του ηλεκτρικού στην Κηφισιά επικράτησε αναστάτωση. Το ξηλωμένο τοιχίο της αποβάθρας και από πάνω το ράγισμα στο προστατευτικό τζάμι μαρτυρούν τη σφοδρότητα του ατυχήματος.Το τρένο έφτασε στον σταθμό της Κηφισιάς λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι, όλα δείχνουν πως ο μηχανοδηγός δεν κατάφερε να ανακόψει ταχύτητα είτε λόγω προβλήματος στο σύστημα πέδησης, είτε για άλλο λόγο που θα διερευνηθεί.
Ο ΗΣΑΠ από την πρώτη στιγμή ανέφερε πως ουσιαστικά δεν πρόκειται για εκτροχιασμό αλλά για πρόσκρουση του συρμού στην άκρη της αποβάθρας, λόγω της ολισθηρότητας που προκλήθηκε από την ολιγόλεπτη βροχή…Συνάδελφοι του μηχανοδηγού έλεγαν πως τέτοιου είδους ατυχήματα είναι σπάνια αλλά όχι πρωτοφανή με ανάλογες καιρικές συνθήκες.
Ο δήμαρχος Κηφισιάς έδωσε τη δική του εκτίμηση: «αυτό οφείλεται στο ότι αντιολισθητικό σύστημα του τρένου δεν λειτούργησε ομαλά».Ο μηχανοδηγός το προσπάθησε όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία και η έρευνα που ήδη έχει ξεκινήσει, αναμένεται να δώσει απαντήσεις στα γιατί του ατυχήματος.Στο σημείο έφτασαν ταχύτατα αστυνομικοί, πυροσβέστες αλλά και ασθενοφόρα. Πέντε από τους τραυματίες διακομίστηκαν στον Ευαγγελισμό και άλλοι πέντε στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού.

Δείτε τη γραφική αναπαράσταση που ετοίμασε το MEGA, για το πώς έγινε το ατύχημα, βάσει των μέχρι τώρα στοιχείων

Σε κάθε περίπτωση το ατύχημα επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της συντήρησης των τρένων του ηλεκτρικού, τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες.Σε κάθε περίπτωση το ατύχημα επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της συντήρησης των τρένων του ηλεκτρικού, τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες.
ΣΤΑΣΥ: Δεν υπήρξε εκτροχιασμός – Γίνεται έρευνα για το συμβάν
Την εκτίμηση αυτή επιβεβαιώνει και η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ η οποία υποστηρίζει ότι δεν υπήρξε εκτροχιασμός.Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει πως «σήμερα 07/07/2020 στις 12:15, συρμός της Γραμμής 1, εισερχόμενος στο σταθμό «ΚΗΦΙΣΙΑ», προσέκρουσε λόγω ολισθηρότητας στους προστατευτικούς προσκρουτήρες που ορίζουν το τέλος της Γραμμής. Δεν υπήρξε εκτροχιασμός του συρμού».Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, τραυματίστηκαν ελαφρά λόγω της πρόσκρουσης 8 επιβάτες, οι οποίοι για προληπτικούς λόγους μεταφέρθηκαν από το ΕΚΑΒ στα νοσοκομεία «Ερυθρός Σταυρός» και «Ευαγγελισμός». Ο οδηγός του συρμού οδηγήθηκε στην Τροχαία για κατάθεση. Ο συρμός δεν υπέστη υλικές ζημιές, αλλά αποσύρθηκε από την κυκλοφορία για προληπτικούς λόγους. Η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 έχει αποκατασταθεί πλήρως από τις 12:30 και διεξάγεται κανονικά».

Μάρτυρας: Τα τρένα είναι σαράβαλα

«Δεν πρόλαβα αυτό το τρένο στα Άνω Πατήσια για ένα λεπτό. Δεν το πρόλαβα και πήρα το δεύτερο, αλλιώς θα είχα τραυματιστεί κι εγώ. Είναι παλιάς τεχνολογίας (και γι’ αυτό συνέβη αυτό). Ζητάνε 10 εκατ. ευρώ για να κάνουν υπογειοποίηση των παλιών από τον Πειραιά. Δεν παίρνουν καινούργια τρένα. Όσο καλά κι αν οδηγούν, τα τρένα είναι σαράβαλα, δεν μπορούμε να μπούμε μέσα», αναφέρει χαρακτηριστικά  μάρτυρας. 


 

Πηγή: Ta Nea.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *