ΥΓΕΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ BURNOUT: ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ

Πως όμως μπορείς να διαχειριστείς το burnout;

Προτεραιότητα στο .. διάλειμμα

Ας προγραμματίσουμε το χρόνο διαλείμματος σαν να είναι ένα σημαντικό ραντεβού. Πολλοί από εμάς αναβάλλουμε την ώρα της χαλάρωσης γιατί υπάρχει πάντα κάτι πιο πιεστικό να κάνουμε (ή έτσι νομίζουμε). Ας προσθέσουμε στο ημερολόγιό μας, ή όπου αλλού θέλουμε τον προγραμματισμό πραγμάτων, κι ας υποσχεθούμε στον εαυτό μας ότι θα το τηρήσουμε! Μπορούμε να ξεκινήσουμε με 5 ή 10 λεπτά την ημέρα και, στη συνέχεια, σιγά-σιγά να χτίσουμε πάνω σε αυτό…

Βάλε πρόγραμμα .. σε κάτι που σου αρέσει

Είναι πολύ σύνηθες την ημέρα της Πρωτοχρονιάς να ξυπνάμε έτοιμοι να ανανεώσουμε ολόκληρη τη ζωή μας με ένα σχέδιο να προσθέσουμε όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα στη ρουτίνα μας σε μια προσπάθεια να νιώσουμε πιο χαλαροί.

Ξέρουμε τι θα συμβεί αν προσπαθήσουμε να τα κάνουμε όλα ταυτόχρονα; Burnout! Ίσως ξεκινήσουμε βρίσκοντας 10 λεπτά την ημέρα για να διαβάσουμε ή να τα απενεργοποιήσουμε όλα. Μόλις γίνει συνήθεια, μπορούμε να προσθέσουμε και κάτι άλλο όπως γιόγκα ή το να δουλεύουμε την αναπνοή μας.

Πηγή: Vradini.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *