Breaking News
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΙΤΣΙΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: “ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ”
ΕΞΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗΣ ΚΟΥΡΣΑΣ
ΠΙΟ “ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ” ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
ΤΟ ΣΤΕΙΤ ΝΤΙΠΑΡΤΜΕΝΤ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΞΙΑΣ $2,5 ΔΙΣ. ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Σ. ΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΑΪΛΑΝΔΗ, 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ “ΜΠΛΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΟΥ”
ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ – ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ F-35 ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΙΝΑΣ
EΚΡΗΞΗ ΣΕ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ: 78ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ
ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΙΡΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η «ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΤΙΔΑ» ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ: ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΛΕΚΚΑΣ: ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΕΓΙΝΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ!
ΥΓΕΙΑ
ΕΞΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΑΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ

Όταν κάνετε διατροφικές ατασθαλίες ή δεν ακολουθείτε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα, το σώμα σας στέλνει προειδοποιητικά σημάδια.

Ακόμη και αν δεν τα αντιλαμβάνεστεεγκαίρως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Μάθετε να εντοπίζετε αυτές τις «κόκκινες σημαίες», ώστε να τα αποφεύγετε και μαζί με αυτά τη στέρηση και τις βασανιστικές δίαιτες.

xarti ugeias

Σκουρόχρωμα ούρα

Τα σκούρα κίτρινα ούρα είναι σημάδι αφυδάτωσης. Πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, με αποτέλεσμα να τρώνε ενώ στην πραγματικότητα διψούν. Υιοθετήστε τη συνήθεια να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Θα σας βοηθήσει να παραμένετε ενυδατωμένοι, μειώνοντας την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

breakfast heart

Δεν τρώτε πρωινό

Το πρωινό θεωρείται το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά πολλοί άνθρωποι το προσπερνούν επειδή δεν πεινούν το πρωί. Αν ανήκετε σε αυτούς, βεβαιωθείτε ότι το πρώτο γεύμα που θα φάτε περιέχει πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα σας.

psugeio

«Χαζεύετε» μπροστά από το ψυγείο

Πιστέψτε το: τίποτα δεν άλλαξε από την τελευταία φορά που ελέγξατε το ψυγείο. Η βαρεμάρα και η ανία όμως μπορούν να σας οδηγήσουν σε άσκοπο τσιμπολόγημα σνακ με πολλές θερμίδες. Είναι σημαντικό να τρώτε βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος και μόνο όταν πεινάτε πραγματικά και όχι όταν βαριέστε ή έχετε άγχος.

xupnima

Ξυπνάτε κακόκεφοι

Ο κακός ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Καθιερώστε μία ρουτίνα ύπνου και μειώστε το χρόνο που βλέπετε τηλεόραση ή είστε μπροστά στον υπολογιστή στο διάστημα των δύο ωρών που προηγούνται του ύπνου. Μάθετε να χαλαρώνετε στο τέλος τη ημέρας μακριά από προϊόντα τεχνολογίας, ώστε να ξεκουράζεστε επαρκώς και να είστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα.

zugaria

Ζυγίζεστε συχνά

Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν οι αρχάριοι. Υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες και άγχος για το αποτέλεσμα της προσπάθειας. Πρέπει να συμφιλιωθείτε με την ιδέα ότι η απώλεια βάρους απαιτεί χρόνο γιατί, αν χάσετε τα κιλά γρήγορα, θα ξαναπάρετε τα ίδια και περισσότερα. Προσπαθήστε να μη ζυγίζεστε πάνω από μία φορά την ημέρα, ακόμη καλύτερα μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

fagito ti nuxta

Τρώτε αργά

Το φαγητό αργά το βράδυ συνδέεται συχνά με το άγχος και το στρες και όχι με πραγματική πείνα. Εάν πιστεύετε ότι πεινάτε πραγματικά, φάτε κάτι ελαφρύ, όπως μία χούφτα ξηρούς καρπούς ή 1-2 φρούτα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα.

Onmed.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *