Breaking News
EΡΓΟ ΑΡΧΑIΩΝ ΕΛΛHΝΩΝ ΤΟ ΣΤOΟΥΝΧΕΤΖ;
ΥΕΜΕΝΗ: ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 70 ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΟΥΘΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ
ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΑΤΜ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
ΛΙΒΥΗ: ΘΕΑΤΕΣ Ή ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ;
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
ΕΥΚΟΛΗ ΧΟΙΡΙΝΗ ΤΗΓΑΝΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΙΧΝΕΥΤΗ ΝΕΤΡΟΝΙΩΝ “ΤΣΕΠΗΣ”
ΝΕΟΣ ΚΟΡΟΝΑΙΟΣ: ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΑΣ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ – ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΕΝΑ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ
ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΦΕΛΙΝΙ
19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΟΜΠΕΟ: ΘΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΟΤΙ Η ΠΡΩΗΝ ΠΡΕΣΒΗΣ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ ΔΙΈΤΡΕΞΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
NΕΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΕΘΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΛΩΡΟΣ
BREXIT, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
Η ΕΕ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
LA REPUBBLICA: ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΛΙΒΥΗΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΟΗΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΛΙΒΥΗ
ΚΡΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΝΤΑΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤ. ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΟΥΡΣΟΥΛΑ ΦΟΝ ΝΤΕΡ ΛΑΙΕΝ
ΒΡΕΤΑΝΙΑ: ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ
ΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ LNG ΣΤΗ ΡΕΒΥΘΟΥΣΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ PEUGEOT 508 1.6 GT ΤΩΝ 225 ΙΠΠΩΝ

Ένα άπιαστο κουπέ – Οι Γάλλοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους αισθητικά και μηχανολογικά. Το μοναδικά όμορφο coupe 508 αποτελεί έναν κομψό πύραυλο εδάφους που κάνει τα κεφάλια των περαστικών να γυρνούν.

Δοκιμάζουμε την πιο γρήγορη έκδοση GT με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 225 ίππων και το αυτόματο EAT6 κιβώτιο. Το 508 είναι ένα επιβλητικό κουπέ σεντάν, το οποίο συνδυάζει τις συμπαγείς για την κατηγορία διαστάσεις με το μυώδες παρουσιαστικό, τον έντονο χαρακτήρα, και την κορυφαία ποιότητα.

Το μακρύ καπό, η κλασική μάσκα της εταιρίας αλλά και το χαμηλωμένο αμάξωμα κλέβουν τις πρώτες εντυπώσεις, με τις λεπτομέρειες (που είναι πολλές) να έρχονται δεύτερες. Στο πίσω μέρος,τα φώτα θυμίζουν αρκετά το μεγάλο 3008, ενώ μη ψάξετε για πλαίσιο στα παράθυρα. Δεν έχουν. Φιμέ τζάμια, 19άρες ζάντες και λογότυπα στην πίσω κολώνα, σου υπενθυμίζουν πως οδηγάς την πιο σπορ έκδοση, GT.

Πρώτο βλέμμα στον ψηφιακό και εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων, ο οποίος διαθέτει 5 δυνατότητες διαμόρφωσης. Στο κέντρο του ταμπλό και λίγο πιο χαμηλά, υπάρχει μία οθόνη αφής 10 ιντσών που είναι το κέντρο ελέγχου του infotainment, η οποία ενώνεται με τα γνωστά από το 3008, πλήκτρα πιάνου (για χειροκίνητη λειτουργία). Ποιοτικά το 508 δεν σηκώνει την παραμικρή αμφισβήτηση, είναι premium με αρκετά μαλακά υλικά, κάρμπον επιφάνειες και άριστη συναρμογή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα αλλά και ο χειρισμός του clima, γίνονται μέσω επιφανειών  αφής, ο ambient φωτισμός είναι παρών και εδώ, ενώ δεν λείπουν και οι sport πινελιές σε τιμόνι, πεντάλ και πατάκια με τις ανάλογες ραφές.  Στο τομέα των χώρων θα μπορέσουν να ταξιδέψουν με πρωθυπουργική άνεση 3 ενήλικες  ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 487 λτ.

Με άγριες διαθέσεις
Κάτω από το μεγάλο καπό του 508 συναντάμε τον πιο ισχυρό κινητήρα της γκάμας. Ο1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας, αποδίδει 225 ίππους στις  5.500 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.900 σ.α.λ. Ναι, θα σε κολλήσει στο κάθισμα (απόδειξη το 0-100 σε 7.6 δευτ.) και με τελική στα 250 χλμ./ώρα θα έκανε το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 2 ωρίτσες. Ένα τρομερά δυνατό μοτέρ που συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο και δείχνει πως τα πραγματικά 9.8 λτ./100χλμ. που χρειάζεται στην πράξη, είναι ίσως και λίγα για αυτά που κάνει.

Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό, μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-μπριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το γεγονός πως τα paddles δεν περιστρέφονται μαζί με την στεφάνη, θα σε κάνει να απολαύσεις την οδήγηση όπως ποτέ ξανά. Η ποιότητα που σου προσφέρει στον δρόμο, μαζί με την άριστη ηχομόνωση σε προκαλεί να ταξιδεύεις για ώρες, ενώ η ανάρτηση θα κάνει εξαιρετική δουλειά σε κακοτεχνίες παρά την κάπως σφιχτή ρύθμιση της. Φυσικά τα 225 άλογα είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμα για να σε ξεμπλέξουν από αμήχανες καταστάσεις.

Συμπέρασμα
Είναι από τα αυτοκίνητα που έχουν κάθε λόγο να τραβήξουν τα βλέμματα. Εντυπωσιακό, ευρύχωρο και με γκάζι αποτελεί την απόλυτη βιτρίνα της γαλλικής σχολής.

Πηγή: Autoagora.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!