Breaking News
ΕΦΕΤ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΕΛΙΑ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΠΑΠ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: ΕΤΣΙ «ΒΑΦΤΗΚΕ ΠΡΑΣΙΝΟ» ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ
ΤΟ ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
TO 8o ATHENS FILM FACTORY ΤΗΣ ΕΑΚ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ HYUNDAI NEXO
7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΡ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
TΟΥΛAΧΙΣΤΟΝ 7.000 AΝΘΡΩΠΟΙ EΧΟΥΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕI ΣΤΟ ΙΡAΝ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠH ΤΡΑΜΠ ΑΝΑΚΟIΝΩΣΕ Η ΠΕΛOΖΙ
Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΚΥΡΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΟ ΝΑΤΟ
ΑΝΑΣΤΑΣΙAΔΗΣ: Η ΠΡΟΣΦΥΓH ΣΤΗ ΧAΓΗ ΣΤOΧΟ EΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣIΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΤΖ. ΠΑΙΑΤ: ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΛΙΒΥΗΣ
ΣΤΑ ΧEΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚHΣ ΠΛΕΥΡAΣ ΤΟ ΜΝΗΜOΝΙΟ ΤΟΥΡΚIΑΣ – ΛΙΒYΗΣ
ΠΟΛΕΜΙΚA ΣΚAΦΗ ΜΕ ΙΣΧΥΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΥΡΙΓΟΣ: ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΦΙΛΕΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019: ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
ΤΕΛΕΤΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΕΞΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ PEUGEOT 508 1.6 GT ΤΩΝ 225 ΙΠΠΩΝ

Ένα άπιαστο κουπέ – Οι Γάλλοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους αισθητικά και μηχανολογικά. Το μοναδικά όμορφο coupe 508 αποτελεί έναν κομψό πύραυλο εδάφους που κάνει τα κεφάλια των περαστικών να γυρνούν.

Δοκιμάζουμε την πιο γρήγορη έκδοση GT με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 225 ίππων και το αυτόματο EAT6 κιβώτιο. Το 508 είναι ένα επιβλητικό κουπέ σεντάν, το οποίο συνδυάζει τις συμπαγείς για την κατηγορία διαστάσεις με το μυώδες παρουσιαστικό, τον έντονο χαρακτήρα, και την κορυφαία ποιότητα.

Το μακρύ καπό, η κλασική μάσκα της εταιρίας αλλά και το χαμηλωμένο αμάξωμα κλέβουν τις πρώτες εντυπώσεις, με τις λεπτομέρειες (που είναι πολλές) να έρχονται δεύτερες. Στο πίσω μέρος,τα φώτα θυμίζουν αρκετά το μεγάλο 3008, ενώ μη ψάξετε για πλαίσιο στα παράθυρα. Δεν έχουν. Φιμέ τζάμια, 19άρες ζάντες και λογότυπα στην πίσω κολώνα, σου υπενθυμίζουν πως οδηγάς την πιο σπορ έκδοση, GT.

Πρώτο βλέμμα στον ψηφιακό και εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων, ο οποίος διαθέτει 5 δυνατότητες διαμόρφωσης. Στο κέντρο του ταμπλό και λίγο πιο χαμηλά, υπάρχει μία οθόνη αφής 10 ιντσών που είναι το κέντρο ελέγχου του infotainment, η οποία ενώνεται με τα γνωστά από το 3008, πλήκτρα πιάνου (για χειροκίνητη λειτουργία). Ποιοτικά το 508 δεν σηκώνει την παραμικρή αμφισβήτηση, είναι premium με αρκετά μαλακά υλικά, κάρμπον επιφάνειες και άριστη συναρμογή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα αλλά και ο χειρισμός του clima, γίνονται μέσω επιφανειών  αφής, ο ambient φωτισμός είναι παρών και εδώ, ενώ δεν λείπουν και οι sport πινελιές σε τιμόνι, πεντάλ και πατάκια με τις ανάλογες ραφές.  Στο τομέα των χώρων θα μπορέσουν να ταξιδέψουν με πρωθυπουργική άνεση 3 ενήλικες  ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 487 λτ.

Με άγριες διαθέσεις
Κάτω από το μεγάλο καπό του 508 συναντάμε τον πιο ισχυρό κινητήρα της γκάμας. Ο1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας, αποδίδει 225 ίππους στις  5.500 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.900 σ.α.λ. Ναι, θα σε κολλήσει στο κάθισμα (απόδειξη το 0-100 σε 7.6 δευτ.) και με τελική στα 250 χλμ./ώρα θα έκανε το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 2 ωρίτσες. Ένα τρομερά δυνατό μοτέρ που συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο και δείχνει πως τα πραγματικά 9.8 λτ./100χλμ. που χρειάζεται στην πράξη, είναι ίσως και λίγα για αυτά που κάνει.

Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό, μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-μπριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το γεγονός πως τα paddles δεν περιστρέφονται μαζί με την στεφάνη, θα σε κάνει να απολαύσεις την οδήγηση όπως ποτέ ξανά. Η ποιότητα που σου προσφέρει στον δρόμο, μαζί με την άριστη ηχομόνωση σε προκαλεί να ταξιδεύεις για ώρες, ενώ η ανάρτηση θα κάνει εξαιρετική δουλειά σε κακοτεχνίες παρά την κάπως σφιχτή ρύθμιση της. Φυσικά τα 225 άλογα είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμα για να σε ξεμπλέξουν από αμήχανες καταστάσεις.

Συμπέρασμα
Είναι από τα αυτοκίνητα που έχουν κάθε λόγο να τραβήξουν τα βλέμματα. Εντυπωσιακό, ευρύχωρο και με γκάζι αποτελεί την απόλυτη βιτρίνα της γαλλικής σχολής.

Πηγή: Autoagora.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!