Breaking News
«ΤΕΙΧΟΣ ΑΝΟΣΙΑΣ»: ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;
ΙΩΑΝ ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ: H ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΟΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
H NISSAN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ GT-R NISMO SPECIAL EDITION
ΙΣΑ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ: ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΤΑΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ
HANDELSBLATT: «ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΒΥΘΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΑ ΧΡΕΗ»
ME ΠΙΣΤΟΥΣ Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
AMEΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ TAXISNET
FIFA: Ο ΙΝΦΑΝΤΙΝΟ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΚΟΡΩΝΟΪOΣ: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟI ΤΗΣ ΘΡOΜΒΩΣΗΣ ΜΕΤA ΤΑ ΕΜΒOΛΙΑ ASTRAZENECA- J&J ΠΟΥ ΠΕΡΙEΧΟΥΝ ΑΔΕΝΟΪO
16 AΠΡΙΛΙΟΥ 2021: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΗΠΑ: ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ FEDEX- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΘΥΜΑΤΑ
ΛΩΡIΔΑ ΤΗΣ ΓAΖΑΣ: ΙΣΡΑΗΛΙΝA ΠΛHΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΤIΠΟΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤOΞΕΥΣΗ ΡΟΥΚEΤΑΣ
Ν. ΤΖΑΝΑΚΗΣ: ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 200.000 ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ – ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ
Η ΟΔΗΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΕ ΔΕΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΤΑΣΗΣ
ΤΑ ΡΟΜΠOΤ ΑΠΟΚΤΟYΝ ΝΕΥΡΙΚO ΣYΣΤΗΜΑ
ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ
ΕΝΑ ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
ΟΙ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ – ΑΠΕΛΑΣΗ 10 ΡΩΣΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ HYPERCAR KOENIGSEGG REGERA ΝΑ “ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ” ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ

Του Γιάννη Σκουφή

Το χιόνι δημιουργεί προβλήματα στις μετακινήσεις αλλά σε ελεγχόμενο χώρο και με το κατάλληλο αυτοκίνητο ένας πολύ καλός οδηγός μπορεί να το διασκεδάσει.

Στη Σουηδία το χιόνι και ο πάγος είναι η καθημερινότητα για όλη το χειμώνα και έτσι όλοι είναι εξοικειωμένοι να οδηγούν υπό τέτοιες συνθήκες, χρησιμοποιώντας λάστιχα με καρφιά.

Οι οδηγοί δοκιμών της Koenigsegg, της σουηδικής εταιρείας των hypercars, μάλλον δεν χρειάζονται ούτε καν αυτά. Όπως μπορούμε να δούμε στο βίντεο που ακολουθεί όποιος κάθεται πίσω από το τιμόνι του Regera το ελέγχει άψογα στο παγωμένο Angelholm, την πίστα δοκιμών της μάρκας. Τόσο άψογα που «ζωγραφίζει» και μια καρδιά -για του Αγίου Βαλεντίνου.

Το να ελέγχεις ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης είναι δύσκολο και γίνεται ακόμα πιο δύσκολο όταν κάτω από το δεξί πεντάλ υπάρχουν 1.500 ίπποι. Αυτή είναι η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού Regera, στο οποίο ο V8 των 5.000 κυβικών της εταιρείας συνδυάζεται με τρείς συνολικά ηλεκτροκινητήρες -ένας βρίσκεται στο στρόφαλο και δύο στον πίσω άξονα.

Το ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι πως το Regera δεν έχει συμβατικό κιβώτιο αλλά το σύστημα Direct Drive της Koenigsegg με τη μια σχέση.

Πηγή: Newsbomb.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *