Breaking News
ΒΟΥΛΗ: ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΕ OFFSHORE ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ – ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ 1.000 ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ – ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑΣ
EUROVISION 2025: H KLAVDIA ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΟΜΑΤΑ ΣΤΗΝ “ΤΥΧΕΡΗ” 17Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ – Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΝΙΚΕΣ
16 ΜΑΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΑΔΗΜΑΣ: ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ!
ΓΡΙΒΑΣ: ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ – ΟΙ ΗΠΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΠΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΑΣΕΠ: ΛΗΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
Η ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ
15 ΜΑΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ – ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Για χρόνια, οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζονταν στην αγορά της Κίνας για να αποκομίσουν μεγάλα κέρδη και να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη τους. Όμως φαίνεται πως αυτή η κατάσταση τελειώνει και οι δυτικές μάρκες προσπαθούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών, ενώ παλεύουν με τη συρρίκνωση του μεριδίου αγοράς και τις ζοφερές προβλέψεις για τις πωλήσεις.

Τα στοιχεία των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο παρουσίασαν μια ζοφερή εικόνα. Οι πωλήσεις της BMW στην Κίνα μειώθηκαν κατά 30%, η Porsche έπεσε κατά 19%, η VW κατά 15% και οι παραδόσεις της Mercedes κατά 13%. Δεν είναι ότι οι Κινέζοι οδηγοί δεν θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητα απλώς πλέον προτιμούν τις τοπικές μάρκες μιας και στον τομέα των EV έχουν να προσφέρουν εντυπωσιακά σύνολα σε καλύτερες τιμές.

Αν και τα γερμανικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 15% των πωλήσεων στην Κίνα, το μερίδιό τους μειώνεται και μάλιστα γρήγορα. Πριν από την πανδημία, είχαν το 25 τοις εκατό της πίτας, αναφέρει το Bloomberg. Και όταν πρόκειται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έναν τομέα που είναι πολύ μεγαλύτερος στην Κίνα από ό,τι στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη, η VW, η Porsche, η BMW και η Mercedes βρίσκονται ακόμη πιο πίσω. Αν και οι τέσσερις μάρκες προσφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα μοντέλα τους αντιπροσωπεύουν μόνο το 10 τοις εκατό της αγοράς.

Ο ανταγωνισμός με τις BYD, Xpeng και Nio μοιάζει με αδύνατο εγχείρημα, αλλά οι γερμανικές μάρκες δεν έχουν εναλλακτική λύση, αναφέρει το Bloomberg. Οι ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές δεν προσφέρουν περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης και πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πάρα πολλά σε ό,τι αφορά τις εγκαταστάσεις παραγωγής – που έχουν κατασκευαστεί σε κρατική γη – για να μπορέσουν να αποσυρθούν ακόμη και αν το ήθελαν.

Πηγή: Ζougla.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *