Breaking News
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΡ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΚΙΚΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ» ΣΤΟ AMALIA HOTEL-ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ (ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ) ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΤΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΓΙΑ ΤΑ “ΚΟΚΚΙΝΑ” ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑ – “ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ”
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2026
1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Taiwan’s participation in the “Global Mutirão” on climate transition
ΔΕΝΔΙΑΣ: TO 2026 ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΠΩΣ Η ΑΤΤΙΚΗ ΘΑ ΘΩΡΑΚΙΣΤΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΛΕΙΨΥΔΡΙΑ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ
Ο ΤΡΑΜΠ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ: ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΑ – ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η PORCHE ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ…ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche επαναπροσδιορίζει το αμιγώς ηλεκτρικό της μέλλον, εξετάζοντας επιλογές υβριδικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) για μοντέλα που αρχικά είχαν σχεδιαστεί ως EV. Οι ανησυχίες σχετικά με την αστάθεια της αγοράς ηλεκτρικών, οδηγούν σε αυτή την αλλαγή, με πηγές εκ των έσω να υπονοούν ότι μια νέα Macan με θερμικό κινητήρα θα μπορούσε να ενταχθεί στη γκάμα μαζί με την πλήρως ηλεκτρική έκδοση, η οποία έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι.

Ο Lutz Meschke, Οικονομικός Διευθυντής της Porsche, επιβεβαίωσε αυτή τη στροφή στη στρατηγική, δηλώνοντας: «Εξετάζουμε τη δυνατότητα να εξοπλίσουμε ορισμένα από τα αρχικά προγραμματισμένα ηλεκτρικά μοντέλα με υβριδικές μονάδες ή κινητήρες εσωτερικής καύσης στο μέλλον. Αυτό που είναι σαφές πλέον, είναι ότι είμαστε προσηλωμένοι στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, για πολύ περισσότερο καιρό από όσο περιμέναμε».

Παρά τη θερμή υποδοχή της Macan EV με 18.278 μονάδες που πωλήθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2024, που αντιστοιχούν στο 66% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου εκείνο το έτος, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι προσεκτική. Το απρόβλεπτο της αγοράς EV τους έχει κάνει να αντισταθμίζουν τα στοιχήματά τους, ειδικά καθώς οι πωλήσεις της Taycan, της άλλης ναυαρχίδας EV της Porsche, έχουν καταρρεύσει.

Η βενζινοκίνητη Macan, η οποία παρουσιάστηκε αρχικά το 2013 και ανανεώθηκε το 2019 και το 2021, είναι εδώ και καιρό ένα από τα best seller μοντέλα της Porsche. Με πάνω από 500.000 μονάδες που έχουν πωληθεί παγκοσμίως από την κυκλοφορία της, παραμένει ακρογωνιαίος λίθος της. Όσον αφορά τα πρόσθετα μοντέλα EV, μια πλήρως ηλεκτρική Porsche Cayenne βρίσκεται υπό ανάπτυξη και θα μπορούσε να φτάσει στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026. Ωστόσο, η εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί να διατηρήσει ζωντανές τις εκδόσεις ICE και τις υβριδικές εκδόσεις και μετά το 2030 με ένα ακόμη facelift, δίνοντας στους πελάτες της ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να επιλέξουν.

Η Porsche είχε κάποτε προγραμματίσει το 80% της γκάμας της να είναι EVs μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το υπόλοιπο 20 τοις εκατό θα αναλογούσε στην 911, η οποία απέκτησε το πρώτο υβριδικό της σύνολο, αλλά πάντα θα έμενε μακριά από την πλήρως ηλεκτρική ενέργεια μέχρι και τη δεκαετία του 2030.

Οι πωλήσεις της μάρκας το 2024

Στην Ευρώπη (εξαιρουμένης της Γερμανίας), η Porsche παρέδωσε 75.899 αυτοκίνητα πέρυσι. Αυτό είναι 8% περισσότερο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, 35.858 πελάτες μπόρεσαν να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους, σημειώνοντας αύξηση 11%. Με 86.541 παραδόσεις, η Βόρεια Αμερική είναι και πάλι η μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεων, καταγράφοντας αύξηση κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στην Κίνα, παραδόθηκαν 56.887 αυτοκίνητα στους πελάτες, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση συγκριτικά με το 2023, (-28%).

Πηγή: Ζougla.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *