Breaking News
Ο Πάνος Αβραμόπουλος μίλησε στο ΑΡΤ tv, στο Εκρηκτικό Δελτίο με την Σοφία Παραδείση στις 8-10-25 !
«Από μένα αντίο» Βάλια Πετούρη «Εκδόσεις Μίνωας»
 Συνέντευξη του Αναπληρωτή Γραμματέα Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ  Πάνου Αβραμόπουλου στο «Παρασκήνιο» 4-10-25 !
Ο ΟΠΕΚΕΠΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΗΣ: ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ 24 EUROFIGHTER ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡ
ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΙΝΑ ΜΑΤΣΑΔΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ
10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΤΗΚΕ ΧΘΕΣ Η 114 ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΑΪΒΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ»-AMALIA HOTEL-ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025
ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΕΘΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Δ. ΧΟΥΠΗΣ – ΙΣΧΥΡΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΩΝ CHAPTERS SOLON HJ-04 & ΦΑΛΗΡΕΑΣ HJ-38 ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΕ: ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2035

Εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οι νέοι στόχοι μείωσης των εκπομπών CO2.

Οριστικό αντίο στην πώληση νέων βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων από το 2035, λέει η ΕΕ με την οριστική έγκριση σήμερα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο των νέων στόχων μείωσης των εκπομπών CO2, στο πλαίσιο του πακέτου «Fit for 55».

Με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές, οι ευρωβουλευτές ενέκριναν τη συμφωνία που επετεύχθη με το Συμβούλιο σχετικά με τα αναθεωρημένα πρότυπα επιδοτήσεων για τις εκπομπές CO2 από καινούρια αυτοκίνητα και ημιφορτηγά, με βάση τους υψηλότερους στόχους που έχει θέσει η ΕΕ για το κλίμα. Το νομοθετικό κείμενο θα πρέπει να εγκριθεί τώρα από το Συμβούλιο της ΕΕ, μια καθαρά τυπική πράξη, πριν από τη δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Το νέο νομοθετικό κείμενο που εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει την υποχρέωση για τα νέα αυτοκίνητα και τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα να μην παράγουν εκπομπές CO2 από το 2035. Συγκεκριμένα, στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές CO2 κατά 100% σε σύγκριση με το 2021 . Οι νέοι κανόνες θεσπίζουν επίσης ενδιάμεσους στόχους μείωσης των εκπομπών για το 2030: 55% για τα αυτοκίνητα και 50% για τα ημιφορτηγά.

Ο κανονισμός προβλέπει και ορισμένες εξαιρέσεις:

Εξαιρούνται τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το 2035 τα παραδοσιακά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν, απλώς δεν θα μπορούν πλέον να παραχθούν καινούργια.

Επιπλέον, ο υφιστάμενος μηχανισμός κινήτρων για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών (ZLEV) επιβραβεύει όσους κατασκευαστές πωλούν περισσότερα τέτοια οχήματα (με εκπομπές από 0 έως 50 g CO2/km, όπως ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά plug-in με καλές επιδόσεις) επιτρέποντάς τους να υπόκεινται σε χαμηλότερους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2. Ο μηχανισμός αυτός θα προσαρμόζεται με βάση τις αναμενόμενες τάσεις πωλήσεων. Από το 2025 έως το 2029 ο δείκτης αναφοράς ZLEV ορίζεται στο 25% για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων και στο 17% για τα νέα ημιφορτηγά. Από το 2030 το εν λόγω κίνητρο θα καταργηθεί.

Από το τέλος του 2025, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα δημοσιεύει κάθε δύο χρόνια έκθεση στην οποία θα αξιολογεί την πρόοδο που επιτυγχάνεται σε σχέση με τον στόχο μηδενισμού των εκπομπών στις οδικές μεταφορές.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ, η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), επισημαίνει με ανακοίνωσή της ότι η έγκριση του νέου κανονισμού θα έχει ως αποτέλεσμα την απαγόρευση από το 2035 της πώλησης των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθιστώντας την ΕΕ την πρώτη και μοναδική περιοχή παγκοσμίως όπου τα αυτοκίνητα θα γίνουν πλήρως ηλεκτρικά.

Επισημαίνεται, επίσης, ότι χάρη στις συνεχείς επενδύσεις του κλάδου, το 2022 περισσότερα από ένα στα πέντε νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην ΕΕ είχαν πρίζα. Η ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να πάρει το προβάδισμα στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου έως το 2030, όταν το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αναμένεται να ξεπεράσει το 70%. «Όλες οι προσπάθειες και οι επενδύσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι προσανατολισμένες προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών. Είναι σημαντικό όλες οι πολιτικές και οι κανονισμοί της ΕΕ να ευθυγραμμίζονται και να υποστηρίζουν αυτόν τον στόχο», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Σίγκριντ ντε Βρίς.

Πηγή: Νews.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *