Breaking News
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΡ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΚΙΚΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ» ΣΤΟ AMALIA HOTEL-ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ (ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ) ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΤΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΓΙΑ ΤΑ “ΚΟΚΚΙΝΑ” ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑ – “ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ”
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2026
1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Taiwan’s participation in the “Global Mutirão” on climate transition
ΔΕΝΔΙΑΣ: TO 2026 ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΠΩΣ Η ΑΤΤΙΚΗ ΘΑ ΘΩΡΑΚΙΣΤΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΛΕΙΨΥΔΡΙΑ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ
Ο ΤΡΑΜΠ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ: ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΑ – ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025: ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΝΟΙΓΕΙ ΞΑΝΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ALUMIL ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ

Για εξαγωγές προορίζεται το σύνολο της παραγωγής του εργοστασίου της Alumil στην Ξάνθη, που ανοίγει και πάλι τον Απρίλιο έπειτα από εννέα χρόνια. Οπως εξηγεί μιλώντας στην «Κ» ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Γιώργος Μυλωνάς, η εταιρεία έχει αναπτυχθεί σε πλήθος μεγάλων ξένων αγορών, ενώ παράλληλα έχει αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εφαρμόζοντας πρακτικές ψηφιακής διαλογής του scrap που χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και έτσι μπορεί να διαθέτει τελικά προϊόντα από πιστοποιημένο «πράσινο αλουμίνιο», καθώς η σχετική διαδικασία μειώνει έως και πέντε φορές το αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα της παραγωγής.

Με τη ζήτηση για τέτοια πιστοποιημένα προϊόντα διεθνώς να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ειδικά για αρχιτεκτονικό αλουμίνιο σε σύγχρονα κτίρια αλλά και εν γένει, η διοίκηση της Alumil εκτιμά πως θα μπορέσει να συνεχίσει να απολαμβάνει εύρωστα περιθώρια μεικτού κέρδους ακόμα και αν η ευρύτερη ζήτηση καμφθεί. Σύμφωνα με τον Γ. Μυλωνά οι πολύ υψηλές τιμές, λόγω του κόστους των πρώτων υλών και της ενέργειας που απαιτεί η ενεργοβόρος παραγωγή αλουμινίου, αργά ή γρήγορα θα κάμψουν τη συνολική ζήτηση. Ωστόσο εξηγεί ότι το πελατολόγιο της εταιρείας έχει διευρυνθεί τόσο πολύ και σε τόσες διαφορετικές αγορές που ο όμιλος χρειάζεται ούτως ή άλλως περισσότερη παραγωγική δυναμικότητα.

Επενδύσεις σε πρόσθετη παραγωγική δυναμικότητα αλλά και στην παραγωγή προϊόντων πράσινου αλουμινίου πραγματοποιούν και άλλοι όμιλοι. Ωστόσο η Alumil έχοντας ήδη τη μονάδα στην Ξάνθη έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί γρηγορότερα, εξηγούν στην «Κ» πηγές της αγοράς.

“Το πελατολόγιο της εταιρείας έχει διευρυνθεί τόσο πολύ και σε τόσες διαφορετικές αγορές, που ο όμιλος χρειάζεται περισσότερη παραγωγική δυναμικότητα.”

Το εργοστάσιο στην Ξάνθη ήταν το πρώτο που απέκτησε η οικογένεια του Γιώργου Μυλωνά, εξομολογείται ο επιχειρηματίας, που θυμάται πως λειτούργησε από το 1978 και μετά. Η κρίση χρέους της Ελλάδας και η ύφεση της οικονομίας οδήγησαν στο κλείσιμό του το 2013 και στη στρατηγική στροφή του ομίλου σε αγορές του εξωτερικού.

Η Alumil χαρακτηρίζει το 2021 χρονιά-ορόσημο, καθώς εκτιμά πως η χρήση θα κλείσει με ιστορικά υψηλά επίπεδα κύκλου εργασιών και συγκεκριμένα στα 315 εκατ. ευρώ.

«Ανταποκρινόμενη πλήρως στις απαιτήσεις της εποχής, την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση των επώνυμων προϊόντων της για αρχιτεκτονικές χρήσεις, καθώς και τη σημαντική αύξηση του πελατολογίου της στο εξωτερικό και το άνοιγμα νέων αγορών, η Alumil αποφάσισε την επαναλειτουργία της παραγωγικής μονάδας στην Ξάνθη, η οποία έπαυσε την παραγωγική της δράση το 2013», αναφέρει σε επίσημη ανακοίνωσή της η εταιρεία προσθέτοντας ότι «πρόκειται για μια σημαντική αναπτυξιακή απόφαση, η οποία ενισχύει το επιχειρηματικό αποτύπωμα, δημιουργεί εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας και συμβάλλει στην περιφερειακή ανάπτυξη της Θράκης».

Η μονάδα της Ξάνθης κατά τη λειτουργία της παρήγε 14.000 τόνους προφίλ αλουμινίου ετησίως και έχει προγραμματιστεί τώρα να τεθεί σε λειτουργία τον προσεχή Απρίλιο, ενώ οι απαραίτητες κατασκευαστικές και τεχνικές εργασίες εκσυγχρονισμού είναι σε πλήρη εξέλιξη. Να σημειωθεί πως ο όμιλος διαθέτει δώδεκα εργοστάσια σε έξι χώρες στην Ευρώπη, ενώ πουλάει σε περισσότερες από 35 αγορές.

Πηγή: Οroposreoport.blogspot.com

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *