H μεγάλη ελπίδα της φετινής κινηματογραφικής βιομηχανίας για μαζική επιστροφή στις αίθουσες μετά από το πολύμηνο διάλειμμα της πανδημίας, o νέος Μποντ, απέκτησε ακόμη ισχυρότερες βάσεις από το κύμα θετικών κριτικών.
Ο Πίτερ Μπράντσοου του Guardian κάνει λόγο για μία επική και συγκλονιστική παράσταση που μεταδίδει πάθος δράση , δράμα , στιγμές κωμωδίας αλλά και σπαραγμού, μακάβριο χιούμορ και εκκωφαντικά χαζή παλιομοδίτικη δράση.
Ο Ρόμπι Κόλιν της Telegraph μιλά για ένα χορταστικά ικανοποιητικό τελευταίο κεφάλαιο της εποχής Κρεγκ ενώ ο Κέβιν Μάλερ των Times του Λονδίνου διακηρύσσει: Είναι πολύ καλύτερο από καλό. Είναι υπέροχο».
Το Variety κάνει λόγο για μια ανερυθρίαστα παραδοσιακή ταινία Μποντ που δημιουργήθηκε με μεγάλη φινέτσα, τη σωστή δόση συναισθήματος αλά και αρκετές εκπλήξεις για να σε κρατά «στην τσίτα».
Ο Ντ. Ρούνει του Hollywood Reporter αναφέρει ότι o Φουκουνάγκα, ο πρώτος αμερικανός που διευθύνει ταινία του Μποντ χειρίζεται τη δράση με σιγουριά ενώ οι πιο προσωπικές στιγμές εναλλάσσονται με ευαισθησία.
Επισημαίνει ωστόσο ότι το σενάριο είναι σε ορισμένα σημεία αρκετά μπερδεμένο και τραβηγμένο, που «ενδεχομένως ο τηλεθεατής αισθάνεται ξεκομμένος με αρκετούς από τους ”κακούς”» της ταινίας.
Ο Στέφαν Κυριαζής της Express, τον περιγράφει ως ένα» «απόλυτο θηρίο που κυριαρχεί κάθε στιγμή επί της σκηνής».
Πάνω απ’ όλα όμως η ταινία χαιρετίστηκε με ανακούφιση ύστερα από τις ουκ ολίγες δυσκολίες που χαρακτήρισαν την περίοδο της παραγωγή της: Από την αποχώρηση του Ντάνι Μπόιλ που επρόκειτο αρχικά να είναι ο σκηνοθέτης της, έως τον σοβαρό τραυματισμό του Κρέιγκ στον αγκώνα αλλά και τις αλλεπάλληλες αλλαγές στην ημερομηνία κυκλοφορίας της λόγω της Covid.
Ο Φιλ ντε Σέμλιεν του Time Out συμπυκνώνει αυτή την αίσθηση ως εξής: «H πιο όμορφη έκπληξη όλων, ωστόσο, είναι το πόσο καλό είναι, και έρχεται τελικά σαν υπενθύμιση της δύναμης της μεγάλης οθόνης σε ένα μπλοκ μάστερ που λειτουργεί στην εντέλεια».
Πηγή: Κathimerini.gr
Leave a comment