Breaking News
ΣΤΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ, ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΝΕΙ Η ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, ΟΧΙ Η ΑΘΗΝΑ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “ΕΠΙΚΑΙΡΑ” ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΓΙΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ
ΤΟ “ΣΚΟΠΙΑΝΟ” ΚΑΙ Η “ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ”
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ
ΑΝΘΡΩΠΟΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ-“ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΥΣ”-“ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ” ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ Α/ΓΕΕΘΑ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΗΣ 2ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ-72 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΠΟΓΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
H FYROM ΩΣ ΧΩΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ Ο ΝΟΝΟΣ
ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΚΤΑΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ, ΣΤΑ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΩΝ…ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ
ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΠΙΔΑ
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΤΑ 10 ΝΕΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2018
Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: ΘΕΤΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Η ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΟΥΝΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ-ΠΩΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΤΩΠΑ ΟΙ “ΣΕΙΡΗΝΕΣ” ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ
ΥΓΕΙΑ
ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΕΣ: ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΤΕ

Όταν σας πιάνει λιγούρα, είναι δύσκολο να αντισταθείτε σε κάτι γλυκό, ειδικά το βράδυ πριν πάτε για ύπνο.

Υπάρχει όμως ένα μυστικό για να καταφέρετε να μην ενδώσετε στον πειρασμό και αυτό σχετίζεται με τον ύπνο.

Νέα μελέτη διαπίστωσε ότι 20 λεπτά παραπάνω ύπνου μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να καταναλώσουν λιγότερες θερμίδες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες του Βασιλικού Κολλεγίου του Λονδίνου, οι άνθρωποι που στερούνται τον ύπνο, αλλά καταφέρνουν να περάσουν περισσότερο χρόνο στο κρεβάτι βελτιώνουν τη διατροφή τους, επιλέγοντας πιο υγιεινές τροφές.

LIGOURAGIA GLUKO

Συγκεκριμένα, διαπίστωσαν ότι οι όταν οι άνθρωποι που κοιμούνταν λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα, κατάφεραν να παρατείνουν τον ύπνο τους κατά μόλις 21 λεπτά, μείωσαν την πρόσληψη ανθυγιεινών σακχάρων κατά σχεδόν 10g, δηλαδή το 1/3 της ημερήσιας πρόσληψης.

Αυτά αντιστοιχούν σε μισή μερίδα κέικ με επικάλυψη ή τρία μπισκότα με σοκολάτα. Οι άνθρωποι αυτοί κατάφεραν επίσης να μειώσουν τους υδατάνθρακες.

Η μελέτη συμπεριέλαβε 42 υγιείς ανθρώπους με φυσιολογικό βάρος, οι οποίοι κοιμούνταν από 5 έως λιγότερο από 7 ώρες τη νύχτα. Οι μισοί από αυτούς έλαβαν βοήθεια για να κοιμηθούν περισσότερο, ακολουθώντας τέσσερις εξατομικευμένες συμβουλές, όπως να αποφεύγουν την καφεΐνη, να καθιερώσουν μία χαλαρή ρουτίνα και να μην πηγαίνουν για ύπνο πεινασμένοι ή μετά την κατανάλωση μεγάλων γευμάτων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 86% των συμμετεχόντων κατάφεραν να αυξήσουν τον χρόνο παραμονής στο κρεβάτι κατά 55 λεπτά, ενώ οι μισοί αύξησαν τη διάρκεια του ύπνου κατά 21 λεπτά. Μετά από ένα μήνα βελτιωμένου ύπνου, οι άνθρωποι μείωσαν την πρόσληψη ζάχαρης κατά 9,6 γραμμάρια κατά μέσο όρο την ημέρα, δηλαδή το ισοδύναμο μισής σοκολάτας.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η στέρηση του ύπνου οδηγεί τα κύτταρα του εγκεφάλου να αντιδρούν πιο έντονα σε ανθυγιεινές τροφές, ωθώντας μας να ενδώσουμε σε αυτές.

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η στέρηση του ύπνου συνδέεται με την πρόσληψη επιπλέον 385 θερμίδων την ημέρα.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η παράταση του χρόνου παραμονής στο κρεβάτι για μία ώρα ή περισσότερο, μπορεί να οδηγήσει σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition.

Onmed.gr

Facebook Comments

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!