Breaking News
«ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ» ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ 1,5 ΕΚΑΤ. ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ- ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ 20 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ 2019
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ (ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ) ΚΡΙΣΗΣ
ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ/ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ
ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: EKATONTAΔΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΧΥΔΑΙΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ
ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ
ΕΝΑ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΕΤΡΑΠΛΕΥΡΟ
ANOIXTH H ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΛΑΒΡΟΦ: ANOΡΘΟΔΟΞΕΣ ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
ΤΟΥΡΚΙΑ: ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΠΑΣΤΟΡΑ
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ
ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ EΛΛΗΣ – ΤΗΝΟΣ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1940
DEUTSCHE WELLE: ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ;
ΜΑΞΙΜΟΥ: ΕΤΣΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ: «ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ»
ΑΔΕΙΑΖΕΙ Η ΑΘΗΝΑ: 100% ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ
ΚΡΗΤΗ: Η ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΒΙΑΣΜΟ, ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΙΑΣΤΗΚΕ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Ρ. ΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ: «Η ΣΙΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ»
ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΥΓΕΙΑ
ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΕΣ: ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΤΕ

Όταν σας πιάνει λιγούρα, είναι δύσκολο να αντισταθείτε σε κάτι γλυκό, ειδικά το βράδυ πριν πάτε για ύπνο.

Υπάρχει όμως ένα μυστικό για να καταφέρετε να μην ενδώσετε στον πειρασμό και αυτό σχετίζεται με τον ύπνο.

Νέα μελέτη διαπίστωσε ότι 20 λεπτά παραπάνω ύπνου μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να καταναλώσουν λιγότερες θερμίδες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες του Βασιλικού Κολλεγίου του Λονδίνου, οι άνθρωποι που στερούνται τον ύπνο, αλλά καταφέρνουν να περάσουν περισσότερο χρόνο στο κρεβάτι βελτιώνουν τη διατροφή τους, επιλέγοντας πιο υγιεινές τροφές.

LIGOURAGIA GLUKO

Συγκεκριμένα, διαπίστωσαν ότι οι όταν οι άνθρωποι που κοιμούνταν λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα, κατάφεραν να παρατείνουν τον ύπνο τους κατά μόλις 21 λεπτά, μείωσαν την πρόσληψη ανθυγιεινών σακχάρων κατά σχεδόν 10g, δηλαδή το 1/3 της ημερήσιας πρόσληψης.

Αυτά αντιστοιχούν σε μισή μερίδα κέικ με επικάλυψη ή τρία μπισκότα με σοκολάτα. Οι άνθρωποι αυτοί κατάφεραν επίσης να μειώσουν τους υδατάνθρακες.

Η μελέτη συμπεριέλαβε 42 υγιείς ανθρώπους με φυσιολογικό βάρος, οι οποίοι κοιμούνταν από 5 έως λιγότερο από 7 ώρες τη νύχτα. Οι μισοί από αυτούς έλαβαν βοήθεια για να κοιμηθούν περισσότερο, ακολουθώντας τέσσερις εξατομικευμένες συμβουλές, όπως να αποφεύγουν την καφεΐνη, να καθιερώσουν μία χαλαρή ρουτίνα και να μην πηγαίνουν για ύπνο πεινασμένοι ή μετά την κατανάλωση μεγάλων γευμάτων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 86% των συμμετεχόντων κατάφεραν να αυξήσουν τον χρόνο παραμονής στο κρεβάτι κατά 55 λεπτά, ενώ οι μισοί αύξησαν τη διάρκεια του ύπνου κατά 21 λεπτά. Μετά από ένα μήνα βελτιωμένου ύπνου, οι άνθρωποι μείωσαν την πρόσληψη ζάχαρης κατά 9,6 γραμμάρια κατά μέσο όρο την ημέρα, δηλαδή το ισοδύναμο μισής σοκολάτας.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η στέρηση του ύπνου οδηγεί τα κύτταρα του εγκεφάλου να αντιδρούν πιο έντονα σε ανθυγιεινές τροφές, ωθώντας μας να ενδώσουμε σε αυτές.

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η στέρηση του ύπνου συνδέεται με την πρόσληψη επιπλέον 385 θερμίδων την ημέρα.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η παράταση του χρόνου παραμονής στο κρεβάτι για μία ώρα ή περισσότερο, μπορεί να οδηγήσει σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition.

Onmed.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!