Breaking News
ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ
SUPER LEAGUE: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΑΠΟΨΕ, ΠΑΟΚ-ΑΕΚ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΜΕ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΤΩΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ- ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
ΑΓΡΙΝΙΟ: Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΓΕΜΙΣΕ… ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΛΙΕΙΣ: ΜΗΝ ΨΑΡΕΥΕΤΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ
ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ! Ο ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ EURO 2024
ΚΥΡΩΣΕΙΣ 100.000 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑΛ
ΜΕ DRONE ΕΚΑΝΕ ΤΣΑΚΩΤΟΥΣ Η ΑΑΔΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΚΑΦΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΟΒΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ
ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ! ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10% ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ
Η ΨΥΧΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΓΚΕΛΑ ΜΕΡΚΕΛ ΣΤΗΝ ΤΕΡΕΖΑ ΜΕΙ
ΥΠΕΝ: ΞΕΠΑΓΩΝΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΣΚΟΠΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ: ΈΧΟΥΜΕ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ
«ΜΑΖΕΥΟΥΝ» ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΖΑΕΦ ΓΙΑ ΤΗ «ΜΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
ΩΧΡΑ ΚΗΛΙΔΑ: Η ΕΚΦΥΛΙΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ!
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΑ
ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK
ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΑΕΚ Ο ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ – ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ…ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΝΙ!

Το νέο δεύτερης γενιάς Audi A1 θα είναι πιο δυναμικό και πιο άνετο από τον προκάτοχό του, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές στο εργοστάσιο του Ingolstadt. Ο στόχος είναι να… εξαφανίσουν το MINI.

Η Audi σχεδιάζει να πετύχει τον στόχο της χρησιμοποιώντας μια νέας δομής πλατφόρμα με εντελώς διαφορετική διάταξη ανάρτησης στην οποία θα περιλαμβάνονται (προαιρετικά) ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η γκάμα των κινητήρων θα είναι επίσης νέα και αυτή των κιβωτίων ταχυτήτων… επικαιροποιημένη.

Το νέο Audi A1 θα λανσαριστεί το πρώτο μισό του 2018 και οι τιμές αναμένεται να ξεκινούν από το επίπεδο του σημερινού μοντέλου. Οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες και η σχεδίαση είναι εντελώς νέα, ώστε αφενός να εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα, αφετέρου να αποκτήσει περισσότερο στιλ και χαρακτήρα πιο ακριβού αυτοκινήτου.Μεταξύ άλλων, τα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε διακρίνει παρατηρώντας τις διάφορες κατασκοπευτικές φωτογραφίες είναι η φαρδύτερη γρίλια της μάσκας, το πιο επίπεδο καπό και οι τρεις αεραγωγοί στον προφυλακτήρα, ως φόρο τιμής στα παλαιότερα αγωνιστικά της εταιρείας.

Η μεγάλη είδηση είναι η κατάργηση της 3θυρης έκδοσης. Η δεύτερη γενιά του Audi A1 θα κατασκευάζεται αποκλειστικά με το 5θυρο αμάξωμα Sportback στο εργοστάσιο Martorell της SEAT στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Η κίνηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων που θα διοχετευτούν για την εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

Το επόμενο Α1 θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, αφού η PQ25 του σημερινού μοντέλου έχει τις ρίζες της στο μακρινό 2001. Το νέο μοντέλο θα χτίζεται πάνω στην MQB Α0, η οποία συνδυάζει αλουμίνιο και εν θερμώ διαμορφωμένο ατσάλι στο πάτωμα. Το μεταξόνιο θα είναι αυξημένο κατά 94 mm, στα 2.564 mm, αντικατοπτρίζοντας την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων. Η οποία θα είναι ανάλογη του Polo. Η νέα δομή θα προσφέρει αυξημένη στρεπτική ακαμψία, μια εξέλιξη που θα έχει ευεργετική επίδραση στην ρύθμιση της ανάρτησης για καλύτερη άνεση και ποιοτικότερη κύλιση.

Η αύξηση στις εξωτερικές διαστάσεις θα φέρει το μήκος του A1 πάνω από τα 4 μέτρα και το πλάτος πέρα από τα 1.740 mm του σημερινού μοντέλου. Το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς καλύτεροι χώροι πίσω επιβατών και αποσκευών, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του έξτρα μήκους θα προστεθεί στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό θα έχει τις γραμμές του Α3. Η Audi υποστηρίζει ότι θα δώσει έμφαση στον μοντέρνο χαρακτήρα και την εξατομίκευση, ώστε να προσελκύσει νέους αγοραστές. Με κορυφαία τεχνολογία infotainment και συνδεσιμότητας. Στο πακέτο θα περιλαμβάνεται φυσικά το Virtual Cockpit, η οθόνη TFT αντί του κλασικού πίνακα οργάνων. Στη λίστα των οδηγικών βοηθημάτων το Front Assist και το City Emergency Braking με αναγνώριση πεζών θα είναι standard.

Η γκάμα των κινητήρων θα είναι παρόμοια με αυτή του Polo. Σε  ό,τι έχει να κάνει με τους βενζινοκινητήρες, ο βασικός θα είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TFSI με 115 ίππους. Και θα ακολουθεί στη σειρά ο τετρακύλινδρος 1.5 τούρμπο με 150 ίππους. Η κορυφαία έκδοση θα είναι το S1 με 1.8 τούρμπο αντί του σημερινού δίλιτρου, και ιπποδύναμη 250 ίππων. Αναφορικά με τους ντίζελ κινητήρες, η αρχική σκέψη να περάσει στην επόμενη γενιά ο 1.6 TDI επανεξετάζεται, καθώς παρατηρείται μεγάλη πτώση στις πωλήσεις μικρών αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου. Αντίθετα, το θα υπάρξει μια έκδοση CNG του 3κύλινδρου 1.0 με τούρμπο και φυσικό αέριο. Τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων θα είναι ένα 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη και ένα εξάρι χειροκίνητο. Αντίθετα με το πρώτης γενιάς μοντέλο, στο οποίο η τετρακίνηση ήταν προνόμιο μόνο του S1, στη δεύτερη γενιά θα είναι περισσότερες οι εκδόσεις που θα μπορούν να δεχτούν μετάδοση Quattro με ηλεκτρϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex.

Drive.gr

Related Post

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!