Breaking News
ΜΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ A/ΓΕΕΘΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΕΛΛΑΔΑ & ΚΥΠΡΟ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ
ΒΟΥΤΣΗΣ: «ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΥΤΑΡΗ»
ΔΕΗ: ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ … ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ! Ή ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ: ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΝΤΩΣ ΛΥΣΗ;
ΝΕΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΕ, ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΑ
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ: ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ «ΡΕΠΟΡΤΑΖ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΡΙΕΤ: ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΥ!
ΜΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ ΑΕΚ
ΆΓΡΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: ΚΑΡΕΚΛΙΕΣ, ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ… ΤΣΑΝΤΙΕΣ!
«ΦΙΣΚΑ» ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΣΕ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΤΑ
ΈΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡ – ΚΤΕΛ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
ΓΙΟΣΚΑ ΦΙΣΕΡ: TEΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΠΡΩΣΟΥΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΚΡΟΥΣΟΒΟΥ (ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΊΛΙΝΤΕΝ)
ΚΑΘΕΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΙΛΙΝΤΕΝ» ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
ΕΥΣΗΜΑ ΤRUMP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ 6 ΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑΤΟ-ΠΥΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΑΛΒΑΝΙΑ: OI HNΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΕΓΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ!
ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ » ΙΛΙΝΤΕΝΣΚΑ» ΜΑΚΕΝΤΟΝΙΓΙΑ» (ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΛΙΝΤΕΝ)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ: «ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΡΚΩΝ, ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΗΧΗΤΙΚΟΥ CONCORDE ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ Η NASA

Ο θόρυβός του θα είναι μόλις 75 ντεσιμπέλ όταν ξεπερνά το φράγμα του ήχου – Υπογράφηκε η σύμβαση με την Lockheed Martin

Στην κατασκευή του υπερηχητικού επιβατικού αεροσκάφους του μέλλοντος προχωρά η αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA σε συνεργασία με την εταιρια Lockheed Martin.

Ήδη προχώρησαν στη σύναψη σύμβασης ύψους 247,5 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη του νέου υπερηχητικού αεροσκάφους που θα αποτελεί τον διάδοχο του Concorde.

H NASA υποστηριζει μάλιστα ότι το νέο αεροσκάφος δεν θα έχει εκκωφαντικό θόρυβο για τους επιβάτες -μόλις 75 ντεσιμπέλ-όταν ξεπερνα το φράγμα του ήχου. Και αυτό γιατί στην πραγματικότητα, δεν ήταν η συντριβή ενός Concorde στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού το 2001 που τελειωσε το προγραμμα αυτό, αλλά ο εκκωφαντικός θόρυβος που προκαλούσε όταν πετούσε με διπλάσια ταχύτητα ήχου (περίπου 2.400 χιλιόμετρα την ώρα). Άλλωστε, λίγο μετά την πρώτη κυκλοφορία του Concorde τον Ιανουάριο του 1976, οι ρυθμιστικές αρχές άρχισαν να επιβάλουν περιορισμούς.

Στις ΗΠΑ, η πτήση για υπερηχητικά αεροσκάφη πάνω από το έδαφος απαγορεύτηκε μαλιστα και το μόνο που απέμεινε ήταν οι διαδρομές πάνω από τους ωκεανούς. Το όνειρο ενός υπερηχητικού επιβατικού αεροπλάνου που θα έφτανε από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες σε τρεις ώρες δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Αυτό που έμεινε ήταν μια εξειδικευμένη αγορά για τους πλούσιους, οι οποίοι θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά την υπερατλαντική διασκέδαση πληρώνοντας εισιτήριο γύρω στα 10.000 δολάρια

«Το όραμα της NΑSA είναι ένα μέλλον όπου οι υπερηχητικές μεταφορές θα είναι διαθέσιμες και προσιτές για ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού», δήλωσε ο Πήτερ Κοέν, ο οποίος διαχειρίζεται την ανάπτυξη των νέων υπερηχητικών τεχνολογιών στη NASA.

 Θόρυβος, τιμή, αποτελεσματικότητα: Η NASA έχει προγραμματίσει πολλά

Στο σχεδιασμό του αεροσκάφους που θα μπορούσε να κάνει την υπερηχητική πτήση πιο ήσυχη, η NASA έχει ήδη αποκτήσει εμπειρία. Το 2005 πειραματίστηκε με την εταιρεία Gulfstream Aerospace με ένα «Quiet Spike». Τα νέα σχέδια της ατράκτου, των πτερυγίων και της ουράς θα πρέπει επίσης να εξασφαλίζουν εξαιρετικά μειωμένο θόρυβο. «Προσπαθούν με έναν τρόπο να κατανείμουν τον ενιαίο εκκωφαντικό θόρυβο σε αρκετούς μικρότερης έντασης θορύβους», λέει ο Rolf Henke, μέλος του διοικητικού συμβουλίου στο Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο DLR. Πριν από μερικά χρόνια, η DLR παρουσίασε τη δική της μελέτη σκοπιμότητας με το Spaceliner .

Η NASA και η Lockheed Martin επιθυμούν τώρα να βελτιώσουν περαιτέρω το σχήμα του αεροσκάφους για να το κάνουν όσο πιο ευχάριστο γίνεται. Οι αεροδυναμικές προσομοιώσεις είναι πολύ καλύτερες σήμερα, λέει ο Andreas Strohmayer, ο οποίος ηγείται του σχεδιασμού αεροσκαφών στο Ινστιτούτο Σχεδιασμού Αεροσκαφών στο Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης.

Πηγή:Protothema.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!