Breaking News
ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΜΟΣ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΕΘΝΟΤΙΣΜΟΣ, ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ;
Η ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΤΟΥ BOEING 777 ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ: ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΟΖ ΚΑΙ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑΣ
ΤΑ «ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;
ΦΛΕΡΤ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΥΡΙΖΑ: ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
ΥΨΗΛΗ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ: ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΝΟΗΤΕ
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Η ΒΑΘΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΥΠΕΞ: ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΓΔΜ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ: Ο ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ
ΒΟΜΒΑ ΚΑΤΣΙΚΗ: ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΠΟΤΕ
ΕΛΛΑΔΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ;
ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 280.000 ΟΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΟΚΤΑΜΗΝΟ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
TIMES: ΠΡΩΗΝ ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ KGB
ΚΥΠΡΙΑΚΟ: ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Η ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ – ΜΠΟΡΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΙΑΡΧΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ; ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΝΔ
ΌΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ AIRBNB ΑΚΙΝΗΤΩΝ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ 34 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΔΕΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ;

Του Παναγιώτη Σφαέλου

Οι ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων βρίσκονται σε αβεβαιότητα μετά την ψήφιση του νόμου που απαγορέυει την κυκλοφορία τους. Τα ιστορικά οχήματα θα μετακινούνται μόνο με την οδική βοήθεια από και πρός εκδηλώσεις και αγώνες.

Αυτή η νομοθεσία απαξιώνει στην πράξη το ιστορικό όχημα και στοχοποιεί τους κατόχους τους ως μπαταχτσήδες που κυκλοφορούν δωρεάν χωρίς να πληρώνουν τέλη. Μαζί με τους μπαταχτσήδες όμως καίγονται και οι τίμιοι κατόχοι ιστορικων οχημάτων οι οποίοι ξοδεύουν μια περιουσία για να διατηρήσουν γνήσια τα ιστορικά αυτοκίνητα τους. Με μεράκι αγαπούν τα παλιά τους οχήματα, τα συντηρούν και τα έχουν ασφαλισμένα ως ιστορικά. Αυτοί οι άνρθωποι χάνουν ο,τι ξόδεψαν και δεν χαίρονται το αυτοκίνητο τους. Ακόμη χειρότερα, καταδικάζονται αυτά τα αυτοκίνητα σε ακινησία και καταστροφή. Τα χιλιόμετρα συντήρησης που υπηρχαν στον προηγουμενο νομο έδιναν την δυνατότητα κυκλοφοριας του οχήματος.

Αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα καθώς παντού τα ιστορικα οχηματα κυκλοφορούν αρκει να ειναι σε άριστη κατάσταση. Περνούν και ΚΤΕΟ και δεν υπάρχει κανένα θέμα. Η κυβέρνσηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μας γυριζει στον μεσσαίωνα με μια άνευ προηγουμένου επίθεση στη μεσαία τάξη όπου τα ιστορικά οχήματα ειναι συχνό φαινόμενο. Καταδικάζουν το νοικοκύρη που συντηρεί το όχημα του και τον απαξιώνουν ως παράνομο και μπαταχτσή. Αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη.

Είναι ψέμα ότι τα ιστορικά οχήματα δεν πληρώνουν τίποτα. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πληρώνουν βενζίνη (περιλαμβανομένου του φόρου κυκλοφορίας), πληρώνουν διόδια, πληρώνουν συνεργεία και ασφάλεια 80 ευρώ το χρόνο και γενικά καταναλώνουν ανταλλακτικά και άλλα συναφή. Αλλά δυστυχώς η κυβέρνηση δεν δείχνει καμία ευαισθησία. Ας ελπίσουμε να επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς σύντομα διότι είμαστε οι μόνοι στην Ευρώπη που τιμωρούμε τους συλλέκτες ιστορικών οχημάτων. Οι φορείς ιστορικών οχημάτων ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ πρέπει άμεσα να έρθουν σε διάλογο με το Υπουργείο Μεταφορών για να λυθεί το θέμα.

 

 

Related Post

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!