Breaking News
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΚΟΛΠΟΥ: 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΑΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ
Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
ΡΩΜΗ: ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ
ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΟΖ
ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΤΕΤ Α ΤΕΤ ΜΕΡΚΕΛ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ
Η ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
“ΒΟΜΒΑ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ SZ! 185 ΔΙΣ.ΕΥΡΩ ΤΟ “ΧΡΕΟΣ” ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
“Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΚΡΑΙΟΥ ΙΣΛΑΜ” ΛΕΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ!
Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ PUTIN ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ: OI ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ
ΝΑΤΟ: “ΚΑΠΕΛΩΣΕ” ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΜΥΝΑ PESCO, ΩΣ “ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ” ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ
ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΠΙ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
H ANAΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΗΠΑ “ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ” ΤΟΝ ΕRDOGAN;
ΑΜΠΑΣ: “ΕΓΚΛΗΜΑ” Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΤΟ ΟΡΑΤΟΡΙΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΤΟΥ ΜΠΑΧ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Η BMW i ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ APKIT ΤΗΣ APPLE
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ;

Του Παναγιώτη Σφαέλου

Οι ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων βρίσκονται σε αβεβαιότητα μετά την ψήφιση του νόμου που απαγορέυει την κυκλοφορία τους. Τα ιστορικά οχήματα θα μετακινούνται μόνο με την οδική βοήθεια από και πρός εκδηλώσεις και αγώνες.

Αυτή η νομοθεσία απαξιώνει στην πράξη το ιστορικό όχημα και στοχοποιεί τους κατόχους τους ως μπαταχτσήδες που κυκλοφορούν δωρεάν χωρίς να πληρώνουν τέλη. Μαζί με τους μπαταχτσήδες όμως καίγονται και οι τίμιοι κατόχοι ιστορικων οχημάτων οι οποίοι ξοδεύουν μια περιουσία για να διατηρήσουν γνήσια τα ιστορικά αυτοκίνητα τους. Με μεράκι αγαπούν τα παλιά τους οχήματα, τα συντηρούν και τα έχουν ασφαλισμένα ως ιστορικά. Αυτοί οι άνρθωποι χάνουν ο,τι ξόδεψαν και δεν χαίρονται το αυτοκίνητο τους. Ακόμη χειρότερα, καταδικάζονται αυτά τα αυτοκίνητα σε ακινησία και καταστροφή. Τα χιλιόμετρα συντήρησης που υπηρχαν στον προηγουμενο νομο έδιναν την δυνατότητα κυκλοφοριας του οχήματος.

Αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα καθώς παντού τα ιστορικα οχηματα κυκλοφορούν αρκει να ειναι σε άριστη κατάσταση. Περνούν και ΚΤΕΟ και δεν υπάρχει κανένα θέμα. Η κυβέρνσηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μας γυριζει στον μεσσαίωνα με μια άνευ προηγουμένου επίθεση στη μεσαία τάξη όπου τα ιστορικά οχήματα ειναι συχνό φαινόμενο. Καταδικάζουν το νοικοκύρη που συντηρεί το όχημα του και τον απαξιώνουν ως παράνομο και μπαταχτσή. Αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη.

Είναι ψέμα ότι τα ιστορικά οχήματα δεν πληρώνουν τίποτα. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πληρώνουν βενζίνη (περιλαμβανομένου του φόρου κυκλοφορίας), πληρώνουν διόδια, πληρώνουν συνεργεία και ασφάλεια 80 ευρώ το χρόνο και γενικά καταναλώνουν ανταλλακτικά και άλλα συναφή. Αλλά δυστυχώς η κυβέρνηση δεν δείχνει καμία ευαισθησία. Ας ελπίσουμε να επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς σύντομα διότι είμαστε οι μόνοι στην Ευρώπη που τιμωρούμε τους συλλέκτες ιστορικών οχημάτων. Οι φορείς ιστορικών οχημάτων ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ πρέπει άμεσα να έρθουν σε διάλογο με το Υπουργείο Μεταφορών για να λυθεί το θέμα.

 

 

Facebook Comments

Related Post

error: Content is protected !!