Breaking News
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
TIMES: ΠΡΩΗΝ ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ KGB
ΚΥΠΡΙΑΚΟ: ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Η ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ – ΜΠΟΡΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΙΑΡΧΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ; ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΝΔ
ΌΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ AIRBNB ΑΚΙΝΗΤΩΝ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ 34 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΔΕΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ
IL-20: ΠΤΩΣΗ ΡΩΣΙΚΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.
ΑΠΙΣΤΙΑ, ΣΥΖΥΓΙΚΗ ΑΠΙΣΤΙΑ…
Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
H MAXH TΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΡΩΣΟΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Η ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΗΠΑ/ΝΑΤΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ !!!
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1975 ΑΠΕΒΙΩΣΕ Ο «ΒΑΘΥΦΩΝΟΣ» ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΟΣΧΟΝΑΣ
ΘΟΛΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
ΈΡΝΕΣΤ ΧΕΜΙΝΓΟΥΕΙ: “ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ” – Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑ-ΣΟΦΙΑΣ, ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ
ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΥΡΙΑΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΠΛΕΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ
Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ, Ο ΓΡΙΒΑΣ ΚΑΙ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΥΓΕΙΑ
ΣΟΛΟΜΟΣ: ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ

Πολύ μελάνι έχει χυθεί για το ποιες τροφές είναι πιο υγιεινές και κατάλληλες για να τις προσθέσουμε στο διαιτολόγιό μας.

Γνωρίζουμε, λίγο-πολύ, ότι από τις πιο θρεπτικές τροφές είναι τα ψάρια, καθώς μας παρέχουν πολλά απαραίτητα συστατικά που χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιείς.

Μια νέα έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Clinical Lipidology,βρήκε ότι οι άνθρωποι που κάνουν μια δίαιτα πλούσια σε λιπαρά οξέα Ωμέγα-3, αντιμετωπίζουν λιγότερο κίνδυνο να παρουσιάσουν καρδιαγγειακή νόσο.

Αυτό έχει ως συνέπεια να μπορούν να ζήσουν και περισσότερο.

Η έρευνα βρήκε, συγκεκριμένα, ότι ο κίνδυνος θανάτου μειώθηκε από το 1/3 των ανθρώπων που είχαν υψηλότερα επίπεδα Ωμέγα-3 σε σχέση με αυτούς με χαμηλότερα επίπεδα.

Ακόμη, από την έρευνα βρέθηκε ότι ο δείκτης Ωμέγα-3 προέβλεπε καλύτερα τον κίνδυνο της ανάπτυξης καρδιαγγειακής νόσου από τα επίπεδα χοληστερίνης.

Οι ερευνητές εξέτασαν 2.500 συμμετέχοντες ηλικίας 66 ετών που δεν είχαν ποτέ καρδιαγγειακή νόσο. Έτσι βρήκαν τη σύνδεση ανάμεσα στον δείκτη Ωμέγα-3 και στον συνολικό κίνδυνο θανάτου και καρδιαγγειακής νόσου.

Οι ερευνητές θεωρούν ότι μπορείς να μειώσεις το ρίσκο θανάτου κατά 30% λαμβάνοντας περισσότερα λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 (1.300 mg για την ακρίβεια). Αυτή η ποσότητα αντιστοιχεί σε 100 γραμμάρια ή σε σολομό εκτροφής ή σε τέσσερα τυποποιημένα χάπια ψαριού.

Ο σολομός αποτελεί μια από τις καλύτερες πηγές Ωμέγα-3, καθώς ανήκει στα λιπαρά ψάρια. Άλλες πηγές λιπαρών οξέων είναι η σόγια, τα καρύδια, το canola oil και ο λιναρόσπορος.

Η ημερήσια πρόσληψη σε Ωμέγα-3 είναι 1,6 γραμμάρια για τους άνδρες και 1,1 γραμμάρια για τις γυναίκες.

Με λίγα λόγια, ο σολομός αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές γεύματος, καθώς εκτός από θρεπτική και γευστική τροφή, έχει πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Πηγή:bovary.gr

 

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!