Breaking News
ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ PUTIN – ASSAD ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ 2018 ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΠΛΕΟΝΑΣΜΑ
Η ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ: ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ …
Η ΤΡΙΗΜΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΚΥΠΡΟΥ,ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΧΑΡΑΞΕΙ ΚΟΙΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΣΙΣΙ
Η TURKISH AEROSPACE INDUSTRIES (TAI) ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (ΙRKUT) ETOΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
ΤΙΜΗ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
TO “ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ” ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΚΡΗΤΗ: ΕΦΑΓΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ [PICS]
ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΓΔΑΕΕ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΑΚΟΜΗ! “ΕΚΛΕΙΣΑΝ” TA ΑΩ ΜΕ ΤΗΝ RAYTHEON YΨΟΥΣ 78 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΗΠΑ ΖΗΤΗΣΕ Η ΠΓΔΜ
Η ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΟFFSHORE ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΕΝΤΙ ΡΑΜΑ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ
ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒREXIT
Η Ε.Ε ΖΗΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΙ 55 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΤRUMP KAI ΕΜΠΟΡΟΣ ΟΠΛΩΝ ΒΑΖΕΙ “ΧΕΡΙ” ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ
Η ΥΠΕΡΑΚΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΕΒΑΣ ΓΚΑΡΜΠΟΦΣΚΙ
‘ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΤΟΣΚΑΣ: KΑΚΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ Η ΕΙΣΒΟΛΗ…
Η “ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ” ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ “ΦΩΝΑΖΕΙ” ΠΩΣ ΤΟ “ΝΑΤΟ” ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ 2018″!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΗΛΙΔΑ ΣΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ: ΔΕΝ ΝΑΥΑΓΗΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ.
Ο Στέλιος Φενέκος απόστρατος Υποναύαρχος του ΠΝ και πρόεδρος της Κοινωνίας Αξιών, γράφει για την ρύπανση του Σαρωνικού από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου. Που όπως υποστηρίζει δεν ήταν το μοναδικό…

Το τι κουταμάρες λέγονται και γράφονται στα ΜΜΕ για τα ναυάγιο που ρύπανε (και όχι μόλυνε) τον Σαρωνικό δεν λέγονται.
Από την στιγμή που το πλοίο βούλιαξε λόγω προφανώς προβλημάτων στεγανότητας, ήταν σίγουρο ότι θα υπήρχε εκτεταμένη διαρροή πετρελαίου από τις δεξαμενές του.
Και επειδή στην περιοχή υπάρχουν ρεύματα όχι μόνο επιφανειακά αλλά και βαθύτερα, ήταν πολύ δύσκολο να περιορισθεί άμεσα η ρύπανση με τα μέσα που διατίθενται από τις κρατικές υπηρεσίες.
Θα μπορούσαν να αναλάβουν δράση ιδιωτικές εταιρείες με διεθνή εμπειρία. Όμως θα έπρεπε να δράσουν άμεσα και αυτό πρώτα από όλα χρειάζεται απόφαση και ταχύτατη ανάθεση του έργου για περιορισμό της ρύπανσης.
Το σημείο μάλιστα που βυθίσθηκε θα απαιτούσε να περιορισθεί σημαντικά όλη η θαλάσσια κυκλοφορία εισόδου και εξόδου στην είσοδο του διαύλου Σαλαμίνας, μία κατάσταση η οποία προφανώς έφερε σε δοκιμασία το σύστημα λήψεως αποφάσεων, το οποίο καθυστέρησε να λάβει τις δέουσες αποφάσεις έγκαιρα.

Κατέφυγαν λοιπόν σε αυτό που είναι σύνηθες στην κρατική μηχανή, έκαναν τον σταυρό τους να μην υπάρξει διαρροή και περίμεναν από την πλοιοκτήτρια εταιρεία να αναλάβει ενέργειες (μα η βύθιση όπως έγινε δείχνει τις μειωμένες δυνατότητες της εταιρείας).
Επειδή μάλιστα δεν έβλεπαν επιφανειακά μεγάλη έκταση ρύπανσης, ανακουφίστηκαν, δεν έλαβαν υπ΄όψη τους τα ρεύματα και η ρύπανση έφτασε μέχρι την Γλυφάδα και ακόμη παραπέρα.
Τώρα τρέχουν και εναποθέτουν τις ελπίδες τους στους Ευρωπαίους και ζητάνε ευρωπαϊκά κονδύλια για την απορρύπανση, (η οποία εν πολλοίς θα γίνει με χημικά). Και ακόμη καθυστερούν στην άντληση της ποσότητας που υπάρχει μέσα στο σκάφος.
Αυτά συμβαίνουν όταν σε όλες τις ηγετικές θέσεις της κρατικής λειτουργίας βάζεις κομματικά στελέχη και φίλους, άσχετους με το αντικείμενο. (Δεν αναφέρομαι στα προφανή για την αξιοπλοΐα του σκάφους, ούτε στο ανύπαρκτο από κάθε άποψη πλήρωμα και στους ελέγχους που έπρεπε να έχουν γίνει, γιατί επεξεργαζόμαστε ήδη συνολική πρόταση για αυτά).
Facebook Comments

Related Post

error: Content is protected !!