Breaking News
ΕΚΤΑΚΤΟ: Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ – ΦΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΕΡΣΑΛΛΙΕΣ, ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ – (ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ)
ΚΕΡΑΤΟΚΩΝΟΣ: ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ
ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ: OI YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΗΣΑΝ !
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1998 ΠΕΘΑΝΕ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Ο ISIS ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ ΣΤΗ ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ
ΠΑΣΧΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ)
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ & ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – ΠΟΣΟ «ΤΥΧΑΙΑ» ΗΤΑΝ Η ΦΩΤΙΆ ΣΤΗΝ ΝΟΤΡ ΝΤΑΜ;
ΤΟ ΑIΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟY ΤΗΣ ΤΟΥΡΚIΑΣ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΜΙΝΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΕΡΜΑΝOΦΩΝΟΣ ΤYΠΟΣ: ΠΑΛΑIA ΡΗΓΜΑΤΑ ΑΝΑΒΙΩΝΟΥΝ ΣΤΗ «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» – ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΚΘΕΤΟ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Η ΕΛΕΝΗ ΔΟΥΝΔΟΥΛΑΚΗ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΟΥΔΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΛΙΒΥΗ
ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΞΑΝΑ Η ΛΙΒΥΗ!
ΟΙ ΨΗΦΟΘΗΡΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΓΩΔIΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
ΠΟΤΑΜΙ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
Η ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥΜΠΙΑ ΝΑΤΑΣΣΑ ΡΩΜΑΝΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
ΚΥΠΡΟΣ: ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ 22 ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ – ΦΡΙΚΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 35ΧΡΟΝΟΥ SERIAL KILLER
ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΝΤ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ

Να μην μπει πλαφόν στην τιμή των καυσίμων ζητούν οι πρατηριούχοι καθώς θεωρούν ότι τα φαινόμενα αισχροκέρδειας είναι μεμονωμένα και η επιβολή ανώτατης τιμής θα έβλαπτε τον ανταγωνισμό, ο οποίος ήδη πλήττεται από το λαθρεμπόριο και την αυξημένη φορολογία, όπως υποστηρίζουν.

Ο κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος, εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων μιλώντας στο insider.gr την Πέμπτη, εκφράζει την αντίθεση του κλάδου στην εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας προς το υπουργείο Οικονομίας για επιβολή ανώτατης τιμής πώλησης για όλα ή ορισμένα πετρελαιοειδή προϊόντα.

Όπως είναι γνωστό, η ΡΑΕ με αφορμή την καταγραφή φαινομένων υψηλής τιμής πώλησης καυσίμων σε ορισμένους νομούς ειδικά κατά την τουριστική περίοδο προτείνει τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για «την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού και την προστασία των καταναλωτών», όπως αναφέρει. Αδρομερώς, προτείνει να επιβληθούν γενικά ή τοπικά ανώτατες τιµές πώλησης στον καταναλωτή (Α.Τ.Κ.) για όλα ή ορισµένα από τα πετρελαιοειδή προϊόντα. Η ισχύς της απόφασης θα διαρκεί για διάστηµα έως δύο µηνών κάθε φορά (μετά την πάροδο του διµήνου οι υπουργοί Οικονοµίας και Οικονοµικών και Ανάπτυξης επανεξετάζουν τις συνθήκες και αποφασίζουν για το εάν είναι αναγκαία η διατήρηση σε ισχύ της απόφασης µε την οποία επιβλήθηκαν οι ανώτατες τιµές πώλησης).

Έτσι, το μέτρο λαμβάνεται αρχικά μέχρι το τέλος της τουριστικής περιόδου και αρχικά θα αφορά στην αμόλυβδη 95 οκτανίων ενώ στη συνέχεια και κατά την εφαρμογή του μέτρου να εφαρμοστεί η ίδια μεθοδολογία για το πετρέλαιο κίνησης και το υγραέριο κίνησης.

Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τις επιχειρήσεις του κλάδου και ήδη η ΠΟΠΕΚ απέστειλε στη ΡΑΕ επιστολή προκειμένου να πραγματοποιηθεί σύσκεψη όλων των παραγόντων της αγοράς πετρελαιοειδών, προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και να εντοπίσουν όλοι μαζί τα φαινόμενα αισχροκέρδειας πριν από οποιαδήποτε εισήγηση περί επιβολής πλαφόν στις τιμές των καυσίμων.

Όπως φαίνεται όμως από τις τοποθετήσεις φορέων της αγοράς, η έννοια της «αισχροκέρδειας» είναι κάτι το οποίο επιδέχεται πολλών ερμηνειών. «Όταν ένα πρατήριο στην Ανάφη, το οποίο δουλεύει μόνο δύο μήνες το χρόνο πάει για 10% κέρδος (αντί για το 2%-3% το οποίο όμως είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων όπως είναι το λαθρεμπόριο κλπ) για ποια αισχροκέρδεια μιλάμε; Όταν η τιμή διύλισης είναι 1,21 ευρώ και φθάνει στο 1,5% μαζί με το 24% ΦΠΑ αυτό είναι αισχροκέρδεια; Ουσιαστικά πρέπει να εξεταστεί το θέμα της υψηλής φορολογίας καθώς η τελική τιμή είναι κυρίως φόροι. Η επιβολή ανώτατης τιμής δεν λύνει το πρόβλημα. Δημιουργεί παραπάνω προβλήματα στον ελεύθερο ανταγωνισμό σε μια δύσκολη εποχή. Η ΡΑΕ εισηγείται κάτι περίπλοκες εξισώσεις. Ποιοι ακριβώς θα κάτσουν να υπολογίσουν αυτές τις εξισώσεις; To πλαφόν είναι ακραίο μέτρο. Η ίδια η αγορά ρυθμίζει τους κανόνες. Και αυτό πρέπει να γίνεται όταν μιλάμε για ελεύθερη αγορά. Όσον αφορά στα φαινόμενα αισχροκέρδειας, αυτά θα πρέπει να εξεταστούν κατά περίπτωση. Και αν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, να επιβληθούν τότε και εκεί που πρέπει τα μέτρα», αναφέρει ο κ. Μακρυβέλιος .

Αντιδράσεις και από τον ΣΕΕΠΕ

Προς την ίδια κατεύθυνση, ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ)απηύθυνε την Πέμπτη στον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τον γ.γ. Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και τον πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας επιστολή αναφέροντας ότι:

«Μετά τη δημοσιοποίηση της εισήγησης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας για επιβολή ανωτάτης τιμής (πλαφόν) στα καύσιμα, παρακαλούμε όπως επειγόντως, σε ώρα και ημέρα της επιλογής σας, μας δεχθείτε σε συνάντηση, προκειμένου να σας καταθέσουμε τις απόψεις μας επί του θέματος. Θεωρούμε φυσικά αυτονόητο και απαραίτητο να παρευρεθούν στη συνάντηση οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών καθώς και της ΡΑΕ, προκειμένου η Δημόσια Διοίκηση να έχει πληρέστερη ενημέρωση και τις απόψεις όλων των μερών».

 

Πηγή: Insider.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!