Breaking News
ΜΙΛΗΣΕ Η ΕΕ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ… ΚΡΥΦΤΗΚΕ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΚ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΑ ΙΜΙΑ;
ΟΙ «ΜΙΚΡΕΣ ΤΟΥΡΚΙΕΣ» ΣΤΑ ΜΕΤΟΠΙΣΘΕΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΟ SAIPEM 12000 ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ “ΣΟΥΠΙΑ”
ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ: Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ NOVARTIS ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ…
ΤΟ “ΣΚΟΤΣΕΖΙΚΟ ΝΤΟΥΣ” ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΗΛΟΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ;
Ο “ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ” ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΣΟΥΜΕ
ΙΔΡΥΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ
ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ…
ΜΕRKEL: ΔΕΔΟΜΕΝΗ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ – ΤΣΙΠΡΑΣ: ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΓΔΜ
Η VOLKSWAGEN ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 20 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ «START UP WEEKEND THESSALONIKI»
ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΨΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ, ΜΙΚΡΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ: 26 MHNEΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ
ΚΟΥΡΜΟΥΡΜΙΝΗ Η ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ: ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΡΩΣΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΙΣ “ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ” ΣΤΗΝ “ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΗ”
Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ
ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ BREXIT ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ
ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΧΑΡΑΖΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η PIRELLI ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΤΗ FORMULA 1

Σχεδόν 7 στους 10 φίλους της Formula 1 θα επιθυμούσαν να υπήρχαν περισσότεροι προμηθευτές ελαστικών, σύμφωνα με παγκόσμια δημοσκόπηση του Motorsport Network. Ωστόσο η Pirelli βλέπει αρνητικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι αν εφοδίαζαν τα team της Formula 1 περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών και όχι μόνον ένας, θα αυξάνονταν θεαματικά τα κόστη και θα μεγάλωνε το χάσμα μεταξύ των δυνατών και των αδύναμων ομάδων.

Όπως δήλωσε ο μάνατζερ της Pirelli, Μάριο Ιζολα, «αυτή τη στιγμή εφοδιάζουμε όλες τις ομάδες με το ίδιο προϊόν. Αρα βρίσκονται οι ομάδες στο ίδιο επίπεδο, όσον αφορά στα ελαστικά. Αν ανοίξει όμως ο ανταγωνισμός, τότε θα αυξηθούν τα κόστη, γιατί θα πρέπει να κάνουμε τεστ. Και τότε θα έχουμε τις κορυφαίες ομάδες με καλύτερα προϊόντα από τις μεσαίες ή τις τελευταίες ομάδες, γιατί δεν θα είμαστε πλέον υποχρεωμένοι, να εφοδιάζουμε τον καθένα με τα ίδια λάστιχα. Ετσι θα δημιουργήσουμε μία επιπρόσθετη διαφορά μεταξύ των κορυφαίων ομάδων και των υπολοίπων». Σε μία τέτοια περίπτωση θα μεγαλώσει το ήδη μεγάλο χάσμα, που χώριζε το 2017 την τριάδα των Mercedes, Ferrari και Red Bull ακόμη και από την τέταρτη ομάδα, την Force India.

Ο Ιζολα προέβλεψε, ότι το 2018 θα ενταθεί περισσότερο η μάχη μεταξύ των Ferrari, Mercedes, Red Bull, ενώ αναμένει κάποιες εκπλήξεις, τονίζοντας ότι «είμαι βέβαιος, ότι η Renault θα είναι πιο ανταγωνιστική. Πιθανόν και η Force India».

Η Pirelli επέστρεψε το 2011 στη Formula 1 και είναι από τότε αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών όλων των ομάδων, κάτι που θα διατηρηθεί έτσι τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Το 2006 ήταν η τελευταία χρονιά της Formula 1 με δύο κατασκευαστές ελαστικών, τη Bridgestone και τη Michelin, οπότε αποσύρθηκε η γαλλική εταιρεία από το άθλημα αφήνοντας την αποκλειστικότητα στους Ιάπωνες μέχρι το 2011 και από εκεί και μετά στην Pirelli.

Newsbeast.gr

Facebook Comments

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!