Breaking News
Γ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΟΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΓΛΩΣΣΑ
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΡΩΣΟ-ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΣΤΑ «ΒΡΑΧΙΑ» ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ «ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ» ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ
ΤΙ ΦΟΒΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΦΗΣ ΜΙΧΑΛΑΡΟΥ «ΣΕ Α’ ΕΝΙΚΟ ΚΑΙ Β’ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ» ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΘ. ΔΡΟΥΓΟΣ – ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ Η ΧΩΡΑ – ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΧΩΡΟ
ALFA ROMEO: Η GIULIA ΦΟΡΑΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ
ΠΡΟΣ ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΦΤΩΧΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ
ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ: ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΜΕΡΣΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
«NEKΡΩNEI» Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΜΕ ΧΑΣΟΥΡΑ… ΔΕΚΑΔΩΝ ΕΚΑΤ. ΑΠΟΧΩΡΕΙ Η ΒLACKROCK ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ REAL STATE
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ 100 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΚΛΑΜΠ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟΝΑ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ: ΤΟ ΜΠΛΕ ΦΟΥΛΑΡΙ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΝΤΒΕΝΤΕΦ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥΤΙΝ-ΤΣΙΠΡΑ: ΤΑ «ΑΓΚΑΘΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΡΩΣΙΑΣ
ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΟ ΜΟΣΧΑ: ΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩ ΚΡΑΤΕΙ, ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΟΣΟ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ
ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΗΔΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η PIRELLI ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΤΗ FORMULA 1

Σχεδόν 7 στους 10 φίλους της Formula 1 θα επιθυμούσαν να υπήρχαν περισσότεροι προμηθευτές ελαστικών, σύμφωνα με παγκόσμια δημοσκόπηση του Motorsport Network. Ωστόσο η Pirelli βλέπει αρνητικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι αν εφοδίαζαν τα team της Formula 1 περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών και όχι μόνον ένας, θα αυξάνονταν θεαματικά τα κόστη και θα μεγάλωνε το χάσμα μεταξύ των δυνατών και των αδύναμων ομάδων.

Όπως δήλωσε ο μάνατζερ της Pirelli, Μάριο Ιζολα, «αυτή τη στιγμή εφοδιάζουμε όλες τις ομάδες με το ίδιο προϊόν. Αρα βρίσκονται οι ομάδες στο ίδιο επίπεδο, όσον αφορά στα ελαστικά. Αν ανοίξει όμως ο ανταγωνισμός, τότε θα αυξηθούν τα κόστη, γιατί θα πρέπει να κάνουμε τεστ. Και τότε θα έχουμε τις κορυφαίες ομάδες με καλύτερα προϊόντα από τις μεσαίες ή τις τελευταίες ομάδες, γιατί δεν θα είμαστε πλέον υποχρεωμένοι, να εφοδιάζουμε τον καθένα με τα ίδια λάστιχα. Ετσι θα δημιουργήσουμε μία επιπρόσθετη διαφορά μεταξύ των κορυφαίων ομάδων και των υπολοίπων». Σε μία τέτοια περίπτωση θα μεγαλώσει το ήδη μεγάλο χάσμα, που χώριζε το 2017 την τριάδα των Mercedes, Ferrari και Red Bull ακόμη και από την τέταρτη ομάδα, την Force India.

Ο Ιζολα προέβλεψε, ότι το 2018 θα ενταθεί περισσότερο η μάχη μεταξύ των Ferrari, Mercedes, Red Bull, ενώ αναμένει κάποιες εκπλήξεις, τονίζοντας ότι «είμαι βέβαιος, ότι η Renault θα είναι πιο ανταγωνιστική. Πιθανόν και η Force India».

Η Pirelli επέστρεψε το 2011 στη Formula 1 και είναι από τότε αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών όλων των ομάδων, κάτι που θα διατηρηθεί έτσι τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Το 2006 ήταν η τελευταία χρονιά της Formula 1 με δύο κατασκευαστές ελαστικών, τη Bridgestone και τη Michelin, οπότε αποσύρθηκε η γαλλική εταιρεία από το άθλημα αφήνοντας την αποκλειστικότητα στους Ιάπωνες μέχρι το 2011 και από εκεί και μετά στην Pirelli.

Newsbeast.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!