Breaking News
ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ
SUPER LEAGUE: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΑΠΟΨΕ, ΠΑΟΚ-ΑΕΚ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΜΕ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΤΩΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ- ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
ΑΓΡΙΝΙΟ: Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΓΕΜΙΣΕ… ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΛΙΕΙΣ: ΜΗΝ ΨΑΡΕΥΕΤΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ
ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ! Ο ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ EURO 2024
ΚΥΡΩΣΕΙΣ 100.000 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑΛ
ΜΕ DRONE ΕΚΑΝΕ ΤΣΑΚΩΤΟΥΣ Η ΑΑΔΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΚΑΦΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΟΒΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ
ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ! ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10% ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ
Η ΨΥΧΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΓΚΕΛΑ ΜΕΡΚΕΛ ΣΤΗΝ ΤΕΡΕΖΑ ΜΕΙ
ΥΠΕΝ: ΞΕΠΑΓΩΝΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΣΚΟΠΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ: ΈΧΟΥΜΕ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ
«ΜΑΖΕΥΟΥΝ» ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΖΑΕΦ ΓΙΑ ΤΗ «ΜΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
ΩΧΡΑ ΚΗΛΙΔΑ: Η ΕΚΦΥΛΙΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ!
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΑ
ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK
ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΑΕΚ Ο ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ – ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η PIRELLI ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΤΗ FORMULA 1

Σχεδόν 7 στους 10 φίλους της Formula 1 θα επιθυμούσαν να υπήρχαν περισσότεροι προμηθευτές ελαστικών, σύμφωνα με παγκόσμια δημοσκόπηση του Motorsport Network. Ωστόσο η Pirelli βλέπει αρνητικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι αν εφοδίαζαν τα team της Formula 1 περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών και όχι μόνον ένας, θα αυξάνονταν θεαματικά τα κόστη και θα μεγάλωνε το χάσμα μεταξύ των δυνατών και των αδύναμων ομάδων.

Όπως δήλωσε ο μάνατζερ της Pirelli, Μάριο Ιζολα, «αυτή τη στιγμή εφοδιάζουμε όλες τις ομάδες με το ίδιο προϊόν. Αρα βρίσκονται οι ομάδες στο ίδιο επίπεδο, όσον αφορά στα ελαστικά. Αν ανοίξει όμως ο ανταγωνισμός, τότε θα αυξηθούν τα κόστη, γιατί θα πρέπει να κάνουμε τεστ. Και τότε θα έχουμε τις κορυφαίες ομάδες με καλύτερα προϊόντα από τις μεσαίες ή τις τελευταίες ομάδες, γιατί δεν θα είμαστε πλέον υποχρεωμένοι, να εφοδιάζουμε τον καθένα με τα ίδια λάστιχα. Ετσι θα δημιουργήσουμε μία επιπρόσθετη διαφορά μεταξύ των κορυφαίων ομάδων και των υπολοίπων». Σε μία τέτοια περίπτωση θα μεγαλώσει το ήδη μεγάλο χάσμα, που χώριζε το 2017 την τριάδα των Mercedes, Ferrari και Red Bull ακόμη και από την τέταρτη ομάδα, την Force India.

Ο Ιζολα προέβλεψε, ότι το 2018 θα ενταθεί περισσότερο η μάχη μεταξύ των Ferrari, Mercedes, Red Bull, ενώ αναμένει κάποιες εκπλήξεις, τονίζοντας ότι «είμαι βέβαιος, ότι η Renault θα είναι πιο ανταγωνιστική. Πιθανόν και η Force India».

Η Pirelli επέστρεψε το 2011 στη Formula 1 και είναι από τότε αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών όλων των ομάδων, κάτι που θα διατηρηθεί έτσι τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Το 2006 ήταν η τελευταία χρονιά της Formula 1 με δύο κατασκευαστές ελαστικών, τη Bridgestone και τη Michelin, οπότε αποσύρθηκε η γαλλική εταιρεία από το άθλημα αφήνοντας την αποκλειστικότητα στους Ιάπωνες μέχρι το 2011 και από εκεί και μετά στην Pirelli.

Newsbeast.gr

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!