Breaking News
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΜΠΕΟ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Η «ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ» ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΝ:
ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΡΩΣΙΑ: ΜΕΤΑΞΥ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
H AOZ TΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ: ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ
HANDESBLATT: Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050
ΤΣΙΠΡΑΣ: ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΝΟΗΤΟΣ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ: TA ΠAIΔIKA ONEIΡA
ΣΜΗΝΑΓΟΣ ΜΠΑΛΤΑΔΩΡΟΣ: Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ
ΤΑ ΔΥΟ ΙΛΙΝΤΕΝ-Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΖΑΕΦ
ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ GDPR: ΤΑ ΔΕΚΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΕΣΗ ΤΑ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ !!
Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ: ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΝΑ ΤΑ F-35 ADIR …
ΚΥΡ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Η ΧΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΜΕΣ, ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΟΤΖΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΛΤΟΝ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΝ ΤΖΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ; KYΡΙΑΡΧΟΥΝ «ΝΟVA» KAI «GORNA (UPPER) MACEDONIA»
ΜΩΡΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ 4, ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2019-2020
Η ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ, ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ
ΥΓΕΙΑ
ΕΞΙ ΥΠΕΡΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΣΑΣ

Η υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι δαπανηρή.  Η ιδέα ότι το πρόχειρο φαγητό είναι φθηνότερο από τα υγιεινά και θρεπτικά τρόφιμα είναι ένας μύθος. Υπάρχουν πολλές οικονομικά προσιτές επιλογές που είναι τόσο διατροφικά ευεργετικές, όσο και οικονομικές.

Αυτές οι έξι, φτηνές υπερτροφές θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε τον διαβήτη, να χάσετε βάρος και ακόμη και να βελτιώσετε την όρασή σας:

  1. Φακές: Είναι πλούσιες σε κάλιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Κ. Έχει αποδειχθεί ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα και μειώνουν τη χοληστερόλη. Τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα θα μπορούσαν επίσης να ελεγχθούν με την κατανάλωση φακής.
  2. Αυγά: Τα αυγά θα σας αφήσουν χορτάτους για περισσότερο χρόνο. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη βοηθά στην ανάπτυξη μυών, ενώ ταυτόχρονα χαλαρώνει τον πόνο των μυών μετά από μια μεγάλη προπόνηση. Θα μπορούσατε ακόμη και να χάσετε βάρος με την κατανάλωση αυγών, καθώς είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D.
  3. Αβοκάντο: Μια από τις πιο σημαντικές υπερτροφές. Περιέχουν πολύ καροτίνη και βιταμίνη Ε και γι’ αυτό θα μπορούσαν να βελτιώσουν την όρασή σας. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι το αβοκάντο μειώνει την κακή χοληστερόλη κατά περίπου 22%. Το καλό είναι ότι ταιριάζει σε διάφορους συνδυασμούς με πολλά φαγητά και σαλάτες.
  4. Μπρόκολο: Είναι γεμάτο από ισχυρά αντιοξειδωτικά και ίνες και θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία. Το μπρόκολο είναι επίσης υψηλό σε φυτικές ίνες, το οποίο έχει συνδεθεί με την μείωση της χοληστερόλης.
  5. Πορτοκάλια: Τα πορτοκάλια ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, ιδίως τώρα που είμαστε στο κατώφλι της περιόδους γρίπης, ιώσεων και κρυολογήματος. Γεμάτα με βιταμίνη C, τα πορτοκάλι έχουν επίσης ίνες και φυσικά σάκχαρα, για επιπλέον ενέργεια.
  6. Αμύγδαλα: Μια χούφτα αμυγδάλων είναι η «απόλυτη υπερτροφή». Μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση και τη χοληστερόλη. Τα αμύγδαλα είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, φλαβονοειδή, ασβέστιο, ίνες και βιταμίνη Ε.

iatropedia.gr

Related Post

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!