Breaking News
Ο “ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ” ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΣΟΥΜΕ
ΙΔΡΥΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ
ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ…
ΜΕRKEL: ΔΕΔΟΜΕΝΗ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ – ΤΣΙΠΡΑΣ: ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΓΔΜ
Η VOLKSWAGEN ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 20 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ «START UP WEEKEND THESSALONIKI»
ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΨΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ, ΜΙΚΡΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ: 26 MHNEΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ
ΚΟΥΡΜΟΥΡΜΙΝΗ Η ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ: ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΡΩΣΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΙΣ “ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ” ΣΤΗΝ “ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΗ”
Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ
ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ BREXIT ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ
ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΧΑΡΑΖΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΜΑΡΑ…
ΣΕΧ ΣΤΑ 20,30,40… ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ;
OI ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΜΑΣ
ΑΛΒΑΝΙΑ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ. ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
O XAΡΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΝ!
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΧΧΟΝΜΟΒΙL;
ΥΓΕΙΑ
ΕΝΝΕΑ ΦΥΣΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΣΗ

Πέρα από τη φαρμακευτική αγωγή που μπορεί να συστήσει ο γιατρός, υπάρχουν και φυσικοί τρόποι να ρίξετε την πίεσή σας ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφράγματος,εγκεφαλικού και άλλων σοβαρών επιπλοκών.

1. Τακτική σωματική άσκηση

Ακόμη και ένας σύντομος περίπατος, αν είναι καθημερινός, μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση της υπέρτασης. Η σωματική άσκηση δυναμώνει την καρδιά και διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος σε ολόκληρο το σώμα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η πίεση που ασκείται στις αρτηρίες. Για αποτελεσματική διαχείριση της υπέρτασης, οι ειδικοί παραδοσιακά συνιστούν 150 λεπτά ήπιας άσκησης (π.χ. περπάτημα) ή 75 λεπτά έντονης άσκησης (π.χ. τρέξιμο) την εβδομάδα.

2. Μείωση της κατανάλωσης αλατιού

Η μέση κατανάλωση αλατιού έχει αυξηθεί ανά τον κόσμο, κυρίως λόγω της αύξησης που παρατηρείται στην κατανάλωση επεξεργασμένων προϊόντων και έτοιμων γευμάτων. Αν και η πρόσληψη αλατιού δεν επηρεάζει όλους τους ανθρώπους στον ίδιο βαθμό, σε γενικές γραμμές συνιστάται ο περιορισμός του στη διατροφή από τα άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση. Η επιλογή φρέσκων προϊόντων έναντι των επεξεργασμένων και η χρήση μπαχαρικών και βοτάνων αντί αλατιού είναι δύο εύκολοι τρόποι να περιοριστεί το αλάτι στη διατροφή.

bigstock 165234731

3. Μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ

Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ εμπλέκεται περίπου στο 16% των περιστατικών υπέρτασης παγκοσμίως. Οι άντρες δεν πρέπει να καταναλώνουν περισσότερα από δύο αλκοολούχα ποτά την ημέρα, ενώ οι γυναίκες πάνω από ένα.

4. Κατανάλωση τροφών με κάλιο

Το κάλιο είναι ένα πολύτιμο μέταλλο που συμβάλλει στη διαχείριση της αρτηριακής πίεσης. Βοηθά τον οργανισμό να απορρίψει το περιττό αλάτι κι έτσι μειώνει την πίεση που ασκείται στις αρτηρίες. Τροφές ιδιαίτερα πλούσιες σε κάλιο είναι τα φυλλώδη λαχανικά, οι γλυκοπατάτες, το πεπόνι, η μπανάνα, το αβοκάντο, το γιαούρτι, ο τόνος, ο σολομός και τα φασόλια.

5. Μείωση της κατανάλωσης καφεΐνης

Αν και η επίδραση της καφεΐνης στην αρτηριακή πίεση είναι συνήθως παροδική, συνιστάται περιορισμός της κατανάλωσης καφέ, σοκολάτας, ενεργειακών ποτών και άλλων καφεϊνούχων προϊόντων σε υπερτασικούς που παρουσιάζουν ευαισθησία στην καφεΐνη.

6. Αποτελεσματικότερη διαχείριση του στρες

Η ψυχολογική καταπόνηση λόγω αυξημένων οικογενειακών, επαγγελματικών κ.λπ. υποχρεώσεων επιδεινώνει περαιτέρω την υπέρταση. Σε βιολογικό επίπεδο, το χρόνιο στρεςσυνεπάγεται συστολή των αιμοφόρων αγγείων και αύξηση των καρδιακών παλμών, με αποτέλεσμα η αρτηριακή πίεση να παραμένει μόνιμα υψηλή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αντιμετωπίσετε το στρες –από τη χαλαρωτική μουσική ή ένα αφρόλουτρο μέχρι τη γιόγκα και τον διαλογισμό.

bigstock Young attractive woman relaxin 168496826

7. Απώλεια των περιττών κιλών

Οι υπέρβαροι και παχύσαρκοι υπερτασικοί (με δείκτη μάζας σώματος πάνω από 25) ωφελούνται σημαντικά από την απώλεια βάρους. Ακόμη και μια μείωση της τάξης του 5% της συνολικής σωματικής μάζας μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

8. Κατανάλωση μούρων

Τα μούρα (μύρτιλα, φράουλες, κράνμπερι κ.λπ.) είναι πλούσια σε πολυφαινόλες, μια κατηγορία φυτικών ουσιών που ωφελούν την καρδιά. Μελέτες δείχνουν ότι μια διατροφή που περιλαμβάνει αρκετές πολυφαινόλες συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα αρτηριακής πίεσης και μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας.

9. Επαρκής πρόσληψη μαγνησίου

Το μαγνήσιο βοηθά στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων ώστε το αίμα να κυκλοφορεί ανεμπόδιστα στο σώμα και να αποτρέπεται η υπερβολική αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Το μαγνήσιο βρίσκεται στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, στα γαλακτοκομικά, στα όσπρια, στα πουλερικά αλλά και στα προϊόντα ολικής άλεσης.

onmed.gr

Facebook Comments

Related Post

Ζώδια από το zodia123.gr

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

error: Content is protected !!